50

ves666

преди 12 години

kolko mnog hora sa za besene v taia balgaria.mnaskat po shosetataogooooooooo i to ot ypravliavashtite ,doi boje i te taka da se blaskat po shosetata i da stavat invalidi ,da ne mrat a da tegliat.

49

Анонимен

преди 12 години

колкоструваединновавтобусиколкощеебилетаснов автобус

48

Анонимен

преди 12 години

добавен от: 777 преди 21 часаТези *** управници работят само със забрани, т.е. не работят. Нещата трябва да се управляват и конторлират, а не по сталински "няма човек, няма проблем".В Малта правят обществен превоз с над 100-годишни автобуси при това един собственик има по 1-2автобуса. Но държавата ги организира и контролира.добавен от: ххх преди 20 часаНито в малкия превозвач е проблема, нито във възрастта на автобусите както е писал 777. Управници няма, няма ги да създават правила и

47

Николай Цеков

преди 12 години

Докато автобусите ни вземат пътя София - Морето за по под 6 часа (при това с включената почивка 15-20 минути, както и отклонението от пътя за нея), което откровено нарушава максималната им позволена скорост, ще се случват инциденти. Какво да кажа и за 23-годишният автобус... На колко милиона километра е бил? У нас техническите прегледи се минават само на хартия.У нас автобусите карат по-бързо от влаковете.У нас шофьорите никога не са виновни, че работят постоянно.

46

Червената помия

преди 12 години

Всичко е въпросна пари и нисък контрол сега.Легенди се носят за фирми, спечелили няколко линии, като участват само с един нов автобус в търга за всички, а после карат със старите, но влезли в лиценза.легенди сеносят за фалшиви капаци за климатик отгоре, само за пред комисията, за автобуси даже и с блокирал преди години двигател, но държани само за търгове...Ако си малък-или си принуден да си подизпълнител, или за 3 закъснения ти взимат линията.Или фалираш, продаваш и ставаш шофьор на другите...

45

4000

преди 12 години

не знам дали е стар или нов автобуса, но при всички положения така ще се извъртят нещата, че ВИНОВНИ НЯМА ДА ИМА!Безхаберието продължава, братя!

44

Анонимен

преди 12 години

Къде в Европа се срещат автобуси на 23 г.?Без климатик, раздрънкани - втора и трета употреба.

43

Глупости

преди 12 години

годините въобще не са гаранция за качеството. Дори при по-новите се залага основно на пластмаси и поевтиняване на производството с цел по-честа смяна, а самата смяна се насърчава с приемането на все по-строги еко норми...За тази катастрофа Дянков трябва да се обеси публично. Транспортните фирми имаха за прибиране много ДДС и като не им го връщаше, занемариха поддръжката, защото просто някой не им даваше парите, които са внесли в хазната... плащаш си го с горивото и навсякъде, но обратно йок..

42

Колхозник

преди 12 години

Разбира се, че трябва да има ограничение за възрастта на превозните средства - автобуси, камиони, влакове! Те се експлоатират с цел печалба и се натоварват максимално. За тези 23 години сигурно автобуса е имал изминати няколко милиона километра. Не е допустимо да се движат толкова амортизирани МПС и да застрашават живота на пътниците и на другите участници в движението.Депутатите си сменят лимузините през 2-3 години защото били навъртени много километри и били опасни, а народа кучета го яли...

41

Червената помия

преди 12 години

15, повярвай ми, от професионална гледна точка съм запознат с темата за автобусите специално, за конкурсите, за лицензите.Ако имаше контрол, поне половината на този, в Германия, за мен лично нямаше да е проблем за се возя и на 30 годишен автобус, преминал през ремонт и технически преглед, и управляван от шофьор, показал 22 тахошайби назад, че е почивал .Искаш ли да ти дам пример за фирма, малка , с чисто нови автобуси, декласирана от конкурса заради голяма, близко до кмета?с 20 годишни, 0303?

40

нека има граница

преди 12 години

Идеята за ограничения е добра. Годините може и да не е 100%-ов критерий, но и 90% е достатъчно. Сигурно има някаква статистика след колко години (или километри пробег) повредите зачестяват. Все пак 23 години са си много време.

