141

Мислете малко

преди 5 години

От чисто нова кола има смисъл само ако е за е за работа ...и има някаква възвращаемост на парите които са дадени за нея . От точка А до точка Б може да отидеш и с кола за 500лв. Масово се купуват коли на лизинг от хора току що видели малко повече пари на куп . Давам пример съседа " Чичо Митко " продава земя купува си нова кола на лизинг за 60к лв ...изплаща я 5 години....през повечето време седи пред блока и не се кара но съседите знаят "държи му края " ....продава я след лизинга за 10к лв !!!

140

34654567

преди 5 години

Наскоро си купувах кола. Няколко неща от мен.1. В българското мобиле всички коли с моите критерии бяха под 200К км. В немското, белгийското и френското от над 12 хиляди автомобила само 20 бяха под 200К км.2. Западняците няма да дадат хубав автомобил на морга и то на безценица.3. Накрая си взех една Шкода Октавия върната от лизинг в Еуратек. Нямам пари за нова, най-вече не ми се дават за скъпите застраховки, но 5-6 годишна кола е поносим компромис. Успех на всеки, който сега търси!

139

Ганка от Шри Ланка

преди 5 години

Аз си взех преди три години нисан дизел на 15 години и пей сърце. Върви пущината. Кво ривете ? При соца немаше възможност дори да имаш пари за повече от москвич и лада. Сега има разнообразие. Който иска ще кара ако ще да вдигат данъци манъци и квото щат.

138

Трафиканта

преди 5 години

Най- лесно се пере пара с аштокъща. Три самосфала чакъл една каравана за 500е и два топа мрежа.По богатите бандити и политици перат с хотели...

137

iceblast88

преди 5 години

Всяка втора барака която се предлага по автокъщите е по думи на продавача - на малко километри, ползвана от баба да ходи да пазарува, стояла загъната, на реални 20 000 км, без удари и без дефекти-реално на 500 000 км, карана докато се сдуха, блъскана и кърпена, вече на смъртен одър. И за цялото това удоволствие ти искат цена 80% от чисто нова дачия.Е за какво да дадеш 15000 (с регистрация и тн.) за 10 годишна барака която се чудил след колко метра ще и излязат рогата като може да си вземеш нова?

136

Анонимен

преди 5 години

До ЗдрастиЗа 200лв/месец караш рено с 2 врати, в което човек над 1.70м трудно влиза.Щом ти върши работа такава кола, подозирам си ергенче без деца.Няка как да си събереш семейството в кола за 200лв/месец.

135

до ГНЕВЕН

преди 5 години

Приятеля ти голям баламурник бре :) или както се казва имал дал :) Следващият път да продаде колата по рано хахаха а не след като е дал 120 000 за ремонти

134

Така е

преди 5 години

Бедните стават по-бедни ,а богатите по-богати.Разни програмисти , депутати и адвокати са фрашкани с пари и си купуват нови коли.Останалите инфлацията ни изяде парите и нямаме дори за 'nov vnos' и си препродаваме старите бракми един на друг.

133

Бръм

преди 5 години

Абе вчера пътувам към Дупница, отварят се нови автокъщи, нови заграждания върху плодородна земя...... нови автовози карат коли.... това което видях вчера хич не ми се връзва със статията....

132

Анонимен

преди 5 години

Нов автомобил купуват първо хора, които имат възможност и второ имат нужда от непрекъснато ползване на МПС. Аз лично шофирам само през почивните дни или когато имам пътуване към провинцията. За какво ми е чисто нов автомобил да ми ръждясва пред блока ? Разбира се неподкрепям закупуването на коли, които са на 15-20 години, но хората масово нямат пари какво да се прави. Тук идва ролята на държавата да регулира какво е добро за гражданите, а не за разни субекти с частни интереси !

131

Моряк пенсионер

преди 5 години

До Анонименза 40 лв си вземах 5 л. от най- доброто масло в Бг.е на 120лв 5 л внесено от колеги от безмитната зона на арабеските...

130

haha

преди 5 години

с нашите пътища нова кола не ми трябва повече. Втора употреба и то над 6-8 год е перфектна от към поддръжка за това подобие на път по което ще движи.Лично предпочитам да си купя колата от частно лице и колата да е карана в БГ отколкото от джамбазите. Почти винаги има скрити/замазани повреди. При покупка от частно лице още като видиш човека може да прецениш какво вземаш преди да си видял колата. Проверка в сервиз е задължителна, разбира се.

129

хохо

преди 5 години

До хахаСега остава да затегнат режима на техническите прегледи ... така че да премахнат кочините които пушат толкова че пътя не се вижда от тях... И всичко ще се оправи..

128

хаха

преди 5 години

Най накрая добра новина ... Надявам се да спрат вноса на кочините над 10 години а защо не и до 5 години. в БГ е пълно със стари коли и както казват вече пазара е наситен ...

127

Джамбазки

преди 5 години

Развалиха я тая държава при бай Тошо една жугула трета ръка струваше колкото мезонет на центъра на градо,а за нова чекаш 20 години опашка

126

ГНЕВЕН

преди 5 години

Приятел си купи на лизинг някакъв корейски джип.На петата година беше платил почти 120 000лв за него-гаранционно обслужване ,каско и т.н. В момента го продава за 15 000лв , но няма мераклии.Друг си купи някаква Тойота среден клас , която вече му струва 68 000лв.А в нета подобни са по 5-6 000лв.Най-добре е човек сам да си докара кола втора ръка от Германия ,Италия или Австрия.По възможност да си я купи от частно лице.А джамбазите да си дадат кошниците на Стомана -Перник!

125

Счети

преди 5 години

Шъ са разрева ! Направо не знам как преживяват тези хора ? Предлагам, същите да излезнат на протест пред НС - след това Б.Б. да отдели едни 50 млн. евро, за да направи стотина държавни автокъщи, за да може да им се плащат едни хубави заплати !

124

Анонимен

преди 5 години

Ами просто хората забогатяха и вече купуват предимно нови автомобили на лизинг. Бедните българи вече почти се изнесоха от страната и тука останаха основно хората със добри професии и бизнесмените които работят за износ. Като няма бедни няма и търсене за евтини стоки и втората употреба вече постепенно ще замира. Няма как, след като България е в ЕС постепенно придобива европейски стандарт. След още 5-10г и ние ще започнем да си изхвърляме старите коли към страни от третия свят.

123

Приятел

преди 5 години

Новата кола е нова докато минеш бариерата на магазина.След първите 100метра цената и пада с 30% минимум.Гаранцията е нож с две остриета-плащаш 3-5 пъти по-скъпо във фирмен сервиз и чакаш докато им дойде кефа.С лизинга цената на вече старата кола е почти двойна.ЗАТОВА:Купувам си коли на 3-4 години само от частни лица в чужбина и не се занимавам с нашите обирджии.Джамбазин не искам да срещам.Всички са бок..ци!

122

джо

преди 5 години

Това не е края , но е начало на труден период. Просто станаха много "маймуните" на клона. От друга страна "новите" модели имат безкрайни проблеми с електрониката и това допълнително кара хората да задържат старите си возила, но това няма да трае вечно.Високите застраховки и винетни такси също водят до намаляване на автомобилите в семейство. Колкото до Търговците, реват малко театрално, лично аз не мога да си представя ,че продават автомобил на загуба.