Съвсем нормално, имам средна заплата (която доста хора не получават) и не мога да си позволя да изплащам нов автомобил и да покривам всичките му разходи. Даже се чудя, какви доходи имат хората, които си купуват нови автомобили, защото това са доста пари, които ти вървят в една невъзвращаема вещ. Естествено, че съм почитател на новите и лъскави автомобили, но за тях трябва солиде доход, за да не те боли сърцето всеки път, когато и стане нещо на колата.
"България автогробище!" с трайна тенденция "авто"-о да отпадне с което ще изпълним всички ЕС директиви.
Много неща липсват, за да се реши човек да си купи нова кола.Първото, разбира се е парите, заради мизерните доходи.Даже и да има човек пари да си плаща лизинга, възниква втория проблем - къде да я паркира, защото новата кола не е за улицата, а си трябва гараж.Третият проблем е огромното по размер за нашите доходи Каско, а без Каско знаете какво ще й се случи на новата кола.Следващият проблем са пътищата ни, които за нула време ще разбият новата кола и т.н. и т.н.В крайна сметка по-разумно
М/у другото нашето семейство имаше нужда от личен автомобил за един от членовете, мислехме да вземем малка нова кола на изплащане, ама като гледаме каква мизерия става българия преценихме, че няма смисъл да се инвестира толкова мн пари в нещо, което трябва да изплащаш няколко години, пък в крайна сметка тук до 10 години не виждам как държавата няма да фалира.
Да, тук всеки с по-скъпа кола за около 20 000 и м/у 5 и 10 годишна възраст, и ако е някоя от набедените за престижни немски марки, се мисли за мн повече от другите, докато на запад да караш такава кола е нещо нормално и просто хората се приемат за равни, най-обикновен представител на средната класа.
Не е важно каква ти е колата, а дали са ти големи нещата и дали си прекрасен мъжки екземпляр, такъв като мене!
Иначе пък тука се правят много пергели с колите, най-много им ръмжат двигателите. И от вътре наизскачат едни страшни бабаити - ум да ти зайде...
Лобизъм, криворазбрана социална и данъчна политика за достъпност на леките автомобили. Не е редно хора с минимални доходи да имат няколко автомобила, купени за 2000 лв. Данъците за нови коли са максимални, а за напълно амортизирани - символични, което е обратното за Европа и за здравия разум.
Е, това се знае от 20 години, знае се и защо е така. Ако хората имаха пари за нови коли, нямаше да теглят 5000 лв заем за кола на 20 години и да го връщат после над 5 години.
България – автогробище! Едва 4% от возилата са нови