39

Светльо

преди 12 години

Сещам се и още нещо... кога най-сетне в България ще започне да има работещи тоалетни в автобусите? Във влаковете тоалетните може да са мизерни, обаче поне ги има... Дори и най-добрите фирми в България не предлагат нормални автобуси с тоалетни - тоалетната или я има, или я няма, но когато я има винаги е заключена... Явно пътникът никога не може да разчита на лукса, наречен нужник

38

Анонимен

преди 12 години

Само да вметна ... Юнионивкони на един от вечерните кусове по линията Бургас - София качва 2-*** пътника без билет като 2-мата ги таксува за 1 и си разделят цената на билета, като не им се издават съответните билети, за сметка на това пътниците пътуват по-евтино от отстаналите пътници с билети.

37

burgaslia

преди 12 години

Това дето е преписано от сайта на фирмата не е много вярно. Специално че фирмата е най евтина в бранша, цените на билетите на Ентуртранс са най скъпи, вземете цената на билета на Биомет и качеството на превоза и ще видите че Ентуртранс взима по два-три лева повече, но не това е проблема в случая. За съжаление случелото се е една голяма трагедия която можеше да стане с всяка една автобусна фирма-поради слабия контрол, и стремежа само за печалба на фирмите превозвачи.

36

werbwerbn

преди 12 години

Абе колеги тоя автобус не е от 1988г. имате грешка като го гледам е около 1998г. от по новите мерцедеси е личи от фарове и стоповете му.

35

До 30

преди 12 години

Кой ти каза ,че в цял свят са осветени магистралите?Или важното е да си драскаме във форума....Ама ,че специалисти брееее....

34

Анонимен

преди 12 години

Абе да може и да има автобуси на 100 години, ама те не превозват хора и да в Малта автобусите са стари, но са градски транспорт има голяма разлика нали ,в града се движат с 50 км в час най-много

33

няма контрол

преди 12 години

Така е защото няма действащи контролни органи. Всичко се разрешава срещу определан сума пари в брой. Нека да се видят и Ивкони - има ли изправен автобус, като започнем от неработещи духалки, развалени механизми за спускане на седалките, неработещи подлакътници, а какво ли е отдолу под автобуса и около двигателя????

