20

1

преди 4 години

До привет от Германия,в козята брада ли се кълнеш,за какво ще строят завода в България,едно ножче за бръснене,не могат да направят,камо ли коли да сглобяват,точно затова на такива като теб не дават шефски места в Брюксел.

19

Анонимен

преди 4 години

И какво стана - "инвеститорите" чакат да видят кой ще им плати повече, за да си построят предприятието там. И тая "инвестиция" май ще е като всички преди нея, ще си я платим сами.

18

Анонимен

преди 4 години

Фолксваген правят инвестиция или получават пари от страната, в която влизат? В България получавали някакви стотици милиони, ама в Турция получавали няколкостотин милиона повече...

17

Анонимен

преди 4 години

1. Работната ръка- в България няма такава. Завода трябваше да е до Пловдив, който е 350 000. До него се построхиха дестеки заводи, които и сега търсят хора. От къде ще се намерят 5000 за VW. Имир е 4,5 милиона, не е проблем да е намерят 5 0002. Заплатите- след обезценката на лирата, вече в Турция са по-ниски отколкото в България. Там може да намериш работници за 400 евро. Тук почти всички взимат по фиш 1000 лв и още толкова в плик.

16

Анонимен

преди 4 години

Изключително коректен ход нa VW към "европейските партньори". От друга страна, на мен повече коли (дори и нови) в България не ми трябват. Освен, ако не са електро. Щом са си дружки с ря.за.ните, да си правят "етичен бизнес" заедно. Хаирлия! :D

15

Deutschland

преди 4 години

Турция не дърпа с нищо .Предимствата на България са очевадни.Ниски данъци,Традиции в инженерните специалисти . Стабилен лев , И не на последно место страна член на ЕС което гарантира стабилност.Лобизма обаче в полза на Турция е масивен, в самата Германия , а скоро и от богата Арабска страна от Голфа.

14

Анонимен

преди 4 години

Нещо статията е сбъркана, Турция не дарява пари и терени а инвестира в завода 100 милиона, демек ще държи процент от завода и ще получава процент от печалбата на завода. Нашата държава не инвестира, всъщност инвестира 3 милиарда в стириопор при санирането на 2000 блока и инвестира още 4,5 милиарда в КТБ. Ама от това няма да вземе и стотинка.

13

внуче

преди 4 години

И ако завода го построят тук ,дедо с висналите вожи ли ще работи !!

12

до аз

преди 4 години

объркал си посоката, стоките вървят от еврооа към Тя, От европа ще ти набият обръчите не Ердоганя

11

Аз...

преди 4 години

...предлагам Борисов да издаде указ за военно положение - примерно заплаха от Сирия и да затвори границите си с Турция да кажем за 100 години. И всички стоки от Турция да бъдат блокирани. Също така да им наложим санкци за тоталитарния режим на сатрапа Доган. Така смятам Германия другият път сериозно ще се замисли преди да не си изпълнява задълженията спрямо партньорите си от ЕС.

10

Щерю

преди 4 години

А уж София беше с едни гърди пред Измир. Явно Измир си е увеличила гърдите...

9

WTF????

преди 4 години

Боко Тиквето е като амулет срещу чужди инвеститори. Само като го видиш и му прочетеш "активностите" в СИК и всякакво желание за инвестиции секва. Чуждите инвестиции в БГ-то са намаляли над 15 пъти, откак страната се разболяла от вируса на ГЕРБ.

8

marquise

преди 4 години

България предлагала по добра правна рамка и по-голяма сигурност на инвестиции от Турция.Стига глупусти!!! Защо всични крупни български инвеститори изнасят капиталите си извън страната и инвестират в чужди икономики? Започнете от покойният Илия Палов, за да достигнете до братя Домусчиеви.

7

Анонимен

преди 4 години

Останалите предимства на Турция пред България са огромният вътрешен пазар, опитът в автомобилостроенето, наличието на предостатъчно работна ръка, по-дългото работно време и по-кратките отпуски в сравнение с членките на ЕС.Ми що бе, фауве нали са немци, Германия, цивилизована европейска капиталистическа страна, нали при капитализма дават високи заплати, работи се по малко време и има големи отпуски, или?

6

Ганьо Балкански

преди 4 години

Притрябвал ни е този завод.Да си го строят някъде другаде,ако искат и в Индия.Не искам да замърсяват повече територията ни

5

Анонимен

преди 4 години

Добре че но го направиха в България, и без това сме задръстени с коли, ако го направеха в Бъглария щяха да продават на български цени, шото нали на "инвеститорите" им работим на български заплати, и всеки щеше да купи нов фолксваген пасат за 7-8 хил лева и щеше да стане още по зле ситуацията с колите.

4

Snorky

преди 4 години

Шепа хора се надяват на комисионни и лесни парици от VW. Ама швабата не е *** и ще отиде в Турция вместо при бай ***.

3

Анонимен

преди 4 години

"Турция може да предложи безплатни терени, собствени инвестиции и държавна финансова помощ за построяването на завода,"Елате при нас, ние ще ви платим построяването на завода, ще ви дадем безплатен терен, само и само народът да ви работи евтино!

2

Анонимен

преди 4 години

Предимството на Турция е,че са 85 млн. души....

1

Анонимен

преди 4 години

И без това сме задръстени с леки коли ....И то втора ръка..