Само вижте тиквата. Неговата кола и още пет с явни гавази, тоест общо шест коли, за да може набухания със суджуци еднокнижник, да се затътри някъде. А вероятно има още поне десетина автомобила които не са обозначени. Да се яха на колелото и да не се прави на важен и незаменим, и без това е станал сто и осемдесет кила. Няма да се стопи.
Трябвало "... да се ограничава придобиването на автомобили" тоя ли некадърен *** ще каже кой колко и какво да има тия май ще задминат и *** когато се чакаше ред за кола.
Страшен *** е този, а явно и всички самозабравили се такива самоковски треторазрядни....проблемът бил във възможността да си купим автомобил, а не в безразборните разрешителни за строеж, без капка мозък...апартамент 100 000, гараж 20 000, рушвет за строеж приет, тротоара е свободен...
Колите от провинцията да бъдат спирални на околовръстния. Про винциялистите правят задръстванията защото не знаят къде отиват и не могат да карат в София.
Смотаните и подкупни архитекти, първо да представят градоустройствен план за развитие на София, поне за следващите 20 години и след това да "решават проблема с паркирането".
Здравков добре обяснява за Копенхаген, а той с колело ли ходи на работа? Или това е транспорт за другите?
Тая снимка не може да е от Бг.Колите са прекалено чисти и лъснати-пътят със скъп асфалт и маркировка.
До до 9Въобще не си запознат със селския живот.Когато субсидиите не достигат до дребните фермери не може да има развитие.Няма как да отглеждаш зеленчуци защото водата е дадена на концесия на мутрите.Няма как да отглеждаш животни защото е забранено да го правиш в селото а когато си извън него ти е нужна денонощна охрана защото мохиканите не прощават.
До до 9Едно време в малките градове имаше индустрия и хората от селата можеха да работят там,благодарение на удобния обществен транспорт.Сега провинцията е съсипана и обезлюдена,а работещите фирми са с централи в София,там отиват и парите.Хората естествено вървят след тях.Но тепърва ще става и по-лошо!Накрая столицата може да остане без държава.
А да сте мислили върху ускоряването на градския транспорт? Ама така как ще стане прибирането...
Министерствата да се пръснат по градчетата в пред и зад Балкана! В София да остане само президента и парламента! Кво ми се наврели всичките там и безчинстват!?
Що само паркингите пред блоковете.Вземете и мазетата на тези блокове.Проблема е че в големите ни градове не създават нови квартали а продължават да строят на всеки 300кв.м свободна площДавам за пример ВарнаВместо да направят нов квартал на южния бряг на езерото(до хидроложкия институт ) те продължават да строят между блоковете защото има изградена инфраструктура.Няма оправия
До КратунКратунее, масовото преселване и централизация почна далеч преди ГЕРБ въобще да съществуват...ама понеже си кратун....
Трябва да забранят за продажба всички автомобили над 15г.Който си има дърт дръгел да си го кара но не може да купува или продава.В мобилето е пълно с обяви за таралясници от 80-те на миналия век.След тва няколко десетки ако не и стотици хиляди каруци от 90 те.След тва кошляци от 98-2003 та.Повечето от тях на цената на един смартфон.
На село мизерия или мързел? Едно време как са живели добре хората по селата, а сега изведнъж решиха, че всички трябва да завършат право в Югозападния и чичо им да ги дръпне на ***. позиция в София? Не ви се копа в градината, това е истината! А със земеделие можете да си изкарвате отлични доходи, като гледам цените по фермерските пазари. И като дойдете, непременно трябва да се возите в трошките си. Метрото не е "пристижну". Леле, как ми писна!
Ненаграбихте се, ненаядохте се, ненагушихте се.....а въздуха, въздуха кига ще ни го обложите!!!
Многобройните софийски проблеми имат едно просто решение:Преместване на столицата другаде(по-надалеч).След като административната ***** с обслужващия антураж напусне София,проблемите ще се решат автоматично.Ако София е читав град,а не изкуствено напомпан-няма да има драма.
Срещу трафика в София: Скъпи зони за паркиране, сега било евтино!