Дори и да е така както казваш, статията би трябвало да бъде по кратка - това първо, и второ - по разбираема/опростена.А така се получава, че едва ли не само богоизбрани разбирачи като теб осъзнават за какво става въпрос.
80% от коментиращите изобщо не могат да осъзнаят за какво се говори в статията.Както вероятно и доста други неща.
дамата е абсолютно права!като гледам никой от вас не може да мисли индивидуално, каквото е и нейното послание-вие мислите като по старата идеология, i.e. ком.унисти смот..ани
...родител 1 ...родител 2 ....ТО ....нали бяха част от английската образователна система ...
До СмяхПоинтересувай се от мнението на онези, които са ходили на училище преди 1990 г.Всевъзможни правоимащи - деца на АБПФК, на някакви видове работници в не знам какви производства, на милиционери и т.н. Записваха се с предимство в по-престижни училища.Имаш ли предвид как теглеха назад и снижаваха нивото? Апотеоз на простащината, наглостта и мързела!Какво лошо виждаш в това децата да бъдат наистина сегрегирани с оглед на техните способности?
1. Можем да вземем по нещо от ВСЯКА образователна система. Ама как да го направим, като специалистите ги низвергнаха, ана най-важните места в образованието са послушници и некадърници /вижте председателката на Комисията по образование в НС /.; 2. През 60-те години България е посетена от министърката на образованието на Англия М. Татчър/да, същата!/ Толкова е впечатлена, че прави всичко възможно да приложи българския опит в Британия особено проф.образование - техникумите. Тук СДС ги закри...
Госпожо Хотнишка, не е добре да говорите за периоди и процеси, които очевидно познавате само от разказите на други. В цялото Ви изложение се повтаря като мантра "тоталитаризъм, тоталитарна идеология, тоталитарно мислене". Не сте наясно с детайлите каква беше действителността тогава. Не сте наясно и с народопсихологията на родината си. Не искам да Ви засегна, и аз като Вас съм прекарал половината си живот на Запад и съм се върнал, но имам поглед върху времето, за което говорите от втора ръка.
Нали взехме пример от Западната демокрация . Докарахми я ,до в *** ..ъз. Сега остава да вземем и английската образователна система и със сигурнот ще я докараме до караконджулски .....сфинкстер
И тази специалистка говори срещу така наречената ювенална юстиция (специализиран съд за малолетни и непълнолетни престъпници).Говори се, че хората се страхуват, че по линия на тези съдилища деца можели да станат жертва на педофили и хомосексуалисти. На мен не ми е ясно как може да се получи такъв негативен резултат.Според мен, в тази насока трябва да се направи нещо, защото у нас има случаи на тежки престъпления и дори зверства, а наказанията са леки или никакви, защото извършителят е под 18 г
Говоря с една жена професор в Университета на Маастрихт(българка)Зададох ѝ въпроса къде образованието е по добро в България или в Холандия и тя ми отговори без да се замисли Холандия .
До АнонименВърнах се в България по съвсем други причини. :) Не всеки е движен от финансовите нужди и възможности или се чуди къде ще е по-богат или успешен. Пожелавам Ви успех. :)
Г-жа Хотнишка повдига много интересни въпроси и казва интересни неща за образОванието!И предложенията и заслужават внимание,но само след обсъждане от специалисти по въпроса!?Но има и друг интересен проблем-като изхождаме от публичното отношение към фолкпевиците,плеймейтките и др.подобни напр,може да се каже ,че най-голям интерес у нас предизвикват тези висши образУвания,които са...отпред!И най-често са фалшиви ,макар и да са продукт на техническия прогрес!?
Здравейте и благодаря за коментарите, включително за отрицателните. Ще адресирам две от критиките против мен, въпреки, че те не касаят съдържанието на статията и по никакъв начин не оборват на аргументите ми в нея. Учих магистратура в БГ, защото нямах финансовата възможност да го направя в Англия. Професорите в СУ бяха изключителни професионалисти и знанията, които получих там, са ми от изключителна полза днес. Един ден се надявам да запиша втора бакалавърска степен там. Честита Новата 2020г! :)
Само това не трябва да става,ние вече копирахме системата им на здравеопазване с разните им джипита и болниците като търговски дружестава, и всички сами виждат какви са резултатите....
Реализация на населението в България след приключване на образованието.Човек с висше образование - Вишист;Човек със средно образование - Среднист;Човек с начално образование - Началник;
51 - Смях, хубаво си мислех и тия царски юпита и кошлукови да ги добавя в поста си само като изключение потвърждаващо правилото, защото причините за връщането им са съвсем различни, както казваш.
За народа се преподават предметите Пиене на бира, Гледане на английски футбол, Ходене на алкохолен туризъм.За богатите се преподават предметите Крадене, Грабене, Лъжене на английския народ и колониите, васалите по света.
До АнонименНякои от тия завършили на Запад ги пращат,като емисари на различни НПОта,за да вредят на българите.Т.е. еничари.Кошлуков,юпитата,НПОта,разни ИПИта и други получаващи пари,стипендии и обучения....
Можем ли да вземем пример от английската образователна система?