34

сипб

преди 13 години

колеги, поздравявам всички стачкуващи за проявеното достойнство и сила!дано се разбере ,че в жп транспорт работят мислещи хора,който оценяват манипулациите в медийното пространство и не приемат лъжите на управляващите!

33

пешо

преди 13 години

алоооо ако си бил в системата трябва да знаеш че когато се постигне споразумение изрично се записва в него че работодателя нама да накаже съкрати или каквото и да е била друга гадна приумица,и тогава се подписва....аман от некадърници.....

32

пешо

преди 13 години

според мен не са предатели, а ако е така както казваш този Вълчев не го знам кой е но виж как ги сменят директорите кой би бил толкова *** да стане директор, като ги сменят като носни кърпички!!!!

31

ПОСТОВИ СТРЕЛОЧНИК

преди 13 години

Стачката е за спасяване на администрацията, на лешперите, на хората, които не знаяткакво точно работят, но получават по-големи заплати от маневрите и от обслужващия персонал.НЯМА ДА СТАЧКУВАМЕ, в Бургас сме много такива!НЕ СМЕ ПРЕДАТЕЛИ, но съкращения трябва да има - съкращения в администрацията!!!

30

Емо

преди 13 години

За толкова години опит уж не се научиха, че на празници има нужда от екстра композиции, а да не кажа и че екстра влакове от София преди празниците и за София след празниците. За толкова години не се научиха че спалните вагони са винаги вървежни и билетите за тях са винаги изчерпани за нощните влакове. Кой *** държи да има само един Експрес за Варна и да е в 6:50 сутринта през всичките години? няма да ми стигнат 50 коментара да изброя какво ме дразни само по това направление...

29

Емо

преди 13 години

Абе ***, ти си много зле ве! Частни превозвачи имам предвид автобусен транспорт!!! Как може да си толкова куха лейка ми кажи? Мечтатели са тези като мене, които пътуват все още с влак от София до Варна като им се налага. Въпреки уникално глупавото и непрактично разписание, изключително мръсните вагони, абе всичко е наопъки!

28

мирко

преди 13 години

Че синдикатите са предатели -това го знае всеки!На предишната стачка профбоса Иван Вълчев се качи на гребена на вълната и стана Директор на обща администрация в БДЖ-ЕАД Ред е на Г-н Бунев да си осребри поста ,изтича му мандата тази година и няма време.Тежко и горко на стачкуващите овце!

27

бафанабафана

преди 13 години

Е, може да се наложи най-после и някой железничари да минат по пътя на много други съкратени от бившите държавни предприятия! Даааа, по тоя път минаха мнооого други хора, и то без никой да ги жали!!!! Читавите се оправиха, а мърдите го закъсаха. Такъв е живота! Нищо не е вечно.

26

пълно безобразие

преди 13 години

*** ли си или *** не знам,но мисля че си провокатор.затриват железниците и отнемат от малото останали работни места и възможност работещите в тях да защитят интересите си.разберете, ответния удар на мутренското правителство ще бъде именно да сплашва със съкращения,дори да се опита да ги извърши и продажните телевизии ще изкривят всичко,но срещу силата на единството трудно ще се противопостави дори и крайно наглото правителство.важното е да не ги предадат синдикатите.недоволството прелива.

25

мирко

преди 13 години

*** -прав си!Мисля че машинистите помнят своята стачка преди години ,и как ги прееба техния машинист-големец-Иван Иванов-Кончарски председетел на борда.Стази стачка ще си направят съкращенията.Като за начало,кротко ще им намалят с 1 час работното време затова че са стачкували ,после ще се изготвят песъци и удар в десятката.Аз сега да те уволня да направя съкращението ,да те пусна по пързалката -пък ти после ме съди може след 2-3 год.дате върнат в жп. ама нервите и ядовете и грижите-АЛОООООООО

24

ганчо

преди 13 години

Мирко не им се връзвай на акъла,светнели светофара рзлично от червено,влака върви,няма вече кой да им се върже на Бунев,Мунев и тем подобни мазни гейове които се натискат за местенца на Вазов 3

23

т

преди 13 години

Virgin Trains да купят БДЖ

22

ганчо

преди 13 години

Емо,що говориш простоии1.Частника си плаща и и влаковете им се движат предимно вечер,така са поне Шенкер,така че за какъв удобен график говориш-ходи ти да караш влак нощно време,а и на БЖК-то влаковете са предимно през вечерта2.Хората сами си напускат,особенно машинистите,като сега от депо София 100 са се запътили към метртото3.Какви мечтатели......

21

мирко

преди 13 години

Ще има стачка-добре! Ама защо от 10чдо 11ч.,Вие от сидиката сте или абдали или мислити обикновените железничари за такива.Вижте колко влака заминават в този часови пояс по разписание от София,По,Сз Дг,Бс или друг голям областен център.Разгледайте разписанието на железницата и ще разберете уловката.Заминава сама един влак он Пловдив за Пещера.Защо ката са ербапи от синдикатите не стачкуват от например11до 12ч или от 12ч до 13ч.тогава да ги видя.Ало !г-н Бунев май тази година ти изтича мандата

20

mig

преди 13 години

Az sam dosta zapoznat zashtoto sam dete na edin ot postradalite.A inache sluchaiat iskat da go zabraviat.I se podigravat dosta dobre.

19

Емо

преди 13 години

Планът за поетапното разбиване на железниците тече с пълна сила - мизерията е неописуема, графика в удобство на частните превозвачи, недоволен персонал, а от скоро и с 30% по-малко персонал, който ще е още по-недоволен и въпрос на време ще е да се започне с фаталните грешки, които да струват човешки животи и свързани с немислими разходи за данъкоплатеца, всичко за някакъв мизерен кредит от СБ за да могат приближени да намажат. А лека полека и последните мечтатели ще се откажат да пътуват с БДЖ!

18

ганчо

преди 13 години

mig,ще ти кажа какво станауволниха 4-*** машинисти и двама дежурни ръководители,те са и виновниза обещетенията не знам какво са дали

17

ганчо

преди 13 години

колко бързо реагират чиновниците от администрацията,натискат палчета,натискат-хахахахахахахнатискайте си-И ВАШИЯ РЕД ДОЙДЕ

16

mig

преди 13 години

A niakoi dali znae kakvo se e sluchilo sas slujitelite koito biaha potarpevshi v katastrofata mejdu dragoman i dragoil.Vsichko se zabravi i spomen niama ot tazi sluchka.Daje razbrah che hora s frakturi sa poluchili obeshtetenie 24lv.Sram i pozor.

15

ганчо

преди 13 години

и само да добавя,понеже само си плямпате и сте лесни за манипулация!!!В локомотивно депо София,което вкючва Мездра и Дупница е с персонал 7 500 души,от които около 800 са помощници и маяинисти!!!Останалите какви са ??????????И питайте как всеки месец командириват от депо София в депо Мездра машинисти,че там няма кой да ходи.....????