ГЕРБ и в ЧАСТНОСТ - ВЛАДИСЛАВ ГОРАНОВ - се опитват да вдигнат данъците на колите и имотите - или понеже пускат блъф че ще ги вдигат ,искат народа да иде да си плати данъците за да съберат некой лев в бюджета че бая са покрили с избори и евродупенето !!!
Факта не можа да вдене че по света подземните надземни и многоетажни паркинги в големите градове са СКЪПИ. В Чикаго - от 20 долара на час. В Манхатън и 30 и 40 долара на час. За да се пригоди София за толкова автомобили колкото има в момента трябва да се събори и построи наново.
Много скоро почти няма да се срещат коли, произведени преди въвеждането на Евро 3, че и Евро 4. Евро 3 е от 2000/2001 години, а Евро 4 е от 2005/2006 години.Евро 1 е от 1992/1994 години, т.е. МПС преди Евро 1 са сега на над 25 години. При това производителите винаги започват да спазват следващият евростандарт няколко години преди въвеждането му. Примерно през 2011 вече се произвеждаха коли по Евро 6, който официално влезе в сила от 2014/2015 години.
Хаиде стига платени статии . Българинът няма достатъчно пари за нови коли. А и транспортът в големите градове е отвратителен. Така че новите данъци нищо хубаво няма да донесат.
Факта така и не разбра че в България колите на 1000 човека са по-малко отколкото в Германия а в София са почти два пъти повече отколкото в Берлин.Големите градове по света разчитат на градски транспорт - малките населени места е нормално да имат много коли и там това не е проблем.
Всеки имал кола ? Ми като трябва ще има ! Нали за всяка кола се плаща по 250 лв. ЕКОТАКСА 100лв. НОМЕРА В КАТ , ЗАСТРАХОВКА ГО,ГОДИШЕН ДАНЪК МПС ,ВИНЕТКА ,АКЦИЗА НА ГОРИВАТА ,ПРЕГЛЕД ГОДИШЕН ,А СКОРО И НОВА ТОЛ ТАКСА !ТОВА СА НЕЩА КОИТО ОТИВАТ В ДЪРЖАВНИЯ БЮДЖЕТ - НЕ МИ СТАВА ЯСНО КОЕ ИМ Е МАЛКО НА ПОЛИТИЦИТЕ КОЕ НЕ ИМ СТИГНА ДА ОТКРАДНАТ , ЧЕ ОЩЕ ИМ ТРЯБВА ????????????
Колите в България са малко, по-малко отколкото в ЕС. На много хора им изглеждат много, защото няма държавна и общинска политика за строеж на закрити паркинги, чрез които колите по улиците да намалеят значително. Втората причина колите да изглеждат много е изключително лошата и все по-влошаваща се организация на движението и паркирането в България и особено в София.
Целия напън с мръсния въздух е от лоби групата на автоджамбазите ,караме таралясници над 15 год. ама на газ.По автокъщите е пълно с следващо поколение тараляски ама се не купуват и това им е зора,пък и да не забравяме мутренските застрахователни компании дето все им е малко,да ме спира от движение все ми е тази пак ще я търкалям...
Промяната в данък МПС, която трябва да се направи е отстъпките за екологичност да важат за коли до 150 к.с., а не до 100 к.с., както е сега. Вече са много малко новите коли под 100 к.с.
Тук от беднотия и нямане на пари, само между етажите на блоковете и покривите няма паркирани коли..ВСЕ ОЩЕ. Големите градове приличат на кочини, защото на всеки му е много важно да има кола, да ходи с нея и до тоалетната, за да не изглежда беден.Както каза някой преди мен - в богатите държави на хората не им е толкова важно да се изпраскат с БМВ-то и няма проблем да си милионер и да си в метрото или с колело. Кодато и ние узреем за това мислене - може би ще сме готови да сме богати като тях.
Данък МПС е преди всичко данък собственост, но в него е вкаран някакъв елемент на държавна политика с отстъпките за екологичност за икономичните коли до 100 к.с. Затова данъка на нов Опел Корса от 90 к.с. ще е почти същият колкото и на по-старите коли със същата мощност. Отстъпката за новия Опел е 60%, за малко по-стария е 50%, за още по-старите с катализатор е 20-40%, а за най-старите няма отстъпка. При това сумата на данъка е толкова малка, че не оказва влияние на избора на кола до 100 к.с.
Изчистихме старите кошници на цяла Европа.Най старите брички се карат в най бедната държава.
Всяка година ,като дойде време за данъците и се появява статийка че караме трошляци и че едва ли не плащаме най ниските данъци !!!И кое му е ниско на 14 годишна кола със 130 к.с. - в Пловдив 300лв. данък ?+ 40 лв. ПРЕГЛЕД + 230лв. ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ + 97лв.ВИНЕТКА = 667лв. начало на годината ?ПОЛИТИЦИТЕ КЪДЕ ГИ ВИДЕХТЕ ТЕЯ ЕВТИНИТЕ ДАНЪЦИ ????заплатата ми е 670лв.
Цялата шумотевица около старите коли е май за да ни вдигнат данъците, както и да имитират дейност, че нещо се прави против наднорменото замърсяване на въздуха. Една стара кола на газ дали замърсява толкова много, колкото ни лъжат? Според мен огромната част от най-старите коли се използват много рядко и то главно по селата, където няма трафик и няма значимо амърсяване от колите. В големите градове колите са по-нови, особено в София, където до няколко години няма да видим кола, която да няма Евро4
Андрешковщина , популизъм и политика ала Тартюф и ала Пушкин,имаме ама защо да даваме,не ми трябва ама да имам
Нашите работодатели са робисъздатели! С около 400 лева заплата как да живее човек в провинцията? А и няма работа. Ясно е, че едва оцелява. Ама данъци плаща...Няма мърдане.И като му писне-отписва колата, сваля номерата и кара през просото. Или...айде в чужбина. И чак тогава разбира, че не си и струва да се връща при местните дерибеи! Да си копат сами!
Всички измервания показват, че въздухът в София се замърсява наднормено само през най-студените дни на зимата и само с фини прахови частици (ФПЧ10). Всички останали замърсявания, които се причиняват от колите са в нормите. Това е лесно обяснимо - притежаваните коли в България на човек от населението изостават значително от средното за ЕС и въпреки че наистина автопарка в провинцията е много остарял,колите не оказват съществено въздействие на чистотата на въздуха,особено в София с по-новите коли
Много познати се движат с коли от определен модел които производителите поради недоглеждане са ги направили прекалено надеждни. Сами си ги поддържат и си знаят че проблемите сервизи кола предвижване за тях са нещо много далечно.
На 10 коли едва 2 са под 15 г. Само у нас данъкът на "трошките" е нисък