Това къде ще се кара с макс 30 км/час? т.е. средно 20, така ли? Ще създава хиляди ситуации на пътя!!! Освен да му сложат и едни аварийни буркани, когато е в движение да светят.
Кабината си е супер. Предполагам, че това е за работа а не за да ходите в "Брилянтин" нали така? А тук в София гледам има доста земеделци дето обикалят центъра с големи пикапи. Скъсвам се от смях като ги гледам.
До 107, Морския.Морски, уверявам те, че това е произведено на територията на същите заводи, които произвеждаха и по Тошово време.Няма да се учудя, ако половината му части са взети от останалите от тогава по складовете.Друго е трагичното-след 20 години успешен преход, не можем да направим това, което правехме масово по времето на гнилия социализъм.Била грозна кабината?Цяло чудо е, че са намерили хора и техника да направят кабина.30-40 годишните майстори на созциализма, сега са пенсионери...
През комунизма , японците ни купуваха мотокарите защото ги продавахме евтино , а те използваха желязото ! Но при тези цени ,едва ли някой ще ги купува за да използва готово обработеното желязо !
Мнооого гозно бе. Иначе идеята е добра, ама това е дялано с тесла от Гришата, когато е бил на 6 ракии и два бели рома!!!-питиета имам предвид бе!
Че то дизайна на DDR камиончето Multicar от 80-те е по-добър, но нека се произвежда нещо. Ще е добре за беден район като Лом.
хубаво, ама толкова ли не можаха малко тая кабина да я направят по-добре, все едно е от 60те години...
За какво тези 10 000 евро за гумите ли както се вижда още Г.Димитровки от едновремещните мотокари 17 платови,добри но вече остаряли.
Навремето бяхме 1 по производство и качество на електрокари и мотокари.Не може ли нещо от там да се възобнови,ами си играем на детска градина?
Това е стандартен мотокар за летища и гари ! Не става за градски условия! Китайците трябва да донесат малко знание , прават чудесни електромобили за 2-3пъти по ниска цена!
Ъъъъ и също така защото пак мои колеги от години правят експерименти и прототипи ЗА КЕФ в гаража си и няма никакъв интерес от страна на инвеститори и на държава, щото в бг всичко е тромаво и безкрайно мудно и усложнено. Технотест е едно безумие във вида си в момента.... и не само. Няма интерес да се правят хубави неща, зора е да се взимат кинти за мъртвородени прототипи с характеристики обезсмислящи проектите, вид от 12 година и качество от времето на СИВ.
50 км е малко мисля за едно зареждане освен това дизаина...отпред малко броня ще е добре да има....
Щото аз и много мои колеги дизайнери се занимаваме с какво ли не друго, а такива поръчки отиват при естетически инвалидизирани ЕнджЕнерчета да ги правят.... Е затва. Ако всеки правеше за каквото е учил както навсякъде по света нямаше да питаш такива неща за съжаление...
Не мога да разбера , защо винаги дизайна на българските неща изглежда допотопен?! Нови технологии ...ДОБРЕ! Ама да вземете да бутнете и външния вид малко , че на децата колелата са по-красиви от това "кубче"!
10хил евро за такива параметри са бая пари, трябва да ги дават на оперативен лизинг щото който и бизнес да ги хареса няма да си ги закупи
Дано да потръгне. Само производство и индустриализация ще ни оправят.Видно е обаче, че държавата няма да намали данъците, което усложнява нещата.
Товарният БГ електромобил на турне