Докато дават абстрактни задачи, които нямат НИЩО ОБЩО с реалността така ще е. За какво ми е косинус и синус като почвам работа. Ако някой ми обясни му давам жената.
Все по-надолу ще слизат резултатите, защото все повече са учителите, които създават зубърачи на дефиниции и термини и не учат на логически разсъждения децата от началните класове и прогимназията. С въвеждането на тестове спряха да ги учат как да излагат мислите си ясно, логиески подредено и изчерпателно. В първи клас правят съчинение по картинка и ги научат кое е важното, кое второстепенно, фон, излишно? Не могат да схващат смисъла на прочетен текст дори в гимназията! Ей, хора, дайте си сметка!
30 точки от 100 възможни дори не е 3-ка в другите държави. За да хванеш 3, трябва да имаш 50 или 60 точки. За 6-ца точките бяха към 90.
До Българина 4За матурата по математика е статията, г-н патриотар, а не по бълг. език.По математика майчин- немайчин език не оказва влияние.Но на вас винаги другите етноси са ви виновни.
Сега дистанционното обучение ще го изкарат виновно.При толкова занижена сложност на задачите, пак не са доволни.На учениците им давайте задачи само за събиране- изваждане, деление- умножение... с калкулатор.
Заради рязкото нарастване относителния дял на хората с немайчин език българския, средния успех ще пада неминуемо. Жокер, давайте всяка година едни и съши задачи, така поне имате шанс да задържите това постижение. Другия жокер е да карат тестовете на индийски и турски...
Какво ни интересува това? Нали всички ще влязат, в която гимназия пожелаят? Нали всички ще ги приемат, в който университет искат и ще се дипломират? Ако някой се интересуваше от грамотността на учениците, нямаше да назначава всички учители по критерий "партийна принадлежност".
Резултатите не са изнанадващи! Все пак да не забравяме, че децата три месеца учиха дистанционно, т.е. реално нищо не научиха.
Срив по математика на НВО: Средно 36,33 точки изкарали 7-класниците