37

Радослав

преди 2 години

До 73 И като ще станем някога си пенсионери дайте да спрем развитието на човешката цивилизация и да си тъпчем на едно място! То по твоята логика да сме още по дърветата защото прогреса пречи на старите! А замислихте ли се, че колкото повече дигитализация има толкова по малко ще ви се налага да се редите на опашка за документ Х защото служител У ще има директен достъп до него и няма да те разхожда до институция А за да ти го издадат? А, че ще има по малко хора на опашката?

36

dakotabg

преди 2 години

Радослава,браво за страхотното разсъждение!

35

Майка

преди 2 години

До Радослав!Радославе чедо,прав си ,дигитализацията за добро или зло е бъдещето.Само,не забравяй, че преди да се усетиш и ти ще си пенсионер.Вярвяй ми,от опит говоря

34

Радослав

преди 2 години

Проблема им не е, че няма да се справят с дигиталното! Проблема им е, че ще загубят възможността да занимават работещата на гише жена с това да и пълнят главата с какво се е случило през последните 50 епизода на дързост и красота! Масата от пенсионери приемат работещите на каса хора като психолог и ги занимават с глупостите си защото са скарани с останалите пенсии от блока и няма на кои да си кажат приказката! Разбирам, че искат човешки контакт, ама да го търсят при наборите си!

33

Шаман Пагба Лама

преди 2 години

Господ скоро ще направи 0-та и 1-цата...равни, че да ви дойде акълът в манерките дето са на раменете ви!

32

Радослав

преди 2 години

Дигитализацията е страхотна и бъдещето! Това, че дигитализацията лишава няколко пенсионера от удоволствието да губят времето на работещите и да ги занимават с глупости си е техен проблем! Вижте нашите пенсионери! Направиха им в началото на пандемията специален коридор да пазаруват само те, но не! Те по време на коридора не стъпваха по магазините и чакаха да стане 17 часа когато масата от нормални хора свършват работа за да се натикат в масовката и да се жалват, че трябва да чакат на опашки!

31

Анонимен

преди 2 години

До 65 Тука е такаКакви са тези анти"социални"?Те трябва да отидат до човека,който няма крака,а не да изискват той да ходи по служби,които често са и на етаж 2 .Защо всичко е толкова сбъркано в тази държава?Защоооооооооо

30

Котка

преди 2 години

До Тука е така Простата истина е, че трябва да може и по двата начина - и на гише, и от къщи.

29

Анонимен

преди 2 години

Когато вдигахме двата пръста по митингите, тактично се премълчаваше, че на запад има бедни и то доста.

28

Тука е така

преди 2 години

Алтернатива без дигитализация (пример - БГ), същите тези хора трябва да обикалят различни институции за да се блъскат в гишета "тук не е информация" и да умират във фоайетата. Говоря от опит. Близък с отрязани крака трябваше да отиде до социалните за социална пенсия. Пита се КАК?

27

до 32

преди 2 години

За твое сведение, явно си по-загубен и от старците, много хора над 70 не виждат, поради увреждане на макулата на окото. Нямат централно зрение, някои нямат дори и странично в повечето случаи. Това означава, че не може да чете, не може да различава предмети пред него, и..... много ясно , че няма как да позлва каквито и да било дигитални услуги, да въвежда пин на банкомат или пос ит.н. НО такива като тебе за тези неща не мислят и не ги интересуват, докато не им опре ножът до гърлотои не пострадат!

26

кой

преди 2 години

И най-обичам като звънна на някой номер 0700, дето те цака с импулси, близо 3 минути да ме уведомяват как ми пазят данните и къде да науча повече за това... (един пример: спи.ди)

25

кой

преди 2 години

А какво да кажем за GDPR- застраховката е 1 лист,а съгласието за личните ми данни, (които аз давам доброволно), е 4 !!!!!

24

дърт

преди 2 години

До ;) 7 - Всички сметки можеш да си платиш през изипей, а ако си на 70+ години какво ще търсиш в КАТ?

23

Анонимен

преди 2 години

Дигитализацията може да е проблем в Испания,ние възрастните в България имаме по -спешни проблеми,а и сме свикнали да чакаме :(:(Трамвай номер 6 в София,със стъпало с 40 см височина.Не е нужно да имаш Паркинсон,виждам и 45 годишни да се оглеждат безпомощно, защото няма парапет за който да се издърпаш или нещо такова.Всеки трябва да види себе си във възрастния човек,защото всички отиваме натам.Да остарееш и да се разболееш е неизбежен факт от живота.

22

Анонимен

преди 2 години

много евтино излиза освен месечна такса от 2.90лв.на месец и мобилен телефон с договор.който човек на 80г.не може да се научи да ползва поради деменция.алцхаймер.паркинсон.

21

Анонимен

преди 2 години

Има м две баби живи и двете никога не са влизали в интернет, никога не са ползвали дигитално банкиране или държавните дигитални услуги. Възрастните хора са напълно дискриминирани от дигитализацията. А в същото време те са с най-голям дял от населението на България.

20

Анонимен

преди 2 години

О,времена,о,нрави.Някога внуците са четяли на неграмотните баба и дядо вестниците,за да научат новините.Днес ги учат как да боравят с новите технологии ,които действително се развиват с бясна скорост.Гадно е да не си в крак с времето.Но,спокойно.Много от тези,които ги виждаме по върховете са кръгли лаици в тази област.

19

Анонимен

преди 2 години

то и в БГ е така.в банка ДСК вчера отварях сметки на 85г.си родители ,за да получават пенсиите си с ***.карти.не можело 1 телефон да получава известията с СМС.сега ще им купувам телефони ,за да мога пасивно да контролирам кога и какви пенсии са превели по сметките им.и двамата са с деменции и трудноподвижни.не могат без мен да се справят.нито с банкомат.нито с телефон.преди пощальон носеше пенсиите в къщи.сега не чеват и звънеца на вратата.затова отидох в банка.

18

Анонимен

преди 2 години

Светът върви напред, а не назад. Твърде много време имаха хората да се научат, какво е Интернет. 20г е доста голям период. Неможе всички да седим изостанали в дигитализацията, защото група хора отказват да се учат или интегрират.