Нямам време и пари за коли втора употреба. Винаги нова. Карам 3-4 години и сменям със следващ модел. Никога по никакъв начин не ме е предавал нов автомобил. Не, не карам Дачия или Рено, а автомобил с всички екстри. Взимам с 45% остатъчна стойност и не ме бърка, не го усещам като пари.
аудито ми е от 88 год истинско, не гние на газ с 42 лв данък и е много по-добро от почти всички нови автомобили
Беше скока ама паднаха, имам кола за 80к която не мога да продам 1 година вече нищо че в Германия са по 100. Колите падат яко, следват имотите.
Продължавам да не разбирам как е възможно българите да са готови да дадат маса пари за някакъв изгнил двестахилядник от Европа, само и само да не се качат на градския транспорт. Наслушали сме се на сърцераздирателни оправдания - беден бил, колата била необходимост в България, децата трябвало да вози, нямало как да си ходи до село/Гърция лятото. Хората са си заровили главите в пясъка...Луда работа
Епа то затова никой не ги купуе вече. Нов опел - 33 хил, стар - 29 хил /стартова цена, че оттам тръгват и ремонтите/.
До Да не бързаме много 9 Къде види започналите да спадат цени ?Кога за последно си влизал в Кауфланд ? Или имаш в предвид само олиото и брашното ?
Предлагам държават да регулира цените, да купуваме ефтинко на ниски цени, да се кефиме на живота!
Седнали корумпирани барети да правят акция на ЗК и с какъв резултат, че им се спи със силиконки на Коцето напукани и трябват жертви? Е какво да си помисли ДАНС за тези псевдо акции?
Шашнат съм от тази публикация.Търсенето е по голямо от предлагането...! Авто къщите пращят от коли.Някой да е видял празна авто къща и да се записват на списък мераклиите за коли ? Засрамете се. Инфлацията е виновна и това е нормално.
А когато ти се наложи - търсиш точно употребяван орган за трансплантация.... Там няма проблеми нали..?
*** и Пульо си пускат барутниците на 30 години с вид на кокошарници за 3-4бона. Тарикати се пишат ама няма кой да им ги даде тези пари
Извинявай, но не виждам връзката между незначителното поевтиняване на храните и цените на автомобилите. Цената на втората ръка се вдига, защото вноса намалява, понеже заради кризата в централна и западна Европа хората си държат старите коли и не ги сменят с нови. Съответно тука няма пари за нови и се търсят повече стари, но при липса на предлагане се повишава цената - базови икономически принципи.
Програнист взема средно 7хил лева. Програмистите любимите им коли са Ауди и Субару. Истината е ,че с разни мошенгии програмистите се набутаха много навътре в авто-производството да си пробутат програмите в колите - сега една кола има повече чипове от компютър отпреди 15 години. Програмистите оскъпиха новите коли.
Купувайте на старо и не се притеснявайте! Километража е превъртян с 200 000 километра на зад но колата още върви!!!
Забелязвате ли как цените на храните във веригите започват да спадат? Беше каквото беше, балонът се спука. Сега това ще се случи с всички стоки. Много народ ще реве...
станА време сека ceлcka npъчкa със илядоитриста уева зарплата да се влачи ду офиса и убратну у своя си бангия.
20-30% е скокът при цените на колите втора ръка и обслужването им