45

Обективен

преди 4 години

Няма по-трагични пътища от нашите в цяла Европа. Такива картофени ниви, като "Тракия" и "Хемус" не могат да бъдат видяни дори и в Сомалия и Бангладеш. Така ще е докато ни управляват престъпници, облечени във влъст, а болшинството от народа ги търпи и им съучаства.

44

я

преди 4 години

ето пореден повод да попитаме герберастката секта питам много възпитано - напишете за ЕДИН ваш успех или проект без привкус на Да ла в***ра !!ЕДИНЕДИН...едни ножици и ленти само са ви в главите, харчат се пари глупаво и за глупости

43

Анонимен

преди 4 години

Това е така, защото сърбитет си нямат ГЕРБ, който да строи магистрали за 1.5 млн лв на километър, а да изписва по 7 млн лв на километър.

42

Сравнение

преди 4 години

Я кажете колко ще струва двупосочно преминаване по новата сръбска магистла.И сравнете,че в България таксата е 50 евро-ГОДИШНО. мАЙ В БЪЛГАРИЯ СИ Е НАПРАВО БЕЗПЛАТНО! 50 ЕВРО ГОДИШНО Е НИЩО!

41

Анонимен

преди 4 години

Качеството на сръбските магистрали е в пъти по високо от това на Тиквените такива.Има магистрали от Титово време, които не са мръднали.А тук ремонт на ремонта на ремонта на ремонта на ремонта - още преди да е изтекъл Гаранционният срок.Само че сърбите не крадат колкото Мафията ГЕРБ и там си има Министерство на строителството и премиерът не се пъчи поснтоянно с ножицата пред камерите.

40

Анонимен

преди 4 години

Само Герб

39

..

преди 4 години

Удар под кръста за АсВалт Паша.

38

шматка

преди 4 години

До ТанюНе им се впрягай.Това е червената шайка която плюе задължително по всичко българско.Те дори и знаят че строителството е по качествено.

37

фактите

преди 4 години

Сърбите строят магистлата от Белград до границата от 70-те години. 50 години я строят. Браво. тито почна да я строи, днес през 2019г е завършена.

36

Анонимен

преди 4 години

От Белград до Драгоман - за 3 часа, а от Драгоман до София - за още 2.Пътувам често и знам.

35

до 27

преди 4 години

Сега се строи пътя от София до границата. що се правиш,че не знаеш. Приоритет беше магистралата от София до Бургас, а не до границата. българските магистрали са си добри, и имаме повече магистрали от сърбите. А и се строят ударно нови магистрали.

34

Анонимен

преди 4 години

За три часа ама друг път. Тоя път още по Титово време се започна. Но нашия вожд Т. Живков почна по късно да го работи от София до Калотина. Като нашия започна ония го спряха. Почнаха уж да се договарят. Но без Москва тая работа не ставаше. Големите банкноти се печатеха в Болшая и магучая 1980г.нашия го правиха 30г. Техния участък 40г. Не 3 часа.

33

ИВАН

преди 4 години

Браво на Сърбите!

32

Анонимен

преди 4 години

Кратункьото няма ли да си направи малко следизобрен ПР и да се похвали във Фейса как Той им я е построил.

31

строител

преди 4 години

Хайдеееее! Отново недоволни комунисти коментират.Ама това било , онова се случило.....Не се финансирало от ЕС. Не, ама да!Сверете си часовниците , др. от БСП.

30

Миро

преди 4 години

Прибавете и два часа докато минеш границата.

29

Таню

преди 4 години

До АнонименМухъла дет прибързано се изказа - парите са главно от предприсъединителни фондове (EU, USAID). Бaхти троловете неграмотние русофилиcтичние...

28

КАК ЛИ 13

преди 4 години

Ами, когато българите не можеха да мръднат извън граница, сърбите си бяха волни птички - не под ботуша на братята руси, ясно. Нямаше кой да ги държи затворени, за разлика от нас - 16-тата република, ясно ли ти е сега, а ?

27

до 22

преди 4 години

В Сърбия се плаща такса за преминаване по магистрала, и то всеки път. В българия-срещу 50 евро годишно-караш колк всякоото си искаш. Като искате пътища, ще се научите да плащате.- докато магистралата от София до Бургас не стане 50 евро на преминаване, а не годишно-за винетка, нямате право на претенции.

26

Анонимен

преди 4 години

Заплатите в Сърбия не са по-ниски, ама магистралите са им по-евтини и по-качествени. На мен друго му е интересно. Колко от нашите данъци и налози имат свързани с движението по магистралите?