Ние правим най добрите автомобили затова гледаме другите да не ни надминат. От най лошият артист става само критик
До Христо Христов Абе психоопат, слезни на земята бе! Отвори си засраните очи и виж фактите. Години наред бръщолевиш тук твоите еднотипни тъъъпи коментари, абсолютно несвързани с фактите като развален грамофон
А, да, забраеих да добавя за танкистите на Леопарда, опитал се да лети, че са приети в болница с контузии.
За Руските пътища, западните компании правеха специални версии на автомобилите си, с по-дълъг ход на окачването и по- голям просвет. Това води и до по-мека возия, за разлика от западните изгъзиици, правени за равни пътища с джанти тип станиол. Една Западна версия на автомобил вози доста по-твърдо от руските версии, сглобявани и правени в Русия.
Миналата седмица гледах в Интернет впечатления на руснаци от китайските коли. Казват, че водещите марки и модели са далече напред спрямо повечето европейски коли и за напред за нищо на света не биха си купили западни коли - били по-скапани технически, и три пъти по-скъпи. Обаче се оплакаха, че има някои марки от китайските коли, които не издържат на руския климат и бързо хващат ръжда. Обаче не всички. Има си марки, които са си топ и руския климат не им пречи. Китайците продават много и на запад.
Всъщност, танковете возят много по-меко от автомобили. Отделно, че оръдието им е така стабилизирано, че пълна чаша с вода не се разлива в движение. Това го могат малко западни автомобили и то в положеное паркинг ;). В интернет има клипове, как руски Т90 прави скокове, а немски леопард чупи агрегати при опит за повторение :)
До Анонимен 88, дори и с китайски части, колата е произведена в Русия! Това са фактите - внесли са частите, сглобили са ги в Москва. Но това е временно, докато подготвят пускането на свой проект и производството му със свои части и материали.
То и в Европа не са добре продажбите като цяло. И да, в Русия преди сенкциите заради Крим, продаваха два милиона и половина нови автомобили, в Германия 4. Русия бе вторият по големина пазар в Европа. Сега продажбите са наполовина, но и в Европа е подобно. Навсякъде продажбите спаднаха заради криза с металите и електронните компоненти. Още не може да се възстанови пазарът, затова и возилата на старо са с двойни цени спремо преди ковид кризата.
До Анонимен 88 Заводът не е НАЦИОНАЛИЗИРАН! Рено го върна на Москва, защото го получи по същия начин за една рубла. Този завод е бившия завод Москвич. Фактически завода на Москвич го дадоха на французите, сега те им го връщат за една рубла, както са го получили, но си запазват правото за 6 години напред да се върнат пак в Москва, ако условията се променят.
До тръска като Т 34 Качвал ли си се изобщо в такава кола бе ръъб? Или просто ти плащат за да плюеш тука по сороските опорки? Сигурен съм, че дори на снимка не си виждал тези коли, не си се качвал и в китайския Jac, обаче се изхвърляш с коментар изсмукан от пръстите
Какво точно е руското в него? Май само името! Заводът е национализиран от Рено, части са китайски, иначе е made in Russia.
Да сглобяваха ги от комплекти от Китай, но от 2024 г ще ги произвеждат самостоятелно. Тази година им трябваше, за да успеят да подготвят производството на купетата от нулата плюс развитие на производството на нови двигатели. Развитието на Москвич се напрвлява и спонсорира от общината на Москва и от Камаз. Според плановете им, от 2025 г ще пуснат и първия собствен модел на Москвич, разработен от нулата и изцяло произведен от руски специалисти с руски материали.
"Боби", много добре знам какво е 30% пазарен дял! Но за такава държава ,100 хиляди на месец,не е ли странно? Егати пазара?
Легендарният "Москвич" възкръсна от фабриката на "Рено"