120

ИВО

преди 12 години

ГРОЗНИ СА ТОВА Е ТИПИЧЕН КОМУНИСТИЧЕСКИ МОДЕЛ НЕ СТАВА

119

Анонимен

преди 12 години

Това къде ще се кара с макс 30 км/час? т.е. средно 20, така ли? Ще създава хиляди ситуации на пътя!!! Освен да му сложат и едни аварийни буркани, когато е в движение да светят.

118

Jek

преди 13 години

Кабината си е супер. Предполагам, че това е за работа а не за да ходите в "Брилянтин" нали така? А тук в София гледам има доста земеделци дето обикалят центъра с големи пикапи. Скъсвам се от смях като ги гледам.

117

Червената помия

преди 13 години

До 107, Морския.Морски, уверявам те, че това е произведено на територията на същите заводи, които произвеждаха и по Тошово време.Няма да се учудя, ако половината му части са взети от останалите от тогава по складовете.Друго е трагичното-след 20 години успешен преход, не можем да направим това, което правехме масово по времето на гнилия социализъм.Била грозна кабината?Цяло чудо е, че са намерили хора и техника да направят кабина.30-40 годишните майстори на созциализма, сега са пенсионери...

116

Анонимен

преди 13 години

тоя камион има аеродинамика като хижа на витоша

115

Анонимен

преди 13 години

elktrokar.olovna bateriq-3000 evro

114

ааа скъп е

преди 13 години

През комунизма , японците ни купуваха мотокарите защото ги продавахме евтино , а те използваха желязото ! Но при тези цени ,едва ли някой ще ги купува за да използва готово обработеното желязо !

113

Анонимен

преди 13 години

Мнооого гозно бе. Иначе идеята е добра, ама това е дялано с тесла от Гришата, когато е бил на 6 ракии и два бели рома!!!-питиета имам предвид бе!

112

Анонимен

преди 13 години

Че то дизайна на DDR камиончето Multicar от 80-те е по-добър, но нека се произвежда нещо. Ще е добре за беден район като Лом.

111

123

преди 13 години

хубаво, ама толкова ли не можаха малко тая кабина да я направят по-добре, все едно е от 60те години...

110

kapka

преди 13 години

bravo i pozdravlenia!!!! jelaq vi uspeh i pove4e prodajbi!!!!

109

ПИТАЩ

преди 13 години

За какво тези 10 000 евро за гумите ли както се вижда още Г.Димитровки от едновремещните мотокари 17 платови,добри но вече остаряли.

108

ЕДИН 2

преди 13 години

Навремето бяхме 1 по производство и качество на електрокари и мотокари.Не може ли нещо от там да се възобнови,ами си играем на детска градина?

107

Анонимен

преди 13 години

Това е стандартен мотокар за летища и гари ! Не става за градски условия! Китайците трябва да донесат малко знание , прават чудесни електромобили за 2-3пъти по ниска цена!

106

Анонимен

преди 13 години

Ъъъъ и също така защото пак мои колеги от години правят експерименти и прототипи ЗА КЕФ в гаража си и няма никакъв интерес от страна на инвеститори и на държава, щото в бг всичко е тромаво и безкрайно мудно и усложнено. Технотест е едно безумие във вида си в момента.... и не само. Няма интерес да се правят хубави неща, зора е да се взимат кинти за мъртвородени прототипи с характеристики обезсмислящи проектите, вид от 12 година и качество от времето на СИВ.

105

Анонимен

преди 13 години

50 км е малко мисля за едно зареждане освен това дизаина...отпред малко броня ще е добре да има....

104

Анонимен

преди 13 години

Щото аз и много мои колеги дизайнери се занимаваме с какво ли не друго, а такива поръчки отиват при естетически инвалидизирани ЕнджЕнерчета да ги правят.... Е затва. Ако всеки правеше за каквото е учил както навсякъде по света нямаше да питаш такива неща за съжаление...

103

Mitko

преди 13 години

Не мога да разбера , защо винаги дизайна на българските неща изглежда допотопен?! Нови технологии ...ДОБРЕ! Ама да вземете да бутнете и външния вид малко , че на децата колелата са по-красиви от това "кубче"!

102

Анонимен

преди 13 години

10хил евро за такива параметри са бая пари, трябва да ги дават на оперативен лизинг щото който и бизнес да ги хареса няма да си ги закупи

101

ИМ

преди 13 години

Дано да потръгне. Само производство и индустриализация ще ни оправят.Видно е обаче, че държавата няма да намали данъците, което усложнява нещата.