17

циник

преди 2 години

Хуан реве, защото единственото нещо, което му липсва е да се пльосне в банката и един час да занимава служител с глупости за свои кеф, а през това време другите клиенти да събират нерви. Същото е и в магазини и навсякъде. Има огромен брой възрастни хора, които съзнателно по цял ден се размотават из града и създават работа на другите, вместо да се разхождат в парка.

16

Анонимен

преди 2 години

Банките дискриминират хората по признак смартфон. Ако не искаш да ползваш смартфон, не можеш да потвърдиш самоличността си по телефона или не можеш да превеждаш пари дигитално. Можеш с компютър единствено ако имаш личен КЕП, а колко от хората притежават такъв?

15

До 12

преди 2 години

Извинявай за откровеноето, но баща ми почина от паркинсон след 10 години борба с болестта. Благодарение на пръстов отпечатък с помощта на семейството можеше да се разплати от стола. Защото и болните плащат! А дигитализацията за която говори Хуан няма нищо общо с опашката и чакането пред лекарския кабинет.

14

В.

преди 2 години

Здравейте Е., Т.н. Дигитализация служи единствено държавата да контролира гражданите, а корпорациите да трупат печалби на гърба на клиентите и служителите си. Времето загубено в поддържане на последни версии на програми, поддържате на подписи, съгласуване с правилата на страници, разходите за осъвременяване на устройства и програми са по-натоварващи от едно отиване на гише. Питам се как банките преди поддържаха офисите и персонал при по-малки такси.

13

Анонимен

преди 2 години

Как само написано ! "бясна дигитализация" ! и едни джурналисте и едни медии мале мале

12

До 8

преди 2 години

Стига глупости. Електронният подпис е вече 6лв на година - колкото едни цигари. Та стига оправдания и т.н.

11

отговор

преди 2 години

До ;) 7 А ти откъде си сигурен/а, че Хуан Карлос не се реди на опашка??? Знаеш ли как се ходи на лекар и колко се чака в Испания??? И явно не знаеш какво е да си болен от паркинсон!!! Маняна не значи утре със сигурност....а когато и да е, т.е. някога...като му дойде времето!

10

Факт

преди 2 години

Нещо подобно се случва и в България. Осемдесет процента от населението са гениални антиваксъри, но интернет ползват само за да шернът някой фейк във фейсбук. За нещо повече не ги търси.

9

До Сахар

преди 2 години

Искаш да кажеш свръхнедостиг на роби за без пари?

8

Анонимен

преди 2 години

Я да поговорим за отказа от хартиените сметка. Знаете ли, че за да се откажа от такава на ВиК трябва да отида до офиса им да подам декларация, че се отказвам. Пробвах да го направя чрез мейл, не става. Искат да им отидеш на крака. Ха познайте дали го направих и дали пощата ми се пълни с техните сметки?

7

Анонимен

преди 2 години

Най ме кефи момента в който всичко е написано и готово за подаване в онлайн и изведнъж ти искат някоя декларация, която трябва да е ръчно подписана или с Ел подпис. Само че за да поддържаш последния трябва да плащаш годишна такса в размер на 100 лв. И много хора заради едната декларация няма да си направят Ел подпис, а ще отидат на опашката с един куп хартия, която могат да подадат през нета. Но такава е системата, как го казваха старите хора- царя дава, падаря не дава! Та и тука така.

6

;)

преди 2 години

Когато Хуан Карлос се нареди на опашката на 8ми пред пощенския клон за да получи пенсията си, след това отиде до ЧЕЗ да си плати сметката, мине през ВиК за същото, отскочи до ИзиПей за да плати кеш превод до сина си и отиде за медицинско, за да изтегли номер 156 в Кат за да си подаде документи за нова книжка Вероятно тогава ще се съглася с него ;)

5

36410

преди 2 години

За да свършиш нещо в банка, КАТ, община, кмет...трябва да си вземеш отпуска и да си човек с железни нерви, стабилно кръвно и здраво сърце! Кел файда, че имало компютри...става все по-гадно за живеене! На някой места трябва да изпишеш един тон мастило, вместо да удариш един подпис, печат и с лична карта. То не са молби, чудеса, пари....**ти живота!

4

Сахар

преди 2 години

В България има свръхнедостиг на работници и служители и затова няма място за притеснение.

3

Анонимен

преди 2 години

Проведено допитване на испанския Съюз на пенсионерите показа, че 40% от анкетираните възрастни хора никога не са влизали в интернет. Бясно напредващата дигитализация е дискриминация.

2

Анонимен

преди 2 години

Това с банките е пълна гнус. Аз съм човек, който има онлайн банкиране и го ползвам редовно. Но на последъщ не мога да си платя сметката за телефона, защото гениите от А1 са решили че като плащам с карта трябва специален код. А този специален код не е обикновения код, който банката ми издава, а е код генериран допълнително чрез апс. Този апс е само за телефони, а аз не искам банковата ми сметка да е на телефона, защото е много уязвимо. Телефоните се хакват по-лесно. Сега плащам на каса.

1

В Ход е

преди 2 години

Бясна дибелизация