Много коли с евро3 примерно имат добавени газови инжекциони и т.н., тоест са значително подобрени откъм екология.Това не са коли със заводските параметри, не е редно само годината на производство да е водеща за стандарта, за какво тогава са всичките мерения и писания на документи?
До Анонимен "Вие си ги избрахте тия." - това се решава в Брюксел, не от България. Който и да изберат същото ще бъде.
Жестоко бъдеще очаква България. След края на СВО следва разпада на ЕС, ще има ново разпределение и България се връща към историческите си корени, където беше 500 години.
...то и Боку пробва да напомпа цената на тока 2013-та и леко му се зави свят, още му държи влага. Сега като започнат гражданските "проблеми", ще се кротнат, но опипват ли опипват почвата!
Българите днес дори и руска лада или москвич не могат да си позволят, а 20 годишните западни таралясници които карат ги забранят. Ще има само електрички, а на тях животът им е 6-7 години и след това давай 100 хил лева за нова. И от 2027 г Еврокомисията въвежда нов въглероден данък на бензина, горивата ще скочат драстично. Но за какво ви е скъп бензин, като няма кола, електричките са толкова скъпи, че ще са достъпни за елита, а народа на колела и пеша.
"Вариантите за човек, който смени 20-годишната си кола с по-нова, са или старият автомобил да бъде продаден на дилър, който да го изнесе за страна извън ЕС" - a там в страни извън ЕС няма да замърсява стария автомобил.
Коли без никакви екстри не трябва изобщо да бъдат внасяни в България било то стари или чисто нови. Някакви голфове 1.2, опели дето в Германия ги е срам че уж идват от там, абсурдно е да се внасят такива неща. Само коли след 2020 година, и без това в България има в изобилие от тези въпросните стари коли.
Всеки който живее в западна Европа може да потвърди, че колелата са новия тредн, улиците се затварят и оставят само една лента за автомобили и две огромни ленти за колела и тротинетки. Велосипедистите са някаква нова каста, казват им че са някакви избрани, не спазват никакви правила, държат се арогантно, но на практика са обедняващо население което вече не може да си позволи кола. Едно колело с кош за двете деца да возиш вече струва над 10 хиляди евро, ще взимат заемо за колела.
на средностатистическия булгеъриън започва да му пулсира една вена на слепоочието след такива новини!
При Тодор Живков при социализма когато бяхме с Русия всяко семейство имаше кола и собствено жилище.
На запад при цивилизацията хората вече карат колела, даже и 50 - 60 годишните и мъже и жени карат колела, не само младите и децата. Само raньовците в България карат коли.
Готвят забрана за вноса у нас на твърде стари автомобили