Само си помислете ( става въпрос за всички разбирачи от железница и не само ) има ли друга такава държава, като България, да е на нашият хал а железницата им да е като на Франция примерно.В коя железница пътническите превози са на печалба..? Няма такава държава. Англия преди няколко години си направиха железницата частна, и след това го отчетоха като грешка. Железницата е олицетворение на държавата, на нейната икономика, на нейната инфраструктура, на нейното здравеопазване и т.
Няма как да не отбележа, че в БДЖ не само материалната база, но и отношението на персонала към пътниците е ОТВРАТИТЕЛНО. Вместо да са балгодарни за всеки един пътник, който се е излъгал да им стане КЛИЕНТ... Те се отнасят с хората така все едно са някаква рая ! Ужас.
абе защо едно време нямаше реформи и нещата вървяха и всеки си знаеше работата..а сега съкращават,пенсионират и все се реформират и какво ли още не и пак всичко е все на загуба...тоя батак край няма да има при тая измислена американска и фалшива демокрация..никога няма да има край..да ви п...я на реформите ...чичко взе парата и каза "ще видим"
БДЖ ще се превърне в печеливша фирма много скоро. Това е известно на играчите и сега правят всичко възможно да я фалират умишлено. После ще я разпродадат и ще сучат пак от наш гръб. Скоро БДЖ ще е почти единственият междуградски транспорт. С края на петролната ера железницата ще се възроди. В ЕС вече работят по въпроса а у нас на обратно. Навремето имаше вагони за коли, като искаш собствен транспорт в друг град возиш си колата с влака до там. петрола свършва а арабите се бунтуват и това не края
в Испания привсе че отдавна са преструктурирани продължават да са на загуба --за пример ще ви кажа че в един очастък от 300км има 3-4 гари с персонал всички останали са празни НО НЕ разграбени и пак губят тъй че няма кой да им вярва на БДЖ-то
Вярно е,че БДЖ е пред фалит!Но,като си помисля БДЖ-то от 1997-1998 все е в "преструктуриране"/разбирай-разделяме структурите и им създаваме новички администрации/Така някъде в делението се загубиха парите,нароиха се разни "парашутисти" със съмнителни компетенции и със стабилни връзки.Крайно време е за една истинска ревизия в БДЖ.
....КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА ФАЛИРАТ!!!!ОМРЪЗНА МИ ДА ГИ ИЗДЪРЖАМЕ ,ТИЯ ЧИНОВНИЦИ!!!ЧИНОВНИЦИТЕ В БДЖ , СА 3/4 ОТ ПЕРСОНАЛА НА РАБОТЕЩИТЕ В НЕГО!АММАН ОТ ХРАНТУТНИЦИ НА СЛУЖБА!!!
С БДЖ се действа същата схема, в която попаднаха повечето държавни предприятия... Докарват се, при това съвсем съзнател до пълеб фалит. След това се дават на концесия или направо някой с повече пари ги купува - за без пари.. и източването продължава..
БДЖ е във фалит, защото 4 правителства преди това се погрижиха за него. Гледах репортаж за това как се пускат рейсове минути преди влаковете и така обират пътниците. Отделно се правеше всичко възможно да се разсипе цялото дружество. Естествено осъдени и виновни пак няма да има. А бай ви Костов продължава да се мушка сред коларите на парламента...
А ми аз вече ти отговорих-Всички политици от ресора през последните 21 години и началниците в БДЖ блажат,затова БДЖ е длъжник,а не на печалба (както всички печеливши,по онова нреме,отрасли)!!!! Виж Франция-напр.-какви са им железниците...?! За Япония и Китай да не говорим!
Като предлагаш нещо, което никой не го щя и дори е отвратен от него - ФАЛИРАШ! Толкова е просто. И понеже 100 години държавата хрантути една армия некадърници дето за 5 стинки работа не могат да свършат, сега е голяма драма ако останат "без работа" или по точно без заплата, защото те работа реално нямат. Сега ще се наложи да свършат нещо полезно, за да заслужат парите си, а това явно е невъзможно за някои хора!
Да не отваряме и въпроса с тютюнопушенето. Трябваше да изгорят 8 човека за да проумее БДЖ и да наложи тотална забрана за пушене във влаковете. От както стана това не мога да си изкривя душата че се спазва поне във влаковете с които аз пътувам. Ама преди - съвсем нормално си беше например началник влака да си пуши като комин и пие кафето във вагон с който пътуваха и малки деца и възрастни хора. На кой да се оплачеш - та транспортните полицаи и началниците на гари вършеха точно същото!
БДЖ имат ОГРОМНА администрация!Бедна ви е фантазията какви заплати получават!После-кой ми с.а в гащите!?
Да кажа че известна вина за състоянието на БДЖ имат и самите машинисти, кондуктори, и т.н (по-точно - някой от тях). Колко пъти ми се е случвало ако влака закъснее, има неточности в разписанието (щото е супер сложно да напишеш на кой точно коловоз стои влака, а не да обикаляш 1/2 час гарата и да питаш всеки срещнат) и др. да не изброявам. На подобни оплаквания съм получавал отговор - "Ми, върви на автобуса, бе" + подшушната псувня зад гърба ми. Да аз ще ида на автобуса, ама вие ще сте без работа
За какво да гласуваме за да избираме законни ..АЙДУЦИ..който да ни крадът NONSTOP....НИКОГА ПОВЧЕ НЯМА ДА ГЛАСУВАМ ЗА ЗАКОННИ АУЙДУЦИНАЩАСТНИЦИ ИПРЕДАТЕЛИ НА БЪЛГАРСКОТО ..
Да БДЖ най-вероятно си отива!За да има железници е необходима икономика която за съжаление у нас липсва,няма го Кремиковци няма ги големите заводи които да дават товари всичко е само малки фирми и молове,кой ще вози товари а и цените по които вози БДЖ товарите са по-високи от тези в Германия и Франция и кой ще вози товари,*** се возят без пари,пенсионерите,ученици с намаления и после БДЖ във фалит ами ще фалира а да не говорим и колко политици се облажиха с поръчки за 40 год. вагони и т.н.
миналата година имаше някави пари отпуснати за подмяна на вагоните,а то се оказа че само са намазали колелета на влака с грес да се търкалят повече,хората в другите страни се возят с 300км в час а тук на 100 г влакове ужас,които е откраднал милионите дано публично да го запалят и да го гасят с бензин.
ГЕРБ Е ПОРЕДНОТО МАФИОТСКО ПРАВИТЕЛСТВО КОЕТО ТОТАЛНО ЩЕ СЪСИПЕ НАШАТА МИЛА РОДИНА НАРЕ4ЕНА ...БЪЛГАРИЯ ...НАЙ НЕКАДЪРНОТО ПРАВИТЕЛСТВО ПО ВРЕМЕ НА ПРЕХОДА ДОКАТО НАРОДА СИ МЪЛ4И ЩЕ ГО МА4КАТ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
germanec : то е така това което казваш за Германия, но малко ше е абсурдно у нас при минимална заплата 120 евро да се бръкнеш 200 евро за билет на влак.Цялата работа е че ако билетите се направят на реални цени никой няма да се качи на влак... поне не и с този стандарт и стези заплати. Трябва държавата ни първо да стане нормална а после и БДЖ.
БДЖ е във фалит, нужна е реформа!