142

Анонимен

преди 13 години

Когато въведоха винетките през 2005 съотношението между годишна, месечна и седмична беше доста по-приемливо 54, 10 и 4 лева

141

Ерагон

преди 13 години

защо чак сега някой забеляза колко са скъпи винетките?

140

King of stupidity

преди 13 години

има разминаване в заглавието в сравнение със статията.горе -седмична 1,30 лв,долу 3,35 лв

139

жоро

преди 13 години

Дискриминационно е да живееш тук за 99 % от хоратаСебе стоиноста на стикера била по голяма от 1.3 лв.Заплатите са просто фантастични и нямат нищо общо с цените прав е ХАз не ходя на село защото газта за колата ми е 10 лв винетката 10 лв

138

х

преди 13 години

Какво общо им винетката със заплатата?!? Като си на минимална заплата и старата ти кошница по-малко разбива пътя ли? Авантата свърши другари...

137

Анонимен

преди 13 години

Само плащанията от държавата са обвързани с минималната заплата,в обратната посока ти режат главата...

136

Анонимен

преди 13 години

KOGA 6TE ZAPOCHNAT DA SE SOBRAZIAVAT S MINIMALNATA RABOTNA ZAPLATA TEA DARJAVNI MO6ENICI PITAM DOKOGA 6TE TARPIM TOVA DA NI DARJAT BEDNI A SE POBRKVAME OT OTGOVORNOSTI I RABOTA SAMO MALKO SAN I PAK RABOTA JIVOTA MI MINA TAKA

135

M.

преди 13 години

2010та съм навъртял 14000 км в България. Карам джип, ходя често по гори, морета, язовири. От 2008ма не съм си купувал винетка, няма и да си купя нова точно заради нечовешката наглост. Плащам винетка, пътен данък, а си чупя колата, а? Някой да е видял път да е оправен някъде? Айде мерси. Караме си със син талон (20 лв.) и без ядове...

134

Анонимен

преди 13 години

Би трябвало всякакви плащания и такси да са съобразени с минималната работна заплата.

133

:)

преди 13 години

Дано този път правителството вземе препоръките, защото неможе да продължава това безхаберие - цените се определят за да има по голяма печалба за тези които ги печатат/търга беше спечелен от СИБАНК/, ако имаш пари да си я купиш в началото на година добре, ако не гориш, път да се оправи не съм видял от доста време и всичко е против нас Българите!!!

132

joro

преди 13 години

от цялата винетна политика страдат хорота от провинцията малко да мръднем от града и ни трябва винетка а софианци примерно почти са без винетки или само по почивките.

131

77777

преди 13 години

Като ги знаем тези от ГЕРБ как "разсъждават", ще се окажем с същите цени на месечните винетки - 25 лева, седмичните по 12.50 лева и годишните по 250 лева. То всеки е съгласен да си плати, но ако парите му отидат за пътищата, а не в крадливите управляващи.

130

опс

преди 13 години

Никога не съм ползвал винетка,защото пътувам извън града рядко!Ако влезят новите цени ще си купувам с удоволствие,когато ми се наложи!

129

До един от народа

преди 13 години

Евала, браточка, пак сме на път да открием квадратното колело..:))))))))

128

До минаващ оттук

преди 13 години

Подкрепям аргументите! За съжаление цените на винетките се определят без аргументи и без ясна икономическа и социална логика, а на око. От "майстори"...

127

минаващ оттук

преди 13 години

А защо не забранят отстъпките за количество - защо аз да купувам домати по 2 лева килото, а Била да може да ги купи по 50 стотинки?!***И да им подскажа тема - много по-дискриминационна е практиката такса смет да се изчислява на база данъчна оценка, а не на жител или друг критерий свързан със замърсяване?!

126

минаващ оттук

преди 13 години

Продължение:***Ако обърнем пропорционалната логика на пичовете от КЗД и 25 лева е справидливата цена за месец, то следва за година винетката да е 300 лв.***Така, че ако не мислят логично за причината да има винетки, а "пропорционално справедливо", мога да им предложа още няколко неща:За фирми/организации над 10 души задължително 50% да са жени и 50% са максимум 5% отклонение. Да видим какво ще правят в училищата или в мините...Трябва и малко логика освен пропоционалност!

125

минаващ оттук

преди 13 години

Пропорционалността е нелогична, ако идеята на винетките е да покриват разхода от амортизация на пътя!Годишната винетка следва да отчита факта, че едни лек автомобил не пътува ежедневно и целогодишно, т.е. не амортизира пътя през 100% от времето.При дневна винетка, самото й закупуване предполага незабавно намерение за пътуване, т.е. през значителен процент от времето й на валидност пътя ще бъде амортизиран...

124

БУДКО

преди 13 години

НАЙ-ПОСЛЕ НЯКОЙ ДЪРЖАВЕН ОРГАН В ТАЗИ ДЪРЖАВА ДА ЗАЩИТИ ИНТЕРЕСИТЕ НА ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ - ПОТРЕБИТЕЛИ НА ЕДНА ИЛИ ДРУГА УСУГА! ЗАЩОТО ПОЛЗВАНЕТО НА РЕПУБЛИКАНСКАТА ПЪТНА МРЕЖА Е ВИД УСЛУГА, КОЙТО ДЪРЖАВАТА ПРЕДОСТАВЯ СРЕЩУ ЗАПЛАЩАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА КАЧЕСТВОТО НА ТАЗИ УСЛУГА - МНОГОТО ДУПКИ И НЕРАВНОСТИ, КОИТО СА ОПАСНИ ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА И СА ПРЕДИЗВИКВАЛИ НЕ ВЕДНЪЖИЛИ ДВА ПЪТИ, ТЕЖКИ ПЪТНИ ИНЦИДЕНТИ. ПОДКРЕПЯМ НАПРАВЕНОТО ОТ КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ДИСКРИМИНАЦИЯТА!

123

един от народа

преди 13 години

преди време в унгария цената на пътния данък беше част от цената на горивото. отчисленията отиваха във фонда за поддръжка на пътищата. справедливо отвсякъде. караш - плащаш, не караш - не плащаш. другият плюс е, че държавата ще има повече основания да затегне фискалния контрол. на производителите и на търговците. вълка сит, агнето цяло - овцата и овчаря също! лошото на тази система е, че няма да има как да се краде! може би затова все още не са я приложили на практика.