Абе гарванчето къде изчезна? Нали хванахме темата за метрото? Айде да припомня още нещо за подизпълнителя Бул Лес.Първо: В отговор на обвиненията премиерът Бойко Борисов категорично отрече да познава човек с прякор Стенли.след това май се оказва, че го познаваВторо: Стоян Сарийски беше гадже на дъщеря ми и я заварих плачеща една вечер и го набих.Трето:Борисов: Стенли няма нищо общо с метрото.и какво показват фактитеСтенли е Стоян Сарийски - подизпълнител на втория метродиаметър в София. Съдружниците в разложката фирма "Бул лес строй" Стоян Сарийски-Стенли, Иван Стойчев и Антон Гешев взеха преди време голям заем за тежка механизирана техника и камиони от "СИБанк" за да могат да работят по метрото.
Уважаеми г-н Министър,Вие вярвате ли си? С тази администрация от "червени "*** от кризата няма да излезете.Вижте само как работят срещу правителството и срещу Вас самия.На уродливите им съвети сте се хванали ,като удавник за сламка.Целта им е хаоз,безхаберие и цинизъм,останали от наследството на Станишев.Докато не смените тази закостеняла мафия в държавния административен апарат,ще завършите мандата си както Костов и НВ.Симеон .Столетницата добре се е окопала в низовите Ви редици .
"Колкото до строителството обаче, то ще има трудна година, и то не само през 2010, а и 20112012 година, предупреди финансист 1."Предвид това, че строителството беше т.нар. "локомотив" на икономическия растеж до кризата и че "безработицата ще продължи да расте, като към края на годината ще достигне малко над 11 процента" дали 2012 не е по-реален срок за излизане от кризата. Дянков обеща да намери нов "локомотив". Засега, за съжаление, еврофондовете не обещават да станат такъв.
За да не говорим голословно чети, все пак макар и рядко информация излиза:Консорциум "Метро билд" е бил избран, въпреки липсата на опит в подобно строителство и не е предложил най-ниската цена. Скандалът предизвика бърза реакция от шефа на общинското дружество "Метрополитен" Стоян Братоев, който обясни, че консорциумът е предпочетен, защото в останалата част от оферта има по-добри показатели, съобщи в. "Дневник"."Метро билд", съставена от фирмите "Джи Пи груп" и "Сиенит", е дала оферта от 53 млн. лева, докато загубилите фирми като "Главболгарстрой" са предложи около 2.5 млн. лева по-ниски оферти."Метро билд" са декларирали, че ще използват за свои подизпълнители фирмите "Валмекс" и "Бауер". Първата е работила по столичното метро, а "Бауер" са строили такава инфраструктура в чужбина."Джи Пи груп" е строила бензиностанции на "Лукойл България" и е изградила жилищните сгради в комплекса "Правец голф", който е собственост на фирмата "Тера тур", управлявана от Васил Златев, баща на генералния директор на "Лукойл България" Валентин Златев.
АЗ НА ЮПИТА НЕ ВЯРВАМ,ЗАЩОТО НА WALL STREET СА ГИ УЧИЛИ ДА РАБОТЯТ ЗА СЕБЕ СИ.ТАМ ЗА ДА СПЕЧЕЛИШ - ДРУГ ТРЯБВА ДА ЗАГУБИ - ТАКА Е НА WALL STREET.
Що се пените бе и/диоти?Всички сте яки кухарки.В два реда.Простият народ произвежда съответно себеподобни политици коитоот своя страна произвеждат НЕКАЧЕСТВЕНА политика което от своя страна водидо влошaване на средата и производство на още по-некачествен електорат.Или.........*** НАРОД,СЛАБА ДЪРЖАВА.Сега познахте ли се смешници?
За първи лъч на метрото е имало 13 фирми , за втори метродиаметър участват 14 фирми,но предполагам накрая Бойко ще фалшифицира резултатите и ще даде метрото на фирмата на Доган която ще налее милионите в банката на Цветелина.Нали правилно съм разбрал?
еми явно сме обречени на некадърни политици-популисти...ама какво да се оплакваме то повечето хора в България са едни завистливи,неспособни да прогресират със собствени сили,търсещи предимно удоволствието пред съвестната работа...то ако ставахме за нещо щяхме сами да опредделяме пътя на нашето развитие ,а не да плюем по форумчетата...
на този министър не му пука от нищо..разказва ни само колко велик финансист е..и продължава със смешните си изказвания ,че ще излезем от кризата..това е просто негов ход да внесе изкуствено спокойствие сред хората и бизнеса..нищо реално за истински трудещите се хора..
А-аа, ясно,значи не че не е имало процедури- имало е.Просто след тръжните процедури кмета е фалшифицирал избора на изпълнител и е давал проекта на избран лично от него кандидат.Ясно,еми не го знаехме това, но добре е че ти го знаеш и ето сега ни осветли.
А за номера с метрото изобщо не ми говори. Що за процедура може да бъде тази с един-единствен участник. Там далаверата със Стенлита и т.н. е в договорите за подизпълнители. А и като си се юрнал да проверяваш вземи провери и анексите към този договор и как варират цените. Ще ти бъде интересно.
По кое от всичко това има сключени договори? Процедури са провеждани, после са отивали в съда, а Б.Б е подписвал договорите при условията на спешна необходимост с определен от него кандидат. Най-кристално ясен пример е договорите за *** и градските линии. Явно не си проверявал както трябва.
този никак не е добре,ще натвори толкова глупости и ще се върне в щатите,а ние ще има да му сърбаме попарата...!
"Постигнатата тръжна цена на проекта от открита процедура по ЗОП за избор на изпълнители, проведена от междуведомствена тръжна комисия с представители на Министерството на финансите, Министерството на транспорта, Съюза на одиторите от Сметната палата, Областната управа, Столична община и Метрополитен ЕАД възлиза на "....Зъл- защо лъжеш?Проверих всичките проекти които споменаваш, по всеки от тях има проведена процедура по ЗОП.Няма и как да е иначе.Пак те питам- защо лъжеш?
Пролетта на Дянков: Излизаме от кризата