104

Анонимен

преди 4 месеца

До 3333. Е .. нали и ти висиш както сам каза в кварталните кръчми...

103

до 92

преди 4 месеца

Не знам защо мислите, че в Румъния стандартът на живот е по-висок. МРЗ там е по-висока от тук, но с много по-високи данъци. Нетната сума е с малка разлика. Относно СРЗ- еми по-ниска е там. Давам за пример- нашата компания има офис в Крайова. Нетните заплати под половината от нашите. Еле пък сега с по-високите данъци от 2024та им даваме наред нашенски договори. Хем пари за нашия български бюджет, хем по-високи заплати за тях. Иначе за субсидията за коли съм съгласен. По-висока е там.

102

3333

преди 4 месеца

Много ми е смешно като влезна в кварталната кръчма и почнат да ми разказват колко е скъпо и как нова кола е абсурд да си купиш или наемеш. Пият всеки ден по 3-4 големи ракии, хвърлят по 20-30 кинта в онлайн залози и после видиш ли много е скъпа новата кола. А те изпиха и проиграха днес доста над това което струва една кола на ден.

101

Анонимен

преди 4 месеца

До Анонимен 101. Цигарти са скъпи. И некачествени. ? И идат от Украйна. Обаче кво те интересуват цигарите не разбирам ?

100

Яяяя

преди 4 месеца

И на бедния кожуха му свалете .ако имам пари ще си купя чисто нов автомобил,ей такъв какъвто карат богат баща,майка и деца. И живота им свършва на стълб,или дърво.дано не пострадат невинни душици.все шофьори над 60 години ви пречат,ама мамините синчета им отнемат живота по пътищата.

99

Анонимен

преди 4 месеца

значи казвате 200 кинта данък е много а. А цигарите са ви евтини.

98

иди и виж

преди 4 месеца

защо данъците се определят от годините на един автомобил, а не от изгорелите газове?! Ако е на ГАЗ/МЕТАН, то той ще е значително по-екологичен, както и ако се поддържа добре.Ако е с катализатор от нов вид, който драстично намалява замърсяването. Проблемът е, че искат да направят гражданска война.

97

Геееениално

преди 4 месеца

На бедния който няма пари за нова кола, му дереш кожата за да го стимулираш да си купи нова кола. Ясно ти е че няма пари за нова кола, защото ако имаше щеше да си купи и така си гарантираш едни сигурни парички които ще трябва да плаща. Работата е една и съща винаги - дери бедния да има за богатия!Лошото драги ми мутрагени управляващи е че забравяте че бедните са много повече от богатите и рано или късно ще им дойде акъла и ще ви изметат буквално!

96

Анонимен

преди 4 месеца

третата част може да е статична примерно 1000 лв годишно за всички коли. Примерно де, Асен ще си прецени колко да е.

95

Анонимен

преди 4 месеца

До Реалист. Въшки. Стига плещи невероятни глупости.

94

Анонимен

преди 4 месеца

До анонимен 92. Навсякъде е така без България защото у нас управ;яват и държат бизнеса байганювци. Как така ще те субсидират ? Те смятат всичко за свое а чрез субседиране все едно им вземаш пари от джоба.

93

Анонимен

преди 4 месеца

данъка трябва да е две части лукс и еко. Лукс часта да е според цената а екото според количеството газове, не според измисленитя им категорий. Ако е 300 коня еко7 пърди повече от 60 коня еко 1 тъй че да си плащат.

92

Реалист

преди 4 месеца

А, през османско време е имало един десятък и туй то, ама иначе било робство!

91

Анонимен

преди 4 месеца

Румънците направиха революция с Ел.автомобилите. тяхно производство (Дачия рено), с 10.000 Евро държавна субсидия на покупка, не ДДС, без еко такса и такса регистрация, без годишен данък, 75% намалени винетки. плюс около 1000евро за връщане на стара кола. Чисто нова електричка ти излиза под 10.000 евро. Къде сме ние? ДДС, мито, екотакса, нула бонуси, че и не произвеждаме нищо. Те плащат 10.000 евро, на нас ни излиза 30.000 евро същото. Как да се оправят нещата???

90

анонимен

преди 4 месеца

В някои европейски страни, като Румъния например, държавата дава 10 -11 хил. евро за ел. автомобил. Спринга излиза 6 - 8 хил. евро. При по-високия стандарт там, всеки може да си позволи електричка. Това се нарича насърчаване на ел. мобилност. А при нас вдигат данците на старите коли... как мислите, ако човек има стандарт и може да си позволи нова и модерна кола, би ли карал стар таралясник ? и защо при нас повечето са таралясници, щото сме богати мазохисти ли ?

89

Анонимен

преди 4 месеца

Добре де, учените казаха, че кравите са най-големият замърсител на планетата, обаче не съм чул някой да иска да ги премахва или да им сложи данък.Колата на днешно време е необходимост особенно в малките градове и селата, където няма никакъв транспорт. От 5000 села има няма за 1000 има автобуси.Как хората от провинцията с малките заплати ще си купуват нови коли?Всичко това е претекст как да бъде ударен българина с нов данък за да пълнят бюджета.

88

Евро100

преди 4 месеца

Някакви пак искат да доят стадото. Отново. Моят Нисан DCI на 20 години не го давам за по малко от 100К евро. На тези сметката не им излиза и беснеят.

87

Сата НАТО

преди 4 месеца

Вярвам, вече всички са установили, че ни управляват обикновени фашисти и садисти, които ще затягат примката докато народът търпи. Все повече ще стават мерките, които налагат самоцелно, само за да упражняват тормоз и да издевателстват над населението. И да - повече от очевидно е, че вече имат и тролски фабрики, които интервенират в Мрежата и заливат с идийодтски мнения. Изходът от това положение е само един и той е хирургически.

86

3333

преди 4 месеца

До Анонимен 74. Много е ясно че е по изгодно да се гледа една кола за 5 години и то не като покупка, а като ползване. Колата е разход за предвижване, а не е някакъв актив или инвестиция. Взимаш под наем за 5г кола и срещу 700-800 лева на месец с включени застраховики си я караш. След 5 г я връщаш и взимаш нова. А за сервиз на нова кола да смяташ разход е доста преувеличено. Масла филтри и накладки, това обикновено е разхода за първите 5 години.

85

ПорЦелан

преди 4 месеца

Ако караш кола, която няма лизинг, няма "обслужване в оторизиран сервиз", няма Каско, всеки месец, като си отвориш багажника вадиш от там около 1500лв, които ги харчиш за каквото си искаш.