Начина за да се подобри обслужването е само един, да се изплащат неустойки - от компаниите на клиентите. Ако ние искаме да прекратим договора трябва да си платим за целия период така и те ако го прекратят, не ни предлагат услугата трябва да ни дадат същите пари до края на договора ни. Така като си изберем друг който да ни предостави тази услуга и ще знаем че ни е безплатна, за сметка на компанията която не ни е предоставила. Така няма да искат да обират хората и да ги лъжат.
А от М тел ли ще вземеш, ще ти удерат кожата за същото ще платиш сума умножена по 10 най малко,а и после няма да можеш да се откачиш
НЯКОИ ХОРА ТУК НЕ РАБИРАТ ПРОБЛЕМА.ВЪВ ВИВАКОМ ЧЕСТО, ЧОВЕК КОЙТО СИ ПЛАЩА РЕДОВНО, ИЗВЕДНЪЖ НЯМА СИГНАЛ. ПОЧВА ДА ПИТА, ДА ЗВЪНИ, ДА СЕ ЖАЛВА.... МИНАВАТ ДНИ, НО НЕТ НЯМА. ВСЕКИ ГО ПРЕХВЪРЛЯ КЪМ ДРУГИ ЛИ КАЗВА "ВСЕКИ МОМЕНТ ЩЕ СЕ ОПРАВИ". ПРИ МЕН "ВСЕКИ МОМЕНТ" ДОЙДЕ СЛЕД 23 ДНИ !!!И НЯМА МЕХАНИЗЪМ, КОЙТО ДА ГИ НАКАЖЕ, ГЛОБИ, ДА КОМПЕНСИРА КЛИЕНТА.23 ДНИ НЯМАШ НЕТ, НО ИМАШ ДОГОВОР ЗА ОЩЕ 9 МЕСЕЦА?ИСКАШ ДА ГО ПРЕКРАТИШ - КАЗВАТ ТИ - НЕУСТОЙКА ЗА 9 МЕСЕЦА.А АКО НЕТА Е ЖИЗНЕНОВАЖЕН?
tova e anti reklama zaradi problemite na mtel ot koito ve4e 4 mesec nqmam fakturaa za viv moga da kaja prostoi da ti izte4e dogovora kato otide6 da si plati6 smetkata ti saob6tavat i az polzvam net i telefon ot tqh i mi be6e iztekal dogovora kato vleznah da platq mi kazaha podnovih go i gotovo Ili slujitelq e bil nqkoi liolio ili tozi koito pi6e tazi statiq ili antireklama po to4no
Аз пък не мога да се начудя, защо всеки си е присвоил правото да е най големият разбирач, та чак си позволявате да се обиждате един друг, заради избора си?! Всеки сам си решева на кого да си даде парите! Аз още одеве го написах! От всички доставчици, които съм ползвал, виваком са НАЙ МАЛКО ЗЛЕ (не казвам, че са идеални)! Всъщност, МОЯТА ЛИЧНА КЛАСАЦИЯ за доставка на интернет е следната:1.Най малко зле - виваком2. Доста по зле - м-тел3. ужано, нетърпимо зле - кварталната лан-мрежа...Може би някъде има свестни квартални доставчици, при мен НЯМА! Така че, не е въпросът какво искаш, а какви възможности има! Иначе, остава варианта да си седя без нет и да чакам някой свестен доставчик да си изгради мрежата до нас...пък това мен не ме устройва! Колкото до мобилните и стационарните телефонни услуги, пак виваком са НАЙ МАЛКО ЗЛЕ, поне от двете "злини", които съм ползвал - тях и м-тел. За глобул не знам нищо, ама не съм чувал някой много-моного да се хвали! Така че, колкото и да е "грешно" точно под тая статия, аз мога да кажа с чиста съвест, че ги предпочитам! Още повече, че тарифните им планове, цените, безплатните минути и другите неща, които предлагат, наистина си заслужават! А човек, като избира някаква услуга, гледа и това, нали?! Колкото до Генадитата, безхаберници има навсякъде! Във всички офиси, на всички компании! С такива отврати съм се разправял в м-тел, че чак не ща да си ги спомням! И то това е проблема! Че пълни безхаберници назначават, които не знаят на кой свят живеят, камо ли другото! И това го правят ВСИЧКИ!!! хАЙДЕ СЕГА, МОЛЯ, КАЖЕТЕ МИ ЧЕ СЪМ БАЛЪК, ЩОТО ПИША ЛИЧНОТО СИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ! НЯМА ДА СЕ ОБИДЯ! СВИКНАЛ СЪМ!
