22

Анонимен

преди 5 години

Съгласен съм но това няма да се хареса на простолюдието в софия.

21

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 17Даааа, точно ЕС ти е виновен, че Картофка не знае как да се оправи с управлението на града. И направо си скромен, как само ЕС, ами Путин, Тръмп, Ким, папата, Меркел... тях къде ги забрави? Изобщо целия свят е виновен, че си избираме некадърници да ни управляват!

20

Анонимен

преди 5 години

"в борбата с трафика може да се включат и междублоковите пространства. По думите му може да бъдат дадени на концесия и да се изградят подземни гаражи, върху които да се изграждат кафета"Пак бетонче да сипем в градинките, а?

19

Анонимен

преди 5 години

Хаха, София била проектирана за по-малко автомобили.Абе ей, тъпоъгъл ***... а да не би да е била проектирана за такова презастрояване? Че където имаше свободно парче е застроено, вместо да се направи паркче или паркинг? Че сградите се пишат 60% офиси, за да не се налага да подсигуряват паркоместа за всички апартаменти?Ама това го разрешиха корумпираните архитекти като теб и фандъковата, а съшото е и по другите градове...

18

Щерю

преди 5 години

- Искате да дишате? Сега е евтино - от утре 2 стотинки на вдишване и 2 ст. на издишване... ***, не Ви ли е срам само данъци да налагате!?!

17

Анонимен

преди 5 години

Тоя евросъюз само глупости мисли.Такси въздух такси паркинг а такси на луната.Земете намалете таксите тв бре 35 лева малко ли са

16

Фалшива новина

преди 5 години

Очевадно е, че колите в София са малко, но за разлика от големите градове по света, в София е пълен хаос с организацията на движението и паркирането и то при в пъти по-малка гъстота на населението от градовете в ЕС.

15

fake news

преди 5 години

такси, дуене, забрани.. градим светлата демокрация в ЕУССР!!! ураааааа!!

14

Анонимен

преди 5 години

Най-мразим да мислим! И 10 пъти да увеличат цените за паркиране нито броя на колите ще намалее, нито ще се увеличат броя на паркоместата. Просто едни хора ще усвоят още повече пари, а иначе трафикът и проблемите с паркирането ще са си пак същите.

13

a

преди 5 години

олеле боже, кога ще се махате, дай боже да е скоро. Простотията е безкрайна и нагла. Ама софиянци си обичат такива недораслици да ги управляват.

12

Пена до Вуте 2

преди 5 години

И аз си мисля, че нищо друго няма да ни спаси. В момента поглеждам навън (центр. булевард) и виждам коли с всякаква регистрация, напаркирали в два реда, като във втория ред са заложили по един уж шофьор, за да си спестят скоба. Лошото е, че картофената кметица също е от село, вотовете на ГЕРБ пак от село идват и никога няма да посегнат на истинските вредители за състоянието на града ни.

11

Анонимен

преди 5 години

Трябва да се направи така, че ползването на автомобил в центъра да е скъпо, много скъпо, а не всеки селю да се вози в миризлив димящ таралясник и да дишаме всички. Аз нямам проблем да се возя с градски трансорт в София, само, че да го направят малко по-редовен и чист. А лятото да има условия за колело.

10

Фалшива новина

преди 5 години

Пак лъжат. 620 коли на 1000 жители един друг път. За да са 620 са сумирали всички коли в Столична община и София област, а за население са взели само населението на град София. Всички коли означава коли на фирми, коли на държавни ведомства и личните коли на хората, които са доста малко.

9

Кратун

преди 5 години

Тъпите ГЕРБери години наред трупаха всичко в София и неглижираха останалата част от страната. Сега, когато населението на София стана половината от това на България, олеле, столицата се задъхва. Как да живеят хората другаде, когато добре платена работа се намира само в София, другаде само мизерия? Оправете дисбаланса в развитието и хората сами ще отидат там, където им е добре. Да забраниш колите е пожарникарско решение. Борим последствията от глупостите с по-големи глупости.

8

NN

преди 5 години

Как така безплатно пакираме! Данъка на колите за какво се плаща ,инфраструктира или заплати на чиновниците. Кой застроява градовете, кой издава разришителните, защо не са обвързани с местата за паркиране?

7

WTF

преди 5 години

Време е за още квартали в Зелена зона. Само така ще спрат да се колекционират автомобили и да се ходи навсякъде с кола.

6

бла-бла

преди 5 години

"в борбата с трафика може да се включат и междублоковите пространства"Точно тези пространства, които се разпродадоха и върху тях настроиха блокове ли?И трафика ли ще борим с подземните гаражи? Или проблема с паркирането? Пак се говорят общи приказки без много да се мисли.

5

.

преди 5 години

Валерката още не е подал оставка.

4

Кратун

преди 5 години

Май работата върви на там, ако искаш да си купиш кола, да ходиш да искаш разрешение от партийния комитет на ГЕРБ. А за заслуги ще награждават с правото да изкараш шофьорски курс. Мутри и милиционери само ограничения и данъци могат да измислят. А да направят нещо, за да улеснят живота на хората, забрави. Мисленето им е такова, че подчиненият трябва да угажда на шефа, а те се възприемат като шефове.

3

Хе Хе

преди 5 години

Честито от Фънди Селянката нова далаверка за наште ора. А тя си пърди по цял ден у Мерджана по мутенски и за нея зона НЕМА. Не е като Президента на Австрия да ходи на работа пеш и с градския транспорт.