146

Марк

преди 12 години

ББ е действинтелно един *** човек и бивш член на БКП, и бивш бодигар на *** Живков!Цв.Цв. е още попрост и дори не може да се изразява правилно!НОКато гледам как пищат комуноидите от ГЕР, ами че така не са пище ли никога!При Костов даже си се чувстваха уютно!ЗНАЧИГЕРБ ги е настъпил яко по интереса!ЗАТОВАЩе подкрепям ГЕРБ с неудоволствие!Защото няма кого другиго да подкрепи един човек , като мен, с антикомунистическо мислене!Защо е антикомунистическо, няма да обяснявам на ***

145

до 135

преди 12 години

Не си разбрал. Искат само печелившото звено - товарните превози, които за в бъдеще ще носят колосални печалби, когато тръгнат в 2016 година товарните влакове от Азия. Иначе си прав - пътническите превози ще станат лукс, досега бяха поне на приемлива цена, за разлика от автобусния превоз, който е от скъп, прескъп /и частен/

144

малко сметки

преди 12 години

Ако БДЖ прави 500 000 лв. на ден това са 15 000 000 на месец ако работещите в БДЖ получават средно по 500 лв. заплата и сега работят 5000 души то на месец за заплатаи са необходими 2 500 000 лв. ТОЕСТ ОСТАВАТ ЕДНИ 12 500 000 ЛВ. КОИТО ТРЯБВА ДА ПОКРИЯТ КОНСУМАТИВИ, ПОДРЪЖКА НА ВЛАКОВЕТЕ И ГОРИВО ( ЕЛ.ЕНЕРГИЯ) ВЪПРОСЪТ Е КЪДЕ СА ТЕЗИ ПАРИ?

143

x1

преди 12 години

За съжаление истината е че налагат болезнени реформи във всички сектори на икономиката, за да заприлича България на нормалните европейски страни.А тези които сега реват да си помислят защо 20 години в страната ни само се имитираха реформи,и дали ако промените бяха направени навреме сега щяха да се налагат тези болезнени мерки.В България нямаше истински реформи за да имаше откъде да се краде - от Булгартабак,от БДЖБ,от БТК, и др.

142

Azz

преди 12 години

дреме ми на мене...от 7 години не съм се качвал във влак...бавни, мръсни, пълни с крадци и кондуктори с шапки...за да ме върнат като клиент трябва да направят реформа от типа: 1./ да уволнят всичкия персонал, 2./ да обявят конкурси за работа само за немски граждани с поне 10 г. опит в немско ЖП, 3./ да изринат всички стари влакове за старо желязо, 4./ да купят 10 ама нови влака, 5./ да сложат по 1 ченге във всеки вагон, което да арестува всякакви крадци, хора дето замърсяват и пр.

141

Анонимен

преди 12 години

Не се притеснявайте! Бойко вече съсипа България! Когато добрите хора нищо не правят, то лошите вършат пъклените си дела! Тези хора опитват да защитят нещо, но са обречени, поради индивидуалността на българите! Стачкуващите нации живеят много по-добре от българите! Факт!

140

бай Ганьо

преди 12 години

Е какво стана сега - Бойковите магистрали никаква работа не вършат на бедния народ ! Спряха му единственния достъпен транспорт ! До кога ще РУШИМ България с тези ГЕРБ ?

139

Анонимен

преди 12 години

Do 134.Bojko pone pravi neshto!A ti samo bla bla...zashto ne si na rabota v tova vreme???Ili prez rabotno vreme si 4atash tuk???Ami i ti togava si za izgonvane!!!

138

Анонимен

преди 12 години

130 умнико,помисли си,ако няма влакове които да конкурират цените на автобусите,дали ще ти е толкова евтинко да се возиш с тях?

137

kulio

преди 12 години

do 127Нали правиш разлика м/у френски работник и български пияница . Територията на Франция е 5 пъти по голяма от тая на България логично и ЖП мрежата , а работниците във Франция са 15 хил, в България 13 хил

136

Анонимен

преди 12 години

Европа вярва на ГЕРБ!Над 1300 години никой не успя да затрие България, но ГЕРБ успя...и то само за малко повече от две години.Благодарим ти Боко!

135

тим

преди 12 години

искат да станат частни но тогава и влака ще стане лукс за обикновения човек защото няма да има 50 процента намаление няма да има карти няма да има нищо а сте се изравнят с автобусния превоз а ко не станат и по скъпи заради тока и нафтата която от нова година ще има нов по скъп акциз и по висока цена в порядука около 350 до 4 лева за литър а бензина ще стане 4 до 4,50 за литър

134

Анонимен

преди 12 години

БДЖ се води умишлено към фалит - ако за ден печели по 500 000 лв. не би трябвало да има какъвто и да е проблем! Но истината е че се търси приватизация на апетитната хапка товарни превози, а това няма как да стане ако БДЖ е работещо! Както направи Костов с Балкан така сега Бойко прави с БДЖ!

133

язе

преди 12 години

стремежът на почти всеки човек е да работи колкото се може по-малко и да взема колкото се може повече. когато този статус се наруши се надига голям вой

132

Анонимен

преди 12 години

130 - Вярно е топло в автобусите:)))))) Дори те самите горят, ако не скочат от някой мост в някоя река:)))

131

Анонимен

преди 12 години

НЕЗАБАВНА ОСТАВКА НА ГРАФ ДРАКУЛА- ДЯНКОВ

130

San

преди 12 години

Влаковете не тръгвали-интересно е, ако тръгнат в това мизерно състояние докъде ще стигнат. Има автобусен транспорт-същите цени, топло, чисто и приятно. Това е факт.

129

Анонимен

преди 12 години

Разпродажба на линиите, събиране на пътни такси от новите оператори по тях, частни влакове ,стюардеси ,телевизори, раздаване на безплатни слушалки за слушане на радио и телевизия- продажба на напитки и закуски- бе ,трябва да стане като н Испания. Резервации по интернет, получаване на билетите по куриер или на специално гише, проверка на багажа, ограждане на ЖП инфраструктурата с огради и секюрити - както е в Испания, само така ще се оправи БДЖ

128

Анонимен

преди 12 години

Хайде поредната фалирала фирма в БГ! Под ръководството на ГЕРБ това си е ежедневие! А трябваше да достигнем средноевропейските заплати вече, според обещанията на Боко! Вместо това - фалити, безработица, хора, които се взривяват, защото им спират лекарствата! Ужас! благоденствието герберово настъпи:))

127

тим

преди 12 години

в френските железници работят 15 хиляди човека и всичките са с статут държавен служител