Преди да влезем в ЕС, Българчетата винаги са били в тройката медалисти на Международните Матеметически Олимпиади.---------------------------------------------------------------------------Може ли точни данни, за отборни класирания на международната олимпиада ли става въпрос или за други състезания? Къде може да видим тези класирания? Иначе нали знаете, че ако някой на такива прояви е получил златен,сребърен или бронзов медал, това не означава че е взел 1/2/3 място. Медали получават много хора
Преди да влезем в ЕС, Българчетата винаги са били в тройката медалисти на Международните Матеметически Олимпиади. Преди 20 години се разочаровах от преподаването по математика в Германия. В България по него време се наблягаше повече на логическото мислене отколкото на "машинното" скучно решаване на задачи. Да не изпадна в конспиративни тории, но вярвам, че някои имат интерес да нямаме будна и образована нация, защото такава по-трудно се манипулира. Конците се дърпат отвън, МО е само изпълнител.
Присъствено или дистанционно, българското образование си остава "отсъствено". Отсъстват нови програми, нов мениджмънт, нови подходи, нови качествени учители. Когато си лидер, дали преподаваш присъствено или в електронна среда - винаги ще бъдеш успешен учител. Да го повторя пак: Българското образование е ОТСЪСТВЕНО - остаряло, безсмислено, самоцелно, самодостатъчно.
До Анонимен 205"Изобщо не може да се сравнява с голяма част от младежите в нас, дето уж също го учат в училище или пък с родителите им, дето са учили руски, ама с мъка си го припомнят и говорят някакъв побългарен вариант"Мдаааа. "Качественото" българско образование го знаем, но най-много лъсва в моменти, когато се сблъсквам с българи "говорещи" чужд език. То няма такъв срам, добре, че огормната част от чужденците са възпитани, да не кажат нищо.
...отделя най-малък % от БВП за образовние, плаща най-малко на учителите, а някой се чуди защо децата ни са на дъното....
Ами вече 60% от младата възраст са индийци от които нищо не става!На тези бащите и майките ,бабите и дядовците сме ги отгледали без да работят!Тези и те така са "възпитани" !Някой ако мисли обратното да си мръдне лявото ухо)))Държавата е умряла!
За какво качество на образованието можем да говорим , след като има учители на по 67 -68 години, познавам такива.
По английски например учат по не повече от 7-8 нови думи на седмица -и то големи ученици.------------------------------------------------------------------То бива-бива измишльотини, ама твоето надминава всякакви граници. Познавам немалко шведи и всички без изключение говорят ОТЛИЧЕН английскиИзобщо не може да се сравнява с голяма част от младежите в нас, дето уж също го учат в училище или пък с родителите им, дето са учили руски, ама с мъка си го припомнят и говорят някакъв побългарен вариант
Обучението трябва да е само присъствено!!! Дистанционното обучение - НЕ РАБОТИ! То води до необратими, ужасни последствия за децата ни, които после не могат да бъдат компенсирани. Преди въобще да си помислят за затваряне на училища - първо трябва да бъдат затворени и последния мол, бар, ресторант, нощен клуб, дискотека или игрална зала! Всичко останало е лицемерие и опити да ни пробутат ДО като миналата година, само където сега знаем, че ДО не работи и се репортуват изкуствено завишени резултати
"През 80-те години България е изпреварвана само от СССР и ГДР по броя на учените си на глава на населението и съперничи на САЩ и Япония"Без коментар
До 1е по голяма глупост като анализ не бях чел .хората ни обръщат внимание на това ,че образователните ни методики са архаични ,няма никаква възможност за креативно мислене от страна на учителите (превърнати са в коне с капаци, работят само по заложена програма),вие обяснявате ,че децата на емигрантите били виновни ,а и ромите,които между впрочем след 20 години ще трябва да издържат нацията с труда си ,не ми се мисли обаче как точно ще стане ако не ги образоваме качествено,т.е. да ги научим
Имам позната учителка по английски в гимназия, стана такава след неуспешен опит да си подсигури охолен живот с местен богаташ. Направете си извода какви стават учители.
Докато не направим образованието тотален национален приоритет, няма да прокопсаме. Проблемът е, че образованието, като всяка друга област от живота, е отражение на нивото на хората по върховете на държавата. Когато главата е посредствена, нищо добро не чака тялото. Некадърността се е превърнала в норма и това явно не смущава никой...
Цялата беда е в "новия" закон за образованието , който доведе до принизяване на качеството на обучениетоо и възпитанието !Да бъде отменен и да се започне национален дебат какво образование ни е нужно ! Всичко е опошлено и трябва да се започне отново !
Като видиш кои са начело на държавата, веднага ти става ясно нивото на интелект, култура, образование и възпитание на природонаселението у нас.
ЕС пак с черна статистика: Учениците в България - сред най-неуките