Когато въведоха винетките през 2005 съотношението между годишна, месечна и седмична беше доста по-приемливо 54, 10 и 4 лева
Дискриминационно е да живееш тук за 99 % от хоратаСебе стоиноста на стикера била по голяма от 1.3 лв.Заплатите са просто фантастични и нямат нищо общо с цените прав е ХАз не ходя на село защото газта за колата ми е 10 лв винетката 10 лв
Какво общо им винетката със заплатата?!? Като си на минимална заплата и старата ти кошница по-малко разбива пътя ли? Авантата свърши другари...
Само плащанията от държавата са обвързани с минималната заплата,в обратната посока ти режат главата...
KOGA 6TE ZAPOCHNAT DA SE SOBRAZIAVAT S MINIMALNATA RABOTNA ZAPLATA TEA DARJAVNI MO6ENICI PITAM DOKOGA 6TE TARPIM TOVA DA NI DARJAT BEDNI A SE POBRKVAME OT OTGOVORNOSTI I RABOTA SAMO MALKO SAN I PAK RABOTA JIVOTA MI MINA TAKA
2010та съм навъртял 14000 км в България. Карам джип, ходя често по гори, морета, язовири. От 2008ма не съм си купувал винетка, няма и да си купя нова точно заради нечовешката наглост. Плащам винетка, пътен данък, а си чупя колата, а? Някой да е видял път да е оправен някъде? Айде мерси. Караме си със син талон (20 лв.) и без ядове...
Дано този път правителството вземе препоръките, защото неможе да продължава това безхаберие - цените се определят за да има по голяма печалба за тези които ги печатат/търга беше спечелен от СИБАНК/, ако имаш пари да си я купиш в началото на година добре, ако не гориш, път да се оправи не съм видял от доста време и всичко е против нас Българите!!!
от цялата винетна политика страдат хорота от провинцията малко да мръднем от града и ни трябва винетка а софианци примерно почти са без винетки или само по почивките.
Като ги знаем тези от ГЕРБ как "разсъждават", ще се окажем с същите цени на месечните винетки - 25 лева, седмичните по 12.50 лева и годишните по 250 лева. То всеки е съгласен да си плати, но ако парите му отидат за пътищата, а не в крадливите управляващи.
Никога не съм ползвал винетка,защото пътувам извън града рядко!Ако влезят новите цени ще си купувам с удоволствие,когато ми се наложи!
Подкрепям аргументите! За съжаление цените на винетките се определят без аргументи и без ясна икономическа и социална логика, а на око. От "майстори"...
А защо не забранят отстъпките за количество - защо аз да купувам домати по 2 лева килото, а Била да може да ги купи по 50 стотинки?!***И да им подскажа тема - много по-дискриминационна е практиката такса смет да се изчислява на база данъчна оценка, а не на жител или друг критерий свързан със замърсяване?!
Продължение:***Ако обърнем пропорционалната логика на пичовете от КЗД и 25 лева е справидливата цена за месец, то следва за година винетката да е 300 лв.***Така, че ако не мислят логично за причината да има винетки, а "пропорционално справедливо", мога да им предложа още няколко неща:За фирми/организации над 10 души задължително 50% да са жени и 50% са максимум 5% отклонение. Да видим какво ще правят в училищата или в мините...Трябва и малко логика освен пропоционалност!
Пропорционалността е нелогична, ако идеята на винетките е да покриват разхода от амортизация на пътя!Годишната винетка следва да отчита факта, че едни лек автомобил не пътува ежедневно и целогодишно, т.е. не амортизира пътя през 100% от времето.При дневна винетка, самото й закупуване предполага незабавно намерение за пътуване, т.е. през значителен процент от времето й на валидност пътя ще бъде амортизиран...
НАЙ-ПОСЛЕ НЯКОЙ ДЪРЖАВЕН ОРГАН В ТАЗИ ДЪРЖАВА ДА ЗАЩИТИ ИНТЕРЕСИТЕ НА ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ - ПОТРЕБИТЕЛИ НА ЕДНА ИЛИ ДРУГА УСУГА! ЗАЩОТО ПОЛЗВАНЕТО НА РЕПУБЛИКАНСКАТА ПЪТНА МРЕЖА Е ВИД УСЛУГА, КОЙТО ДЪРЖАВАТА ПРЕДОСТАВЯ СРЕЩУ ЗАПЛАЩАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА КАЧЕСТВОТО НА ТАЗИ УСЛУГА - МНОГОТО ДУПКИ И НЕРАВНОСТИ, КОИТО СА ОПАСНИ ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА И СА ПРЕДИЗВИКВАЛИ НЕ ВЕДНЪЖИЛИ ДВА ПЪТИ, ТЕЖКИ ПЪТНИ ИНЦИДЕНТИ. ПОДКРЕПЯМ НАПРАВЕНОТО ОТ КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ДИСКРИМИНАЦИЯТА!
преди време в унгария цената на пътния данък беше част от цената на горивото. отчисленията отиваха във фонда за поддръжка на пътищата. справедливо отвсякъде. караш - плащаш, не караш - не плащаш. другият плюс е, че държавата ще има повече основания да затегне фискалния контрол. на производителите и на търговците. вълка сит, агнето цяло - овцата и овчаря също! лошото на тази система е, че няма да има как да се краде! може би затова все още не са я приложили на практика.
Седмична винетка за кола от 1,30 лв. Възможно е!