в София и да обърне внимание на подлакътниците (примерно).За двигателите не ми се говори технология от 30 години, и само може да се надяваме дизеловите агрегати на ISUZU да са положителното в тази невероятна сглобка на българо-китайската дружба!!!
Нека да погледнем реално.Добре е, че има действащ завод за автомобили в Б-я, но положителното спира до тук.Колите са отвратителни, никакви мерки за безопасност, но има огромна навигация да се види, че сме модерни..Само с лек допир до ламарината се разбира за какво става въпрос.Сглобката е сякаш ръчно изпълнение на Бай Пешо след 3 ракии, разстояния и луфтове които бият на очи.Отвратителен интериор, ако някой има възможност да посети "великия" авто салон
То хубаво да има производство, но трябва да може ида се продава!С китайски ментета на европейски цени номера няма да стане!!А Грищката е един *** който може само да нарушава югоембаргото или да краде ДДС. Нищо свястно не е направил, да не говорим колко предприятия налапа и след това загроби...Разбирам хората от Ловеч - иска им се да влязат в историята с нещо по-различно от предателството на Левски и комунистическите лагери, но реалността е друга...
СТИГА СТЕ КРИТИКУВАЛИ ВСИЧКО ... ДО СКОРО РЕВЯХТЕ ЧЕ НЯМАМЕ ЗАВОДИ... ЕТО ВИ ЗАВОД МРЪНКАТЕ ЗАЩО ГО ПРАВЯТ... БЕЗ ПРОЙЗВОДСТВО НА КАКВОТО И ДА Е БИЛО ... НЯМА КАК ДА СЕ ВДИГНЕ НИВОТО НА ЖИВОТ В БГ... ЗАМИСЛЕТЕ СЕ ПРЕДИ ДА ИЗЛИВАТЕ ЗЛОБАТА СИ КОМПЛЕКСАРИ !!!
Китай вече е втората икономическа сила в света / дали ни харесва или не , това е факт/. Тя провежда икономическа експанзия в ЕС , както японците преди 30 г. и корейците преди 10 г. Тъй като тогава не успяхме на се възползваме от това , то сега няма нищо лошо да станем икономическо предмостие на китайското производство за ЕС. Освен това Great Wal е най-големия китайски производител на автомобили. Е , не са на нивото на Мерцедес или БМВ , но най-продаваната кола в Германия за 2009 г. бе ДачияЛоган
Еееей,*** сте бе! Тя рибата още в морето вие успяхте да я ***! Ама,тя щяла да мирише на тиня,ама то люспите и ще падат след 2-рия месец,ама тя ще е от китайско море ловена с българска мрежа,ама той тоз щял да намаже от нея,пък оня щял да и обере хайвера. Малоумнициииииии! Всичко което е произведено тук е добре дошло,щото сме се превърнали в една търговска и прекупваческа държава в която нищо не се произвежда.
ейй все недоволни тия мързеливи български овценали искате работа,производство, икономикасамо с ,,далаверка,, не става- любимата дума на българина
BRAVO!!!...RAZBIRA4SI.TAKAE,NO I TOVA,KOETO 6TE PRAVI GRI6A ANANIEV-NALI TOI E POSTAVENO LICE NA DRUGARKATA KRA4UNOVA-MAI 6TE E EDNO NI6TO.6TE GO VIDIM,NO KATO WSYAKO NE6TO SDELANO OT KOMUNISTITE...ZNAM LI DANO E PARVOTO SVYASNO NE6TO,NO EDVA LI!?...W EDNO SAM SIGUREN,4E EVTINIYA NYAMA DA E 24000EVRO-POSMARTNO!!!...NA CENATA MU 6TE SE NAKATERYAT DRUGAR4ETE PO PATYA KAM MAGAZINA I 6TE OTIDE NA 38000.BEZ DA OBELVAME I DUMA ZA KA4ESTVO.
hahahahaha bg jip4e s kitaiski proizvoditel!!!!! kupuwaite posle 5torno 6e si izbiete parite ot dela za obez6teteniq pred EC ... samo leko da ne se pribiete de :)
Абе, къде са коментарите, с кво ще се забавлявам сега??? Тъкмо всеки започна да ругае българската кола и как щели да си купуват Мерцове и БМВта вместо това.
до 243.Грешка си.Средната цена на автомобилите, които кара народа, а не мутрите едва ли надминава 1000 евро, като в това включвам и регистрацията + гражданска отговорност.София не е България, и не включвай лизинговите автомобили, които след 3-4 месеца спират да им плащат разни гъзарчета лизинга и фирмата си ги прибира.Едно време карахме 20 годишни москвичи и жигули масово, а сега-20 годишни "много запазени"коли втора употреба, "които ги е карала баба само до магазина в Германия".
Продължение на 242.А колкото за производството-ще цитирам едно изказване тук, от съфорумец, преди време:"Радвайте се,даже карфици да произвеждаме и да изнасяме!".
За кво ми е тая цена без ДДС? Аз си купувам личен автомобил, значи цената е към 13-14 хил евро. Е, ако българите имаха тия пари, всички щяха да карат мерцедеси на по 3-4 години. Средната цена на личните автомобили, които карат българите е около 5 хил. евро.
241,ами просто защото тези са назначени преди 20 години за бизнесмени.Както много други бяха назначени за политици, за дисиденти, за икономисти.След време да не мислиш че други ще гледаш?Някой ще го допуснат от нищото да забогатее и да стане фактор в държавата?Напротив, след още 20 години ако я има тази държава, пак същите фамилии ще чуваш, но първите имена ще са други-на синовете и дъщерите им.Както между впрочем беше и преди 20 години.Примери-колкото искаш.
Абе хубаво ще се произвежда,ама защо навсякъде все същите стари муцуни.Ганчев,Златев и прочее..
То и за Дачия така се говореше ама стана най-продаваната кола, независимо че първите, които се продаваха бяха доста зле.
Чудя се кой ще му ги купи тези "джугани"...Технология от миналия век,горят като лами и скъпи.....Я си купи нова кола с 350 лева заплата..?!!Може би е решил да "разбие" пазара на коли в Европа?!!!Знае ли човек?!Спасението му е да прави или хибриди ,но на тази цена , или да заложи на електро-автомобили!
В момента в Италия със ДДС Дачия Сандеро е 6900 евро .Тези цени на китайците са доста високи .
Най-евтината кола в Европа ще се произвежда у нас