70

Правилно

преди 13 години

Всички *** с `вечните права` - да пазаруват от Франция /примерно/.Те и *** ни, и те са с постоянно право за всичко. Ама ***, че както ни ги връщат тях, така и вас ще ви натирят пак тук. И пак се започва мрънкането, че винаги сте имали право за нещо си ...

69

57

преди 13 години

Ще си останете посредствени търговци,броящи стотинки печалби. Не знаете как се върти търговия. Какво значи неплатежоспособен клиент? Може да се върне и следващият път да си купи от вас. Но при такова отношение, не. Затова бойкотирам бг търговците - пазарувам само от чужди сайтове и при пътувания навън. Има достатъчно фирми, които доставят до България. Пробвам дрехат в бг магазина,купувам я от чужд сайт. Отивам в Там ме уважават като клиент, не ми се подиграват и не гледат на мен като натрапник.

68

Ъъъ, моля ?!

преди 13 години

Ще ми дойде някакъв ***, ще ми пипа с мръсните си ръце по стоката, ще ми дъха на развалени зъби в лицето и ще ми дудне "че клиента винаги има право" ?!Просто нямате представа какво ще му се случи ! Да заминава в чужбина да пазарува. Там една куха лейка разправя, че даже *** правят.

67

Малко Магазинче

преди 13 години

Уважаема, при мен всеки клиент ИМА ПРАВО да получи любезно обслужване. Но в момента в който се установи, че практически е неплатежоспособен, ще получи любезно, но настойчива покана да напусне. При следващото му посещение, няма да има и следа от любезност, а ще бъде грубо изритан. И в допълнение - всеки мой служител, който прояви готовност и `дупе да даде`, ще бъде незабавно освободен от работа. Реномето на фирмата и търговските обекти не включват `селями на просяци`. Дали ме разбрахте ?

66

Русенец до 66

преди 13 години

Сега, не знам какво пише в стаичките на Walmart, но знам че към днешна дата, всички /ама абсолютни всички/ магазини под шапката на Walmart в Русе фалираха. 7 или 8 бяха. Днес няма нито един. Дали пък за това не са спомогнали `клиентите-шефове`. Предвид, че преди това били наритани от всеки друг магазин ...

65

Обективен

преди 13 години

Кой *** внуши на по *** ни съграждани, че `клиента винаги имал право` ?! Право за какво има ? Да не цени труда и инвестициите на търговеца ?! Глупости неземни ! Клиента има ЕДНО ЕДИНСТВЕНО право - това да избере друг търговец ! Запомнете го ! И се обзалагам, че всички търговци дават мило и драго да пратят тези `с вечното право` където и да е, само не и при тях самите.

64

Моля, моля !!!

преди 13 години

"Търговците дупе дават да не изпуснат клиент"- Гледай сега Тинче ... Това, че ти се хващаш за палците пред всеки за два лева, не означава, че и останалите сме така. За теб е призвание и професия, ама ние шафрантии не сме.

63

Анонимен

преди 13 години

Преди години работих за Walmart. В момента това е най- голямата верига от супер маркети в света. Там качеството е посредствено, но върши работа на средния потребител, заплати - ниски. Но искам да ви разкажа, какво е написано от създателя на веригата и е окачено като плакат в стаята за почивка на работниците. Ще цитирам по памет. '' Клиентът е твоя шеф. Клиентът е # 1! Той купува дрехите и храната ти. Той плаща образованието на децата ти. Той е този, който изплаща къщата ти...."

62

Анонимен

преди 13 години

Нормално за компютърджии.... ние по принцип сме си малко изперкали.

