33

Анонимен

преди 13 години

Ти пък ще кажеш, че няма. А сега да видим кой разбира шведски aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article8506680.ab

32

миличка

преди 13 години

ох, направо ще припадна от смях, уж пилот, пък 4-тия му РЕЙС за деня ... каквото и да се има в предвид смислово не е написано коректно. А от друга страна - може втория пилот да е със склероза,да не помни кода, че и туй че е втори пилот... а старшата да не и дреме, щото има тайни крила на *** и като падне самолета може самостоятелно да си отлети :)))))))))

31

путката

преди 13 години

пипайте цициииииииииииииииииии

30

Анонимен

преди 13 години

Защо крият името на пилота на скандинавската компания - Костовсон!

29

улук

преди 13 години

Нали за това има 2 пилоти.Да не вземе и на двамата да им се приспи.

28

tina

преди 13 години

mrazq da patuvam sas samolet - vse sa mi v glavata stra6ni gledki. a pak mi se nalaga -(((((((

27

бай Петко

преди 13 години

Явно тоя пилот е спал по време на полет, само че със стюардесата

26

Анонимен

преди 13 години

Даа, а в Пловдив уволтиха един от месната управа затова, че си брал доматите във фейсбук.

25

John

преди 13 години

Tova moje samo BG redaktor da pishe !!!, Proverih Aftobladet!!!!, Niama takava statiia!!!***!

24

Атанасов

преди 13 години

Ако ми обясните каква новина е това????? Всеки един самолет си има код за отключване на кокпит-а. Този код го знаят и двата пилота и старшата. Как така вторият пилот не можел да влезе? Вече се чудите с какви глупости да пълните новините.

23

Атанасов

преди 13 години

Ако ми обясните каква новина е това????? Всеки един самолет си има код за отключване на кокпит-а. Този код го знаят и двата пилота и старшата. Как така вторият пилот не можел да влезе? Вече се чудите с какви глупости да пълните новините.

22

Анонимен

преди 13 години

Виновна е компанията, която налага такива условия на пилотите, нормално е да се предположи, че ако човека е имал няколко часа възможност за сън може да заспи, това е престъпно поведение от страна на компанията.

21

offline

преди 13 години

"Разбирач",тези глупости откъде ги изрови? Кой ти е казал, че непремено се лети на FL300? Защо трябва да се слиза до FL150?? Каква е логиката ти? Как така при турбуленция се минава на ръчно??? Самолета ще падне "като камък" само ако ти го пилотираш (да не дава Господ!). Ходи се скрий някъде, ама бързо!

20

Анонимен

преди 13 години

Сигурно е пил бира с добро мезе.

19

Марк

преди 13 години

Що за *** коментари!Ами ако вторият пилот не беше влезнал в кабината?Самолетът при усложнена обстановка, не може да лети на автопилот!Ако беше станало в българска авиокомпания, представям си какво плюене щеше да падне тук!Но нали е скандинавска, ако ще и да из...ка в средата на салона пак ще има благи коментари!Егати чуждопоклонничеството особенно на 14!

18

Гошо Тъпото

преди 13 години

Малеее,както...заспивам аз пред компааа;добре че не съм станал...пилот.

17

Анонимен

преди 13 години

Тоя полет е има-няма 1 час!Кога е успял да заспи?Баш си е било опасно

16

Анонимен

преди 13 години

Ха , и таз добра ?!!

15

e

преди 13 години

DO bass. AVTO PILOTA SLUJI ZA DA PODDRJA UKAZANIQT KURS NA SAMOLETA, OT KOMANDIRA. NO PRI TURBOLINCIQ, ILI PROPADANE VAV VAZDU6NA QMA, AKO KOMANDIRA NE VKLU4I RA4NOTO UPRAVLENI, SAMOLETA PADA KATO KAMAK. PO NAI BARZIQT NA4IN SAMOLETA TRQBVA DA SE SNIJI OT 10 000 METRA DO 5 000 METRA. TOVA AVTO PILOTA NEMOJE DA GO NAPRAVI.

14

prost

преди 13 години

Той автопилота дори може сам да кацне на повечето модерни летища. Дург е въпроса че малко пилоти я ползват системата на защото не и имат вяра или просто защото пилотите искат да се упражняват.