67

до 65

преди 13 години

С едни от последните промени в железниците, длъжността официално вече се води "деПо-майстор". Повечето железничари обаче продължават да си го наричат деЛо-майстор, макар и никога да не ми е било ясно от къде е дошло това смешно название.

66

преди 13 години

Не е задължително, до 1995 ПЖИ го водеха полувисше, има и хора които след натурпан стаж като пом.машинист се прекавлифицират... Но за повечето си прав - инженери са

65

Анонимен

преди 13 години

като няма нощна смяна, дневната е оставила локомотива на ДеЛо-майстора и е обявен за готов.... Не им и трябва нощна смяна, няма толкова влакове че да има смисъл от нощна смяна в екипировката, а и какво се правеше на нощните смени когато ги имаше не е за разправяне че някои хора още са на работа...

64

Узунов

преди 13 години

Не са карали курсове машинистите, приятел. За да караш влака трябва да си дипломиран инженер.

63

до 60

преди 13 години

И какво значение има, ако са курс - били са 5 години помощници, после още поне 5 години са били по товарните влакове, докато стигнат до бръзите влакове и експрес...

62

Анонимен

преди 13 години

В този си вид и структура БДЖ няма да се оправи никогааааааааааааа!!!!!!!!!!!Не баламосвайте хората! Вие сте с 40-години назад не само с техниката, но най-важно -и с манталитета си!!!!!!!Думата " железничар " стана обидна също като и "депутат"??????

61

Знаещ

преди 13 години

Целият състав на влака е от първокласни вагони, както писах по-рано. Виж снимки от инцидента за да се увериш.

60

zzzzzzzzzz

преди 13 години

а машинистите курс ли са изкарали или са завършили ПЖИ

59

Анонимен

преди 13 години

За мен всички началници от министърът на транспорта до директорът на БДЖ са виновни! Не са толкова виновни тези, които вършат работа, защото само който НЕ върши работа, той НЕ греши! Виновен е онзи който си мисли, че да си шеф е само да взимаш заплата и да ходиш по банкети!

58

стрелочникъ

преди 13 години

Сигурно от депото са им са се обадили и са им казали преди да тръгнат да се пъхнат под локомотива, да притегнат болтовете, да сменят разглобят компресора, да го сглобят, да проверят спирачките, да свирнат три пъти със свирката и едва тогава вземат окончателното решение дали да тръгват...

57

Защитник

преди 13 години

Пенчо Попов няма нищо общо с управлението на БДЖ. Фирмата се управлява от Цветков и Кичев чрез техния кокер-шпаньол Владимиров - шефа на борда. Назначени са на ключови позиции разни случайници, които се имат за велики икономисти и юристи и командват тъпо. Пенчо е в пълна изолация. Неговата роля е да служи за прикритие и алиби на днешните унищожители на БДЖ.

56

НН

преди 13 години

Трябва да се направи нещо по въпроса докато не е станало късно и не са загинали много невинни хора, защото тогава дори и оставки и наказания няма да върнат живота на хората!

55

MSD

преди 13 години

Какъв е този *** Пенчо Попов, защо е още шеф на БДЖ? Иначе машинист се ставаше с 3 години обучение в ПЖИ, сега с някакъв курс. Освен това състоянието на железния път е трагично и затова скоростите са ограничени. Имаше жп войски които извършваха десетки километри капитален и среден ремонт на година, освен това и ново строителство, удвояване, електрификация.Имаха и социална функция, обучаваха и даваха работа на малограмотни от малцинствата.

54

гуньо

преди 13 години

Само не разбрах какво общо имат машинистите с капака на редуктора?! И защо тях ги обвиняват, а не например депото, обслужвало локомотива.

53

Анонимен

преди 13 години

Значи доколкото разбирам най-виновни ще се окажат пътниците които още не са си купили билети и то по други дестинациии в чужбина!Това е то!А директорите и министъра нямат нищо общо с БДЖ та да носят отговорност!

52

Анонимен

преди 13 години

Грешиш - един се разпадна насред София преди по малко от година...

51

Транспорт

преди 13 години

От приятел работещ в сервиза на Столичния градски транспорт знам, че там е абсолютно същото. Само дето автобусите как още не са почнали да се разпадат...

50

Всичко е ясно

преди 13 години

БДЖ го унищожиха всички правителства наред. Загробиха го със заеми, вместо да го субсидира държавата както е навсякъде по света. Железничарите са с малки заплати, оредяващ персонал, а техниката вече е за музей. Не малка вина имат и директорите на БДЖ които допълнително го източиха. Всичко е ясно като бял ден. Държавата трябва да проведе специална политика относно това важно за България транспортно предприятие! И то сега! Не утре когато ще има жертви!

49

шефа

преди 13 години

Цецко,ами кой според теб назначава персонала?

48

ПЕНЧО ПОПОВ

преди 13 години

щЕ ПАДАТ КАПАЦИ НА РЕДУКТОРИ. ПРОВЕРЕТЕ КОЛКО ЧОВЕКА РАБОТЯТ НОЩНО ВРЕМЕ В ДЕПО БУРГАС.С ТЕЗИ СЪКРАЩЕНИЯ НОЩНО ВРЕМЕ НЯМЯ ДЕЖУРЕН КОЙТО ДА ПРЕГЛЕЖДА МАШИНИТЕ.СЕГА НАРЕД СА СЪКРАЩЕНИЯ ПРИ РЕВИЗОР ВАГОНИТЕ И ОЧАКВАЙТЕ ПОДОБНИ ПОВРЕДИ И ПО ВАГОНИТЕ.вИНАТА Е В ТОЗИ КОЙТО ОСТАВИ ГОЛЯМА ДЕПО КАТО БУРГАС БЕЗ НЕОБХОДИМИТЕ ХОРА НОЩНО ВРЕМЕ.