SwrooJ , [url=aymjjrgsynwg/]aymjjrgsynwg[/url], [link=yhgqacazzrtl/]yhgqacazzrtl[/link], vxrjnghsljck/
Налага ми се да ходя от младост до надежа и за тази цел има само една марутка, която ми върши точната работа - без прикачвания, без излишни глупости и то само за 1.50. Пълна простотия им е спирането.
Преди година някъде реших да "изневеря" на колата и да ползвам услугите на градския транспорт. Беше към 9 вечерта. Чаках 2 часа да мине някой автобус и никой не мина, а аз измрях от студ. Накрая маршрутката свърши работа. Градския транспорт е ЖАЛКА пародия, в която почти не се качвам. Нямам и намерение докато е в това състояние.
Преди години на училище ходих в повечето случаи с маршрутка, защото с нея пътя ми беше 40 минути. Иначе беше минимум час и половина с много прикачвания. Много дестинации са направо невъзможни без маршрутките! Може да са всякакви, но са удобни и няма линии на Адския транспорт, които да покриват техните маршрути! Бързи и евтини! И по-редовни от кирливите, закъсняващи, нередовни, мръсни и студени автобуси.
Преди две седмици се возих в 8 - ица и имаше 32 човека вътре ... ако се обърне или удари нали знаете какво се скучва ?! Да *** в кофите тия балони скапани !!!
Наистина маршрутките не са "цвете за мирисане", ама наистина положителното е че: 1. няма гратисчий; 2. котролъори- простаци; 3. шофьора те изчаква да се качиш, да слезеш- /имам счупен - опериран крак/; 4. и наистина съм доволна- все пак по цени на бензина ми е по- евтино с тях, отколкото всеки ден да "набивам" пари за 2 литра бензин, да карам в задръствания; 5. стеса го избягвам, ако ме вози друг; 6. Не всички спирки на метротоимат асансьори и практически не мога да го ползам и при желание
Това е поредната простотия на общината! Щели да заменят маршрутките с малки автобуси, дрън та пляс! Пак някой иска да набута свои хора, да вземат по някоя друга линиика на градският транспорт и да им плащат грубо по 4лв на километър!А ние, които живеем в София, а не ЛЮлин, Обеля, Дружба, Студентски град и други такива населени места, ще трябва да увеличим разходите си за градски транспорт поне двойно....
Защо бе, защо бе гербери гадни го правите това бе, защо спряхте маршрутките, защо ни взимате националната гордост ... искам Станишев и Доган обратно !
Вместо да ги спират предлагам:1.Да се обновят и да им се увеличи броят2.Да се изисква средно образование за шофьорите+униформа за тях3.Да се монтират касови апарати и камери за контрол на сигурността4.КАТ да контролира скоростта и най-вече броят на пътниците,като се допускат САМО СЕДЯЩИ ПЪТНИЦИ!6.Пушенето и слушането на музика(каквато и да е тя!) да се забранят и наказват7.Контролни органи,осигурени от фирмата превозвач да следят за стриктното спазване на разписаниетоДобавете и Вие
Една БГ простотия по-малко!Браво.Кой гербер взе парите за премахването и какво ще я замени-виж това ни предстои да разберем на собствен гръб съвсем скоро...Гарантирано ни е само едно-от трън та на глог(поговорката отразяваща най-точно последните 20-25 години)
аре стига бе! ами сега ония *** - шофьорите им, какво ще правят? бакшиши ли ще стават? много бакшиши ще станат. на всеки нормален човек по 3 бакшиша са вече много!
Аз съм от Красна Поляна, въпреки че квартала е уреден откъм градски транспорт, спирането на маршрутките ще ми усложни живота, защото нямам директен транспорт до Университета в Овча Купел, сега стигам за 10 мин, с гадския до там ще стигам за 40... Искрено се надявам да не ги спрат, нищо че горе написаното е абсолютно вярно.
Класация на най-бързите коли в света:.....4. Ферари3. Мерцедес2. Бугати1. Софийска маршрутка!
София не е само Младост, Ляо-лин и Обеля-> Метрото е само една алтернатива за момента ( а и за далечно бъдеще) на маршрутките.Градския транспорт е мъкааа- мъкааанезнам Бай Бойко май не се е возил по Лондон или Берлин в градския транспорт, за да се перчи така с един лъч от смешното софииско метро.... ама найстина е СМЕШНО това метро
Според мен СОС ще удължи договорите на превозвачите защото няма достатъчно време да внедри алтернатива.Спирането на маршрутните таксита преди да има алтернативен транспорт е недообмислено, по-добре би било да се пуснат дублиращи автобусни линии и хората сами да си изберат какво да ползват,ако СКГТ предлага достатъчно добра услуга, пазара ще изхвърли маршрутните таксита.Третата насока в която според мен трябва да се работи е разширението на метрото в няколко посоки едновременно и денонощно.
Катаджия изпитва кандидат-шофьор и пита:"На нерегулирано кръстовище са наредени линейка, пожарна, полицейска кола и кола на НСО с включени буркани. Коя ще мине първа?"Бърз отговор: "Маршрутката!"Катаджията: "Откъде дойде тая маршрутка?"Курсистът: "Абе и аз не знам, ама на - мина първа..."
Палатка. Аларма. Маршрутка