Каквито и да са, колите, важното е да е по джоба ми и да ми върши работа.ЗАПАДНИТЕ СА ЕВТИНИ, ЗДРАВИ 84497И ПРЕДПОЧИТАНИ ОТ ВСИЧКИ!
И какво сега? Предвижда се законопроект, който да ни задължи да купуваме по-нови, а старите за скрап. Нали Мента-та това опита. Какъв е смисълът на този безумен журналистически материал!
КОЛИТЕ 2-РА УПОТРЕБА, ПРЕЧАТ НА ВНОСИТЕЛИТЕ НА НОВИ КОЛИ И НА БИЗНЕСА ИМ.ЗАТОВА Е ТОЯ РЕВ И ГЛУПАВИ СТЪКМИСТИКИ.
До 39Това са пълни глупости!В началото на 80 те се взимаха около 150 лв и то със 7ми разряд. Военните взимаха около 250 лв
Забранете старите коли,за да намалеят малко,че е някакъв ад. Седнали вътре по 1 човек и си се возят,мърсят въздуха. Има граки трнаспорт и таксита за по 1 човек.
Един нормален българин не може да си позволи да плаща 500 лева на месец за вноска. Дори и една нова румънска дачия е отвъд джоба.
С минимална работна заплата не можеш да платиш вноската по лизинга дори на Дачия........за какво си говорим
В резултат, места за паркиране колкото искаш, дори с автомобил е по-бързо и по-чисто, защото няма чак такива задръствания като тук. Просто влаковете хвърчат с 200-300 под и над земята, и освен събота и неделя да се правят на селяни, автомобил не им трябва. Имат и велоалеи дори между градовете и предградията. За всеки по нещо. Тук умишлено не се инвестира в обществен транспорт, защото получателите на куфарчета трябва да събират пари от винетки, застраховки и глоби. Виновните сме ние, че ги търпим
Мда, това е отмъщението на цър.вула, след като не може да има кола като твоята си избива комплексите като я удря зверски с вратата си. Аз затова съм си инсталирал камери със шоков сензор ама живея в цивилизована държава, където такива изпълнения се преследват като 'hit and run' престъпление и нарушителя заплаща освен щетите по колата също и компенсация за времето, което си отделил да се занимаваш с него, както и компенсация за ядовете, които си брал (психологически травми)
Виновни са онези, които споменах, с червените куфарчета. На практика на такива като мен в Германия не им е необходим автомобил, изобщо. Има хора които събота и неделя си стоят в града, не обичат да обикалят селата да гледат фазани, мечки, да висят край езера и да ги хапят комарите. В Германия градовете са построени с ниско строителство и много широки улици, има място и за трафик, и за паркиране. От жилище до спирка е макс. 5мин, макс. 5мин чакане, макс. 30мин път, ако е от далечно предградие.
Тиквата също е овехтял - вече 10 години, а пък ако не е с пренавит километраж - е цели 60 години. Време е да му бием шута и да идва следващия Клоун.
Това за 105 лв заплата са явно някакви седер астко герберастки митове.Моята заплата в началото на 80 те беше около 700 лв, като в добри месеци и с изпълнение на плана, нощни и празнични минавах 1000 лв.Бях началник смяна на Стан-1200 в ПСВ на несъществуващия вече КРЕМИКОВЦИ.
Поредната фалшива новина. Колите в България са 393 на 1000 човека (виж другата новина) население, което означава, че са 2,75 милиона, а не 4 милиона.
До 13Ама ти щом толкова си закъсал направо си за позитано 20, или направо се кандидатирай за *** при в.сидеров!
""8000 лв за жигула, а заплатата на маш.инженер учил 20 години и то ЯКО....105 лв!?!?!?.Заплатата на новозавършил инженер беше към 150лв, като сравнително бързо достигаха до 250лв.В СЗ"Кл.Ворошилов",монтьорките взимаха крайно месечно възнаграждение към 480-550 лв,а настройчиците между 600-800 лв,като имаше моменти когато достигаха до 1000лв-по изключение
Какви коли купуваме? Стари, до 7 бона, но лачени