Симеон Ананиев беше много отворен за промени, държеше за въвеждането на градска железница, бяха разработени схеми. Архитекта ***-ов и тъпата *** ФандАкова не позволиха това да стане. Министър Цветков трябва да даде оставка! Ако си спомняте последния път като се качи за показно на влак, каза, че не се е возил на влак повече от 10 години! Министър, който не познава системата! По същия начин беше натресен головодника Любомир Христов като зам. кмет по транспорта на столична община.
Уволниха директора на "Железопътна администрация"... за да направят PR на Бойко.После съда като върне човека на работа поради незаконно уволнение и данакоплатците му платим обезщетението, то умните кратуни ще викнат: СЪДА Е ВИНОВЕН...е, по добре да е виновен съда, че фразата СТАНИШЕВ Е ВИНОВЕН СЕ ИЗТЪРКА.
Сегашните са резервната гума на предишните.... всичките са или ченгета или "бивши" *** или и двете....
Така е... Но в сега действащия закон е угодено на Божков - благодетеля на предишните две правителства и собственик на Института в Илиенци и "сертифицирането" е текст от закона... А щом е закон - трябва да се спазва. Сегашните имаха парламентарно мнозинство и достатъчно време да променят закона, но не го направиха...
Че то и сега си има гаранция при ПР, ГПР, КР.... отделно се прави преглед преди се излезе от депо, "майстора" ако има забележки няма да приеме машината..
Ако навреме бяха променили Закона за БДЖ, можеха да минат съвсем тънко - при всеки капитален ремонт на локомотив или вагон, извършителят на ремонта носи отговорност и гаранция гаранция за техническа безопасност до следващия капитален ремонт. Това е равносилно на сертификат...
Тоя сертификат за безопаснот беше измислен за да може една частна организация която единствено "има лиценз" да издава такива сертификати да рекетира всички собственици на локомотиви за 7бона на машина годишно.... в България има около 200 локомотива.... Разходите за издаването му са заплати на двама пенсионери (по окло 700 лв)+ лист хартия и малко мастило... Издаващите не поемат никаква отговорност и не дават никаква гаранция че тази машина наистина е безопасна...
сертификат за безопасност беше просто едно скубане на 7 000 бона на локомотив за да получиш тапия "годен".... до сега се запалиха 2 годни локомотива и една "електричка"... просто защото нищо не се гледа, номера беше за де вземат пари.... Кучето е заровено другаде - при подбора на кадри и при контрола на дейността им...
След като локомотивите и вагоните на министъра нямат сертификат за безопасност, с какъв морал същият този министър ме принуждава всяка година да плащам за технически приглед на колата си... И със какъв морал този министър вози българските данъкоплатци с локомотиви и вагони, за които няма сертификат за безопасност? Ега ти безочието... Оставка!
Началниците носят пълна отговорност за действията на подчинените си и следва да бъдат наказани. Затова предлагам да бъде уволнен и министърът на транспорта за липса на контрол и координация на всички видове транспорт; министър Дянков за липса на координация между приходите и разходите на държавния бюджет и Бойко Борисов - за липса на каквато и да е координация.
Правди много, истини също, но само едно знам със сигурност рибата се вмерисва от към главата, а не от опошката и затова рязането трябва да стане отгоре. На онези вчера - диспечерите да не мислите че не им е омръзнало да работят с техника от 44 -та година.
Не се заблуждавайте! Симеон Ананиев беше единственият, който настояваше локомотивите и вагоните на БДЖ да бъдат сертифицирани да безопасност. Сертифициранет обаче струва пари. Това дразнеше министъра и днес намери удобен повод да го махне. И до ден-днешен локомотивите и вагоните на БДЖ нямат сертификат за безопасност...
Уволниха директора на "Железопътна администрация"