62

Анонимен

преди 5 години

въздухът още не са го вдигналигерб кога ще вдигнат цената на въздуха?сега бил евтинда го увеличат веднага

61

Анонимен

преди 5 години

1 милион стари таратайки. На центъра не може да дишаш от мръсен въздух.

60

Анонимен

преди 5 години

Всеки си купил таратайка до 5000 лв на над 13-14 години и после мрънка скъпо му било.Безплатно няма. Истината е, че центъра на града изцяло трябва да се редуцира от към превозни средства и да е само за велосипедисти, пешеходци и градски транспорт останалото трябва да се изнесе в периферията на града за целта трябва да се строят нови булеварди,улици, паркинги и т.н,но в България и в големите градове е нещо граничещо с фантастиката.

59

Анонимен

преди 5 години

Трафикът в сСофия трябва да се реши с изнасяне на бизнеса в околни градове и села! В момента цялата пстанала е България *** се е нанесла в София.

58

Анонимен

преди 5 години

Както винаги в БГ сме комплексари. Сакън някой да не ни ограничи правото да си купим по няколко евтини бракми и да си ги търкаляме и спираме където искаме....Как така с градския или колело, да не съм някой лузър!Истинския проблем е, че в София няма хубава инфраструктура за каране на велосипеди. Велоалеите са крайно недостатъчно. Аз ходя на работа (в центъра) с кола, но вече обмислям да стана велосипедист или да си купя електрическа тротинетка. Градския ми е последна опция :)

57

Петко

преди 5 години

До 123. Правилно, даже би трябвало това да се направи със задна дата.

56

goolura

преди 5 години

Без да ми се сърдите. Аз съм ЗА да се дигат цените за паркиране в центъра на всички големи градове и то драстично. Както съм ЗА данъка на коли над 10 години поне хиледарка и нагоре. Но това е мое мнение, както казах без да ми се цупите ;)

55

.

преди 5 години

НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ!

54

Петко

преди 5 години

До "бат пешо". Потомствен софиянец от кв. Лозенец. Би било добре да се ползва за писане само Кирилицата. Благодаря!

53

Сп??нс до троляците

преди 5 години

Стига с този външен план и конспиративни теории, в испания си нямате на представа що за поддържани пътища има до селата и въпреки това миналата година "изтриха" от картата няколко десетки, а стотици са напълно безлюдни , малките градове са на изчезване и постоянно пускат различни мероприятия за привличане на млади хора , защото всичко живо заминава за най-големите като Мадрид и Барселона, въпреки че наемите са по 400? на човек , АКО НАМЕРИШ

52

123

преди 5 години

Навремето също така имаше и механизък за ограничаване на заселващите се в София (брак) и ако сега го имаше, това момченце Здравко щеше да си остане в провинцията, а не да е уж главен архитект на София...

51

Никк

преди 5 години

В люлин например, където все още има въздух между блоковете, по проект още на времето се е знаело и е било предвидено (въпреки че колите са били стотици пъти по малко), да има подземни паркинги и паркинги на няколко етажа за живущите в блоковете.П.с предвидено било също кръстовището преди тунела и това на орион да бъде на две нива. Като цяло тодор александров и сливница трябвало да бъдат булеварди с безконфликтно движение до центъра, както е цариградско.

50

Анонимен

преди 5 години

Ем искате да няма задръствания и да има кислород ем да си имате по 3-4 коли сумарна възраст почти век.

49

по света но Не у нас

преди 5 години

Преди време се чу че на една 80-годишна баба ще и събарят къщата за да правят разширение на една улица и някои хора излязоха да протестират , и между другото , прочетох че това било заложено в някакъв градоустройствен план он 90-те години, и изпаднах в потрес как на запад хората успяват да мислят толкова години в перспектива, защото 90-те години на това място е имало няколко къщи с крави, а сега са най-скъпите квартали, че и магистрала минава.

48

до 36 и 37

преди 5 години

Вярно е, че нямам пряка представа, но съвсем наскоро някой ми разказа колко добре живеели младите (някои от тях?) в Плевенско - хубави къщи, по 2 деца, спокойствие, весело. Затова реших, че идващите тук са опортюнисти. А непосредственото ми впечатление е, че не уважават местната култура (колкото е останала) и с това дразнят. А че е нужна децентрализация е факт, но явно външният план за България изисква обезлюдяване на плодородната ни земя. Боко е само наместник, изпълнител на чужди интереси.

47

Кратун

преди 5 години

Пак повтарям. Проблемите на София ще се решат с правилно регионално развитие. Едно време имахме победители на световни олимпиади по математика от провинциални гимназии. Къде е сега това (качествено) образование? Къде е здравеопазването? Инфраструктурата и транспорта до малките селища? Някои дейности трябва да се субсидират, за да може да има други положителни ефекти. Не може всичко да е на печалба. Ама за такива анализи се иска мозък. В ГЕРБ не важи колко си умен, а само колко мазен и гъвкав си.

46

Анонимен

преди 5 години

До ХахаМи в белите държави старите коли са забранени.Те глупави ли са?По вашата логика най-умните са в Африка и Индия.Там карат 70 годишни камиони и джипове.

45

Анонимен

преди 5 години

Ми те си паркират в градинките и тротоарите.Трябва да има повече паяци да вдигат колите и глобите да са поне 200лева.Къде в Европа освен в България можете да видите грижливо паркирана 20годишна ес класа с газова ама най-големия мотор в градинката пред блока а до нея по диагонал да заема повече място ръждиво комби от времето на ранната демокрация?Или стройна редичка 5-6 метрови джипове и кросовъри на стойност почти милион но на собствениците не им се дава левче за паркинг?

44

Анонимен

преди 5 години

Изтръсквай бръшняния чувал. Още пуска. По-здраво удри!

43

Хаха

преди 5 години

По-*** идеи не съм чел одавна...като се почне с ограничаването на купуване на кола та се стигне до колелетата на Копенхаген,където няма едно байрче и цялата страна е равна като тепсия,а зимата е с 5 сантиметрови преспи и ужасен студ около нулата