Добре , че са кол центровете защото в България няма да остане един младеж , всички студенти се само-издържат , чрез работа в кол центровете.. Ако няма кол центрове всички ще избегат да учат в Германия ..
Хората взимат добри пари с които могат да живеят нормален живот. Какъв ви е проблемът на всички мрънкачи пак? Ясно е написано, че около половината от заетите в свктора работят на слушалки. Няма угодия...
От толкова исписано така и неразбрах с какво е станал по добър живота в БГ и икономиката от тая измислена дейност.
Божее щом някои се кефят че държавата ни се развива на колцентрове не знам.Та това е работа за хора със средно образование.Само в Бугаришестане човек със средно взима повече от такъв с висше.Телефонистките най-добре платени закривайте я тая ко.ина!
За упражняване и добиване на трудови навици, работа в екип е чудесен тренинг, и засгеа е добре платена. Но това да съветваш някоя баба как да си рестартира рутера за 10-ти път, какво развитие ти предлага, освен на 5 години да ти подменят стола? Или да сложат нова кафе - машина в подкрепителното. Седиш си в кабинката между две шумоизолиращи преградки и си бъркаш в носа. Производство - нулево.
2000 в колцентъровете само с екзотичен език. Иначе 1200. Интересен е фактът че с руски също се вземат добри пари.
Това са модерните "тъкачки". За млади хора, да видят как се работи под напрежение и с ***, да изкарат първите си пари, да си поупражняват езиковите умения, и да отидат да работят по света като нормални хора и специалисти. Тази "професия" няма бъдеще. С технологиите тя ще отпадне.
Да, съгласен съм, но например предпочитам да потърся в нета за проблем като казваш HP, Xerox, и 99% от случаите съм си намирал информацията. Само като се замислиш, преди 15 години без брокер не можеше да си купиш жилище, акции. Сега всичко е на платформи и имаш хилядократен озбор. Форекс на минутна графика преди 0 год?Надали са го и мислили за възможно, без телефонен трансфер. Просто смятам телефонистите за отживелица и след навлизането на чат ботовете.
До Св,Винаги е по-лесно и бързо да се обадиш, аз също избирам този вариант без да съм пенсионер, не знам защо си с такива наблюдения. Аутсорсинга тук обхваща сфери от широк спектър като почнем от HP, Xerox, Bet365 и т.н. Тези услуги се ползват от всякакви хора, тъй че не бери грижа за изчезването им.
Тези фирми щом търсят данъчно облекчение и са се разкарали от страните си един ден като заплатите почнат да стават нормални ще си бият "камшика" и от тук.Но може и да греша.
2000 бона в София са като 510 лв на село....Колцентрове само в столицата и един два в Пловдив и Варна....
Съжалявам да го кажа, но какъв е профила на обаждащите се търсещи информация клиенти? Възраст, образование? Спомням си, че преди 10 год. последно звънях на КОЛ център, да ми пуснат някаква услуга на тел. план. Оттогава не съм. Всичко си пускам и спирам онлайн. Предпочитам писмено да се разправям, така ми върнаха и едни пари копирайки кореспонденцията и пращайки я в КЗП. Това важи за всички услуги по целия свят. Обаждат се предимно неориентирани пенсионери(с уважение към тях де). А те докога са?
Като гледам коментарите няма угодия. Ако новината беше "Не се развива аутсорсинга в България, а заплатите са от 2 бона" познайте какви щяха да са писанията... Все пак избора на работно място е на човека, и щом те са направили своя избор киселяците могат само да си пишат.
Българина е уникално мрънкало Ако е добре платен нещо друго ше му пречи 2 бона не били нищо Хемороиди му излезли ,еди кво си Значи да мрънкаш и мармориш и манталитет
Аутсорсингът: 50 хиляди българи със заплати над 2 бона