Говориш наизуст без да знаеш каква е била ситуацията. Много ме съмнява а си машинист или да работиш в сферата на БДЖ. Предполагам че хората там са направили всичко възможно за да избегнат катастрафота. Добре е обаче, че правителстовото като никога реагира много бързо, с увлонения и раследвания.
NE SA SE VARNALI NAZAD ZA6TOTO SA SE PANIKIOSALI. IMALI SA VREME 6TOM SA SPRELI, DA SE VARNAT V GARATA. A TE ZA PO LESNO SA SKO4ILI OT LOKOMOTIVA. I DA NE BQHA USPELI DA NABERAT NEOBHODIMATA SKOROST, PAK 6TQHA DA OMEKOTQT UDARA. A I MA6INISTA NA PATNI4ESKIQT VLAK 6TE6E DA NABIE SPIRA4KI, I NQMA6E DA SE UDARI SAS 65 KM A SAS 30 KM. NO PRI TAKAVA SITUACIQ INSTINKTA ZA SAMOSAHRANENIE, NA MA6INISTITE OT SLUJEBNIQT VLAK, E BIL PO SILEN OT RAZUMNITE DEISTVIQ.
Защо трябва да си търсят обезщетението, то трябва да им се изплати без те да го търсят.Просто следващия ден трябва да получат писмо от застрахователя и парите в банковата сметка.
В Япония, когато закъснее влак транспортния министър си подава отстаката. А при катастрофа си прави харакири. Така правят самураите. Да видим наш`те к`во ш` пра`ят кат` ни са самураи
В Япония, когато закъснее влак транспортния министър си подава отстаката. А при катастрофа си прави харакири. Така правят самураите. Да видим наш`те к`во ш` пра`ят кат` ни са самураи
добре че влаковете ни са каруци че дори и при насрещен сблъсак се отърваваш с охлузвания, при тия пияндурници в БДЖ не ни трябват влакове-стрели че тогава жертвите ще се остъргват от релсите
Прав си Пепо,на думи става бързо,ама като се шашне човек и ........!!!!!!!,Локото води с два гола на Чорбата!Гледаш ли?
Пет секунди ама от натискане на бутона за съответния разединител.Ами докато отиде до шкафа, докато го тключи , докато задейства оперативното напрежение, а да не забравяме, че ттрябва да уведоми и другата гара.Това при положение,че действа като машина.Но като имашпредвид , че е пуснал два влака един срещу друг,надали действията са му били на съответното ниво.
Незнам Пепо,при нас разеденител се изключва за 5 секунди ,каква е техниката там? при аварйна ситуация не се иска заповед от енергодиспечер,а както знаем липсата на напрежение е заповед за спиране на влака!
Не но трябва да се изключи и от двете гари.А Първоначално само едната гара знае,впоследствие се обажда до другата и чак тогава преприемат изключване.Самото изклучване с електроните разединители трае окло 1 мин , но докато се уведоми другата гара и т.н всичко отнема около 3 -4 мин.
Днес гледах новините по BTV. Някакъв ГОЛЯМ шеф на БДЖ коментира:- "Еми, така е. Случва се от време на време."То не би дебелоочие, то не би гьонсуратлък.... не мога да намеря точната дума.....Кой ще плати за лечението на счупените крака на студентчетата?
Случват се и такива неща , неизбежни са.Даже смея да твърдя ,че в България засега са мн малко случаи.Да си припомним в даржави като САЩ, как един влак пътува 200 километра , преди да делейрира и почти да разруши половин село.В Германия, на няколко пъти ставаха мн тежки катастрофи , а една от тях костваше живота на 400 човека.Така че засега в БГ сме горе долу добре.
Не трябва ли БДЖ да изпрати някой да ми донесе анкетната карта или трябва да обикалям като просяк?
Ръководител движение виновник за влаковата катастрофа?