uvajaemi komentaristi 3 godini bqh klient na mtel v momenta sum gi zavlekla s 300 lv ,do den dne6en nikoi ne se e setil da doide i da mi kaje i kop4e a i da doide 6te mu teglq edna ..... ta 6te se otkaje.za6to se obvurzvate s dogovori su6testvuvat edni takiva ne6ta nare4eni predplateni uslugi.za internet i cifrova pla6ta6-polzva6.nepla6ta6 ne polzva6,ne si v bg ne pla6ta6 vru6ta6 se edin telefon i ima6 usluga,a za telefon predplatena karta zarejda6 50 lv i govori6 samo tqh pomislete si tova e...
Махайте се от БТК :) При мен ако ми дойде кулбокс на моята улица веднага пускам оптичен нет + телефон за 25лв :)
Не само че трябва да си казват и имената ами няма да е лошо и на тези съобщения за проблеми да се привеждат в писмен вид плюс имената на този Просто Генади и датата на която е съобщен проблема. Главно в общи линии има един проблем, който много фирми "не могат" да отстранят, а именно комуникацията между офиси, техници, т.нар. call center и клиентите си. ( а пък имат и едни технициии)
Просто Генади , не е виновен за нищо, наистина служителите на фирмата не могат да си казват имената - политика на фирмата...
Да но по-добре без интернет,отколкото да плащаш за нещо,което го няма.Така се случи с моя интернет от Глобул.Доста информация скриха за нашия град без 3G клетка се оказа,че трябва да дебна за да имам достъп,а и след опред.лимит скоростта пада до практ.невъзможно ползване.И така си плащаш без да можеш да се откажеш.Писахме жалби но без конкр.отговор досега.А преди това ползвах кабелен интернет на местна фирма,но при бурно време,след буря гръм ми порази лаптопа по кабела от покрива-нямало защита.
Бг мобилен нет:ЗА ТЕБЕ Е е.....тоз прекрасен интернет .... но той върви в пакет с ТВОЯ ГЛАС....но не унивай ти, защото НАЙ-ДОБРОТО ПРЕДСТОИ.И от трите дедо попе.
Какво толкова се жалваш ***? Смятай! Ако не ти харесва услугата, прекратяваш си договора. "Ескалирам" не значи задълбочавам, а издигам. Значи че го издигат до по-високо ниво (шефа). Също както ескалаторите в мола те издигат нагоре. А и кой нормален човек още ползва интернет на БТК, Вивател, Тел Авив или както там се наричат тези дни? Не знаеш ли, че едно време мото то на бТК беше BTC - Disconnecting people ?
jEkzAX , [url=ugcnepybobeo/]ugcnepybobeo[/url], [link=nxbfjvhjyrnt/]nxbfjvhjyrnt[/link], viyzgmwnqxcc/
Последните два коментара имат толкова правописни грешки, така че мога да си представя и защо се е получил фала с Виваком...
Аз сьм потьрпевша от viv.Нямат никакьв рет в фирмата.Имах кабелна повреда на телефона 6 месеца.През това време получавах фактури на измислени разговори.Реших да се откаж .Така ме овьтриха с пари.А колко време и оплаквания трябваше да пиша и още сагата не е свьршила.НЯМА кьде да отидеш и на место да решиш проблема.Говориш на 123 като *** и ако искат те мотаят с часове за едно изречение.ПОВЕЧЕ не изкам да чувам за този оператор .НАГЛЕЦИ продадоха ми услуга интернет при условие че не могат
Спът подути някой от тяхЕдин път съм бил свидетел на такава сметка с една жена от гарата до една епилиптична клиника-60 и няколко кинта сметкаМного бой го бихме,и телефона му счупихме че искаше да се обажда на "колегите"
При VIV за да има някаква реакция,трябва да се подходи с огромно търпение и твърда ръка,т.е. да се правят скандали независимо колко време ще отнеме.Това е заключението до което стигнах,след няколкомесечни оплаквания, кавги и т.н.т. За да се обърне внимание на проблемите,свързани с доставените услуги от тях,трябва да се вдига колкото се може повече шум.Просто явно политиката на фирмата е такава.Да изпилят нервите на хората докрай и те в безсилието си да се откажат да търсят правата си.
Тука има страшно много неграмотни хора, които се занимават само с глупости, понеже си нямат явно друга работа. Гледат само да се заяждат с хора, които дори не познават и не са виждали. За мене тези хора са големи *** и незаслужават въобще вниманието на другите, но понеже ме ядосаха с тези глупави коментари, затова реших да им кажа: -"Абе ***, такива погледнете се вие какви сте и тогава говорете за хора, които не познавате и за неща, до които не сте се докоснали".
В момента подадох жалба към КЗП. Обадили се на баба ми , честито промоция , сега ви пращаме детайлите. И въпреки че баба ми отказала - в писъмце - честито договор за 2 години АКО не се обадите на наш телефон да откажете в 7 дневен срок. Срока започва от разговора , писмото се праща 6 дена по късно. Значи ако не си провери баба пощенската кутия - договор без подпис. Че и законно. Само дето са пропуснали че според чл 61 - ТЕ трябва да докажат че е казала да , не ние :)
В предходния коментар всъщност исках да кажа, че служителят не е виновен и че всеки един от нас е допускал поне веднъж в живота си грешка. Но представете си какви хора ще станем ако започнем да гледаме само лошите качества на другите. Нека първо погледнем себе си. От ваша редовна читателка.
Аз лично не смятам, че в конкретният случай НЕ Е виновен служителят Генади. Той нито е приел молбата за закриването на конкретната услуга нито е приел молбата интернетът да премине към бизнес план. Според мен той просто е спазвал утвърдена процедура, която е длъжен да следва. Колкото до хората, които смятат, че не може да се сключва договор по телефона нека да прочетат Раздел , чл. 48 - 61 от Закона за защита на правата на потребителите. А до създателя на тази статия - просто прояви търпение.
Уааааууу.Друго си е да се обадиш на тези палячовци:хем некоя песен чуеш 20 пъти за около час, хем научиш какво означавало да ти 'ескалират' проблемаВъпросните *** имали принос и в лексиката!
И трите мобилни оператора са от "една крорйка". Само заглавията им различни - МЕНТЕЛ, ГРАБУЛ И СВИВАКОМ.
Ескалиране на проблема означава отнасянето му до по-висшестоящ от теб, или по-горо ниво на съпорт, т.е. някой по-квалифициран да отговори.
Просто Генади!