Ще се водят дела, със сигурност. Всеки месец само таксите за интернет и стационарни телефони са 250 лева. Струва си.
От мтел няма по големи мизерници!Как един път не ми надписаха сметката вивател,а и сигнал фул !Не може най стария gsm оператор в България да няма покритие!Налага ми се да пътувам и сигнал.....!
Само будалите ползват услугите на "Виваком". Сами са си виновни тези хора. Докато има овце, ще има и касапи.
МОГА ДА ИЗЛЯЗА С ИМЕТО СИ И ДА ЗАЯВЯ, ЧЕ ВИВАКОМ ЗА НЕКАДЪРНИ МОШЕНИЦИ, ПРИКРИВАНИ ОТ ДЪРЖАВНИТЕ ИНСТИТУЦИИ.ТЕЗИ НЕЩАСТНИЦИ РАЗДАВАТ СПОНСОРСКИ ТЕЛЕФОНИ НА НУЖНИТЕ ДИРЕКТОРИ И НЯМАТ ПРОБЛЕМИ ПОСЛЕ.ОБИКНОВЕНИЯ КЛИЕНТ БИВА МАЧКАН, ПАК КАЗВАМ - 200 ЛИСТА ЖАЛБИ ДО 5 ИНСТИТУЦИИ, И НЯКОИ ДОРИ НЕ ОТГОВОРИХА. КЗП казват - КРС, а КРС - КЗП търсете. И това го имам писмено с печат и подпис. Всеки прехвърля топката на другия, защото СМЕ СМОТАНА БЕЗЗАКОННА ДЪРЖАВА, в която който ПЛАЩА ПОРЪЧВА МУЗИКАТА
"Мъжът обеща, цитирам: да ескалира моя проблем,"Тоя ако не е гласувал за ГЕРБ, главата си режа!
Този сайт явно вече не е за новини, а е превърнат в личен блог на самозваните ***, които получават заплати уж, за да предават новини.
Мдааа, това доказва, че и да имаш на разположение възможността да порицаеш някого пред обществото (разбирай професия "журналист"), пак никой не те бръсне за нищо...
на мен през тези 23 дни около 5-6 пъти МИ ЕСКАЛИРАХА проблема.И общо взето нищо, докато не се намеси приятел, чийто приятел има влияние над някакви нещастни шефчета и имах нет след 23 дни чакане, но вързан с договор.
Не бе пич не е - самата действителност. Аз също имах желание да получавам услугата интернет от тях. Казаха ми да си подам заявление и ЕДИН месец ще разглеждат ДАЛИ ИМА ТЕХНИЧЕСКА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ДОСТАВКА и чаааааааак след това (евентуално ако има) ОЩЕ ЕДИН МЕСЕЦ ЩЕ МИ ПРЕКАРВАТ КАБЕЛА. Някой май се опитва да ползва машина на времето и да ни върне 30 години назад. Явно Виваком е само едно сменено име на БТК, НО БЕЗ СМЯНА НА СЪДЪРЖАНИЕТО, НАЧИНА НА МИСЛЕНЕ И Т.Н.
79, И ти ще минеш по моя път. КЗП няма да ти помогне. Трябва да водиш дело. Е, да, ама дело за 300-400 лева никой не води и точно затова тези *** все още не са фалирали. Ако сумата е малка се откажи и просто спирай всички телефони, Интернет и т.н. на тези крадци. След време клиенти им ще са смо братя роми и диви чалгари по най-затънтените селца. В градовете няма кой да им се върже на измамите ВЕЧЕ !!!!
А мтел са най-стария оператор и още нямат никакво покритие,аре стига плюели виваком!Качвам се на 3 етаж в прованса да говоря ей само знаят да взимат кеш!
Просто Генади!