61

Анонимен

преди 13 години

Напълно съм съгласенВ БГ аутлетите продават на цената на западните бутици- килипир да има :(:(:(

60

асдф

преди 13 години

дай-пример,говори с факти и ние да те вземем на сериозно,че като те гледам живееш в СПАИН и се правиш на умен

59

dsadsadsa

преди 13 години

tc tc tc , kolko turgshi pishat tuka , normalno v Bg polvinata sa moshenitci na drebno , mnogo dobri vi znam ciganskite nomera , kupuvate stoka za 1 lev i q prodavate za 10 ! Primer v Spain si zimam maratonki namaleni ot 100 evro na 60 , v Bg 300 ? A za g-n sus skupite magazini ai da ne ti kazvam ot kude e "skupata" i "markova" stoka deto kupuvash , a ? Misli si Gania , 4e kato dade 500 leva za drexi e zel ne6to "Horginalno" hahahahah ....

58

2+2=4

преди 13 години

Как пък на мен един път не ми продадоха "развалени храни с изтекъл срок, неработеща техника, працали с висящи шевове" ???? Може би ходя в малко по-скъпите магазини, където в цената е включено качество и доброто обслужване :) Българинът иска качествена стока и перфектно обслужване... ама на половин цена, или направо без пари. Ами не става така, бе хора ! Научете го най-накрая.Искате да купите БМВ на цената на Дачия.... няма такъв филм !!!

57

7

преди 13 години

Искаме най-качествено на най-ниска цена.Всеки знае кое е качествено но не ни се дават парите и после искаме и да не се разваля...Това е "made in Bulgaria"

56

57

преди 13 години

Най-вече като те отсвиря и отида при друг да си купя. Нямаш ли клинети, нямаш и бизнес. Но това българският търговец не може да го проумее и все клиентите му виновни- той продава развалени храни с изтекъл срок, неработеща техника, працали с висящи шевове, ама прав бил. И иска клинетът да си мълчи и безропотно да му купува турско-китайските *** с безбожна надценка

55

John

преди 13 години

Аз съм от 20 години търговец преди нямахме проблеми,сега като се даде малко власт на българина той мисли ,че и *** ще му направят продавачите,всеки трябва да си знае границите!Надвишаваш ли ги трябва някои да ги покаже.

54

dо 56

преди 13 години

Ами като не те устройва, ствай работник. Бизнеът не е за *** и пульо, а за можещи хора. Пари няма да се усмихне, а тръгнал бизнесмен да става. Това става с пари и акъл. Клиентите ще бъдат каквито си искат, ако ли не- отиват да правят оборот на конкуренцията ти, а ти остваш с пръст в ръка. да ти напомня ли, че ндеоволният клиент разказва на 10 други души

53

John

преди 13 години

Като търговец искам да кажа.В тази криза едвам смогваме с Големите наеми и данъци нестига и това после КЗП,инспекция по труда,НАП,икономическа полиция,пожарна,ХЕИ и ощте много други,идват и клиенти които правят пазарлъци цял ден и след година употреба искат да варнат стоката и да вземат нов,ако не му смениш те заплашва с защита на потребителите,ей такива клиенти са тези които се отсрелват и заслужават..

52

Тина Манева

преди 13 години

Като Ви чета коментарите ми прилошава.И търговците и клиентите сте една стока.Простотия и профанизъм.Щом си търговец и искаш да "вземеш"парите на клиента ще го коткаш,ще се усмихваш и ще го търпиш,ако не ти изнася ходи да копаш.Клиента винаги е прав-позволете ми да имам опит в тази насока от многото ми посещения в над 30 страни.Търговците дупе дават да не изпуснат клиент,цени свалят,стока заменят и т.н.Просто млъкнете и се учете.

51

АБЕ ,ЗАЩО ТЪРГОВЕЦА

преди 13 години

СТЛЕЛЯЛ ПО КЛИЕНТА?...НЕ ТРЯБВАШЕ ЛИ ДА Е ОБРАТНОТО ?ТОВА ЗНАЧИ ЛИ ,ЧЕ ВСИЧКИ ТРЯБВА ДА КУПУВАТ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, ЩОМ ВЛЯЗАТ В МАГАЗИНА??!