151

sisilove71

преди 13 години

Абсолютна гаранция че горенаписаното важи и за Глобул и за Мтел....никаква разлика в услугите към потребителите !!!!!! Мачкат ни до дупка ....аджеба да установят толкова ли сме корави :)

150

Анонимен

преди 13 години

Един съвет до всички абонати - подайте си заявление (не молба, кои са пък тези, че да им се молим) за отказ от продължаване на договора след изтичането му в два екземпляра, като единият да остане за вас с подпис на техен служител и печат.

149

Димо

преди 13 години

и аз исках да мина на по-бърз интернет от въпросната компания, но се оказа, че понеже съм фирма, не може да е по-бърз от мегабайт и нещо в секунда... А имам 6 компютъра! Как да си го разделим този мегабайт всички? Къде е логиката частните клиенти да имат по-бърз интернет от корпоративните??? Чакам да ми изтече договора и отивам при друг интернет доставчик.

148

служителка

преди 13 години

Много съм изненадана от негативните коментари, които чета тук. Трите оператора работят професионално, служителите им са подготвени и при отказ да извършат услуга на клиент следват съответните наказания. Проблемът не е в компаниите, а в клиентите, които като сключат договор си слагат подписа без да четата. Прочетете, ако не ви изнася не го подписвайте. Лесно и просото!

147

Х

преди 13 години

Бомбето, к'во означава да ти е скапан компютъра, та да не ти върви нета?

146

venci

преди 13 години

Така става с нас защото хората които избираме да защитават нашия общ държавин интерес - работят за частния.

145

Потърпевш

преди 13 години

Майка им на Мтел. Тия нещастници с тия договори само ни доят? Накрая ще останем само кожа и кости, бе българи. Кой не ни дои? Мтел откачиха. 3 години всичко си беше наред, после кво смениха така и не разбрах- сметките ми станаха космически, услугите не работеха и искаха да плащам сметки за неизползвана симкарта? И не стига, че те доят, ами си и вързан като куче. А с тия автоматични договори - да ги еб@ - предпочитам да помня кога ми изтича договора , от колкото да ме цакат така

144

Анонимен

преди 13 години

НЕЗНАМ КОЙ ДА ПОХВАЛИШ , ВТОРИ МЕСЕЦ НЕМОЖЕМ ДАСИ ПЛАТИМ СМЕТКАТА КЪМ М-ТЕЛ , ЩО ЗА ДИВОТИЯ , СКОРО ЩЕСЕ РАЗВЕДА С ТЯХ , НО ДЪРЖАВАТА НИЩО НЕ ПРАВИ СПРЯМО ОПЕРАТОРИТЕ , ИТЕ СИ РАЗВЯВАТ БАЙРЯКА

143

venci

преди 13 години

За Близу съм чул много лоши неща,когато имаш проблем не идват по цяла седмица да го оправят

142

запознат

преди 13 години

Изключително слаби и неподготвени кадри. В центровете им е пълно с някви напудрени кляфки и мазни момченца, които нищо не разбират, но се правят на велики. Трябва да им се оказва тотален натиск ако не си любезен с тях, а им се развикаш и ги попритиснеш малко, да видиш как бързичко се разработват. Още повече през търговски регистри или други пътища се намират телефони на началниците и може да звъниш директно и ония мишоци там служителите стават по-ниски от тревата и почват да си вършат работата, поне до някъде или поне ще направят точно това, което ти КЛИЕНТЪТ искаш!

141

аз

преди 13 години

И аз съм минавал през техен ад.. да ви спестя подробностите но като ги погнах с КЗП получих неграмотно написано писмо от Виваком адресирано до моето ПРЕЗИМЕ, подписано 'шеф отдел връзка с клиенти'. Не знаех към кого да се обърна в отговор към тяхната поредна некадърност.Българса му работа.

140

Анонимен

преди 13 години

От статията оставам с впечатление,че служителите на фирмата са некомпетентни(както и на мтел и глобул).Абонат съм на две от фирмите и то много отдавна.За моя радост не съм имал проблеми за сега!Та колкото до служителите : те са млади и неопитни,нахакани и нахални.Всичките искат да изпъкнат и да се издигнат в кариерата!Какви ли не врътки правят за да те убедят и да те набутат с нов план(съответно по скъп),а когато ти искаш сам,(както в случая),изпадат в безтегловност и не знаят какво да направят.

139

интересувам се

преди 13 години

Близу не са ли добра алтернатива?

138

radost

преди 13 години

Подай жалба в Комисия за защита на потребителите.

137

Бай Колю

преди 13 години

Бомбето,Много съм си наясно кой може и кой не може да доставя нет. Проучвал съм го въпроса на дълго и на широко!Ето ги възможностите пред мен:1. Виваком2. Неква кабеларка, в пакет с телевизия3. М-тел4. Кварталната лан-мрежа.5. Мобилен нет от някой от мобилните оператории....това е! Няма други! Другите нямат мрежа в блока, в който живея и ми предлагат, ако ме включат, да съм платял майка си и баща си...щото само за един клиент и т.н... или да навивам комшиите да минат към тях, а бе въобще, с две думи, отказаха ме! Другата, съществуващата лан мрежа е пълен ***, тука има-тука нема...по често няма, отколкото има. Брах им дертовете две години и сега не ща да ги чуя. Мобилния нет ми идва скъпо. На хоум бокса му сърбах попарата, едва изчаках да ми свърши годината договор и го спрях... Е, кой да избера?! Кажи, като си толкова незаблуден?! А, да не пропусна, изкарах и две години като абонат на Ай Ти Ви, за сателитна тв, и те още като сключвах договор обещаха, че "много скоро" ще пуснат нет през сателита, така и не пуснаха... Та, чий нет е "правилно" да ползвам в моя случай?!?!

136

СИЛА

преди 13 години

Време е да спрем да плащаме на телекомуникационните компании. Изобщо никакви плащания от всички абонати. Няма как да прекъснат интернета и телефона на цялото население. Ако сме едини, ще го постигнем този успех! Трябва да се борим и срещу монопола на горивата и срещу лихвите по кредитите на банките! Излезте на площадите по градове, села и паланки и дайте отпор срещу имперския капитализъм в България!

135

Анонимен

преди 13 години

Аз също съм мноооого върл "почитател" на БеТеКато, (***@%?@ им). Преминах към по-висок план на Итернета и се оказа че скоростта ми пак си е същата. Просто техническата възможност си е такава. Търговците в центровете естетсвено нямат ни най-малка връзка с техническите кадри. Продават нещо, което може да се окаже че няма как да получите. Но това не ги притеснява ни най-малко. А нахалството и досадността на служителите им е No 1 ! Винаги се опитват да ти продадат още - като стара *** са.

134

прецакан

преди 13 години

do venci.Тези *** искат да ми продължат автоматично договора за още 1г.

133

Анонимен

преди 13 години

"ние внасяме цвят и настроение в живота на клиентите ни. "Цветът е ***, а настроението е погребално.

132

venci

преди 13 години

прецакан , Също имах големи проблеми с М тел.Те се крият,като званиш на *88 и искаш информация кога изтича договора ти казват изчакайте и поле никои не се обажда.Казват ти и фалшива дата в договора пише 19 а те ти казват да идеш смлед 20 ти за да изпуснеш срока.Аз ползувах техен нет който Хоубокс излъгах се пълен боклек неможех да прикача дори снимка от 200к към писмо.А кайпа ми прекъсваше и дори неможеше да се върже.Отървах се от тях след като платих над 600 лв,без да ползувам нито нет ни тел