97

Анонимен

преди 5 години

Чудесно! Всички искат да си купят нови автомобили. Само обяснете откъде да вземат парите за да си ги купят.

96

Анонимен

преди 5 години

До Я па я...!Това го има от години на запад. Просто при нас както винаги нещата идва късно.

95

До 77 Пищова

преди 5 години

Бъркаш. Товарните коли до 3,5 тона ще плащат данък като леките коли. Приготви няколко стотака или хилядярки.

94

Анонимен

преди 5 години

Данъка за МПС трябва да е по 100 лв за всяка година от датата на първа регистрация - т.е. за бракмите на 20 години данъка да стане 2000 лв. Това е решението!

93

Я па я...!

преди 5 години

Интересно , ако хипотетично всички минем на ел. ,какво ли ще измислят да ни дерат.Пари винаги ще се вземат и става все по зле.

92

Анонимен

преди 5 години

До 90Капитализма не е за глупавите и мързеливите. Соца е за тях.

91

Фалшива новина

преди 5 години

Една кола 100 к.с. с катализатор на над 15 години, досега плащаше между 24 и 96 лева данък. Сега ще плаща между 52 и 185 лева данък, като е възможно данъка от 24 лева да скочи на 185 лева.

90

Анонимен

преди 5 години

До До капиталиститеАз имам свой малък бизнес от 6 години. Не мога да се оплача. И не, хората не ми "робуват".

89

ТО-гава

преди 5 години

Заплатите на политиците пък ще се определя по нова формула, която включва два компонента полезен и възрастов.Възрастовият компонент ще отчита годината на производство на политикът, а полезният компонент ще се определя от гласоподавателския съвет в зависимост от законите предложени от депутата.Старите политици са опасни за самите гласоподаватели.изискват големи разходи за поддръжка и причиняват голямо замърсяване на политиката.

88

Барселона

преди 5 години

Всеки гледа от своята камбанария...

87

До капиталистите

преди 5 години

Като сте толкова предприемчиви,работливи,умни и красиви - КАКВО построихте за тридесет години в България бе,*** смо-тани?! Чака ви неизбежното Белене 2...

86

Анонимен

преди 5 години

До БарселонаЗаплата се заработва! Другото са помощи!

85

Барселона

преди 5 години

До АнонименИзлез на шосето и се огледай на колко години средно е автомобилният парк...на 15 и повече...Колко са автомобилите с евро 5...6 и повече...минимален процент...Така че не се изхвърляй....

84

Привет от България

преди 5 години

Много злобни коментари. Това идва от медията. Напомня на бедните хора, че са бедни и това трови атмосферата.

83

Брокер

преди 5 години

Ей най мразя като ми пречи някой мна пътя с дръглива *** бмв на 20 години ремапнато. Да направят данъка 2000 лв да се поизчисти от псевдо рали състезатели. Само ГЕРБ.

82

до 72

преди 5 години

И само да ти кажа, че ненавиждам ГЕРБ. Ама същите тия клети хорица от "народа" 30 години избират едни и същи бивши и настоящи комунисти. Същите тия си продават *** за 100 лева и крадат каквото могат да докопат.Тези наши "избранници" са също хора от "народеца", така че ние сме доказали, че като си беден си голям моралист, ама ако ти се отдаде възможност крадеш повече от тия дето довчера си псувал.За да се промени "Държавата", трябва да се променим НИЕ, като "народ", като "Общество". Това е!

81

Анонимен

преди 5 години

До До 56Ха-ха! Е, на магистралите, на Графа, на Дондуков и на други места ги виждаме българите как работят! Само като ги видиш как са си наслагали каските по арматурата, а не на главите. Нали ползвах майстори тази година! Шпакловката и боята която съм положил сам в стария апартамент не могат да я сравнат с тази положена от тях в новия. А аудута и БМВ-тата им са за спирани от движение. Бяха много учудени, че на Опела за 10години сменям само гуми, крушки, масло и филтри.

80

Анонимен

преди 5 години

Надин!

79

Анонимен

преди 5 години

Дайте ги на скрап бе.... ХахахххххПАК ше. Кярите, вервайте ми!!!

78

до 72

преди 5 години

Нали се сещаш, че германеца не е стигнал до това ниво, защото е германец, а защото е работил здраво.Аз работя в България, след като 25 години учих, започнах от най-ниското ниво. В момента взимам добри пари за нашия стандарт и не се оплаквам. Въпроса, е че около мен от 50 човека има 3-4, които работят наистина. Всички други работят колкото да не ги уволнят. А проблема, е че това е масова практика, защото пробвахме да търсим нови кадри и те са същите... Така че не ми обяснявай колко мн. работиш