32

clearly

преди 12 години

Автобусът убиец е работил с лиценз на фалирала фирма.Фирмата "Бургас тур 90" ЕООД, чиито автобус се обърна на магистрала "Тракия" и уби осем души, е собственост на 21-годишния турския гражданин Бурак Саглам. Това показва проверка в Търговския регистър. Дружеството е било учредено през миналата година с уставен капитал от 10 лева .Саглам е участвал в управлението и на друга фирма, която се занимава с превози - "Ентуртранс" ООД, която също е собственост на турски граждани - Ениз Ченгел, Мюневер Ченгел и Есат Ченгел. Двете дружества са регистрирани на един и същ адрес - Бургас, ул. "Георги Шогунов" 22.Проверка на "Капитал" показа, че "Ентуртранс" е с открита процедура по несъстоятелност от февруари т.г. с решение на Окръжен съд - Бургас. Назначен е временен синдик на дружеството, който трябва да разпродава активите й и да плаща на нейните кредитори.Към датата на установяване на неплатежоспособността дълговете на дружеството са били 3 623 000 лева, показва друг документ от фирменото дело (виж вляво). Основните задължения са по договори за кредит и лизинг на абтобуси. Дружеството е дължало пари и за заплати на работниците си - 15 918 лева, както и неплатени здравни и осигурителни вноски - 17 408 лева.Катастрофиралият автобус на магистрала "Тракия" е бил собственост на "Ентуртранс", но след фалита на фирмата вероятно е прехвърлен на "Бургас тур 90". По него още стоят надписите "Ентуртранс".Любопитното е, че "Бургас тур 90" не фигурира в списъка на фирмите, които разполагат с лицензи за извършване на вътрешни превози на пътници, публикуван от Изпълнителната агенция "Автомобилна администрация". Там все още фигурира обявената в неплатежоспособност "Ентуртранс", показа проверка на "Капитал".Допълнено в 10.55 ч.Успяхме да се свържем с представител на Министерството на транспорта и съобщенията, който съобщи, че собственик на автобуса по документи е "Бургас тур 90" ЕООД. Фирмата го е отдала под наем на "Ентуртранс", която има лиценз за извършване на вътрешни пътнически превози. Въпреки че е в процедура по несъстоятелност от февруари т.г. "Ентуртранс" е продължила да извършва пътнически превози по линията София-Бургас.Допълнено в 13.07 ч.Сайтът Burgasnews съобщи, че в края на ноември 2009 год. един от управителите на фирмата "Ентуртранс" Ениз Ченгел е бил задържан под домашен арест. Ченгел, който е с двойно гражданство - българско и турско, бил арестуван на границата. Той имал издадена ефективна присъда от румънски съд за нанасяне на тежка телесна повреда. През 2003 година бизнесменът е бил осъден на три години и шест месеца затвор. Става дума за скандал, възникнал през 1993 година в заведение в Румъния, при който Енгиз Ченгел е намушкал с нож в крака румънски гражданин. Веднага след задържането му по разпореждане на Бургаския окръжен съд той беше поставен под домашен арест. Ченгел обжалва мярката си за неотклонение пред по-горна инстанция.Коя е "Ентуртранс"През 1994г. фирмата започва дейността си с един автобус "Мерцедес", който обслужва линията Бургас София. За периода 1999-2000г. "Ентуртранс" ООД започва да го отдава под наем на други фирми, главно на туристически агенции за превоз на пътници, организиране на екскурзии в странана и чужбина. Така фирмата открива нова дейност продажба на автобусни билети на други фирми.През май 2000г. след обстойно проучване на пазара се взема решение за откриване на автобусна линия Бургас Свищов, а през ноември същата година се открива и друга автобусна линия Бургас Плевен. Двете нови линии заработват успешно и така през 2001г. се закупуват четири нови автобуса. Фирмата открива още една линия Бургас София, а юли 2002г. още две Бургас Русе и Бургас София/нощна/."Ентуртранс" ООД инвестира средствата си и в нови пет автобуса 3 броя "Мерцедес" и 2 броя "Мицубиши Престиж" и през 2004г. закупува още един автобус Мерцедес. Откриват се нови линии Бургас София и една Бургас Силистра. За обслужването им са закупени директно от завода производител пет нови автобуса "Отойол Ивеко Евробус" и един "Мерцедес", а през 2005г. още два нови автобуса "Мерцедес". През 2006г. фирмата закупува пет автобуса "Отокар" и разкрива нови две линии Бургас София и Бургас Русе.За периода 2006 - 2007г. "Ентуртранс" ООД влага средства в закупуването на 4 нови автобуса "Мерцедес Травего" като дава най-високо качество на обслужване на своите клиенти.В момента фирмата е една от най-бързо развиващите се в бранша за последните години. Качественото и също така евтиното обслужване кара пътуващите да се чувстват доста комфортно. Фирмата разполага с автобуси от класа като новите Mercedes Travego и Mercedes Tourismo. Ентуртранс дава на клиените си широка гама от избор на линии в България: Бургас - София ( 7 пъти дневно), Бургас - Русе (3 пъти дневно), Бургас - Свищов ( 2 пъти дневно) и Бургас - Плевен ( също 2 пъти дневно).Както из цяла България, "ЕНТУРТРАНС" ООД заедно с партньорa си "iSTANBUL SEYAHAT" се стреми да предоставя същия престиж и комфорт и в международните си автобуси, които пътуват всекидневно за Турция до приказния Истанбул по три пъти на ден. Цените за там пак са едни от най ниските.(информацията е от интернет страницата на фирмата)

31

Призив

преди 12 години

Докато сме наи-бедните в Европа всички ще караме и ще се возим на бракми и постоянно ще си патим --- европеиски коли и автобуси ще има когато заплатите станат европеиски .Така или иначе богатите се возят в лукс, а 98% от населението се вози в кочини, а па за сервизи пари от де ? ако ще на всеки ьгьл даяджия да застане нови поршета няма да караме.....Топката е в Боико-Дянков те дават парите и ппределят стандарта всичко друго е пунта мара...