Пътищата са огромен фактор за контрол върху колата, а българските са най лошите в ЕС, после са тези на Румъния, дори новите магистрали в България, когато беше зимно време поднася колата, не са с хубав европейски асфалт и не са прави, а на вълни, като Черно море. През Приднестровието съм минавал и само там имат, като нашите укаяни пътища. Тези пътища не позволяват високи скорости и за това стават толкова произшествия.
Е,ние сме оглавили и редица други класации,като най.бедни в ЕС,най-мързеливите,най-разбити улици,най-крадливи и смея да кажа най-невъзпитани,най-нечистоплътни/за някои е противоестествено да се къпят ежедневно/ и т.н.
НЕ Е УПОМЕНАТА една важна причина за ПТП.Небрежното придържане на волана с лявата ръка. Този начин на каране се появи с появата на волани с хидравлика.Никой на шофьорския изпит не е карал с една ръка, нали?Автобусът на магистрала Тракия нямаше да се преобърне в канавката, ако шофьорът държеше волана здраво с две лръце. На прав участък, малко Рено удря предната лява гума на автобуса и изненадания шофьор, който се е ПОДПИРАЛ с лакти на волана, естествено губи управление и загиват 6 човека.
И тази смъртност е при доста по-малко каране при нас. Като съотнесеш смъртността и средните изминати километри, вероятността в западна Европа да умреш за 100000 км пробег е същата като тук за 15000 км.
Това е по официални данни от съответните държави. Добре, че сме по-добри от Румънците в стъкмистиката, иначе и тук щяхме да сме на първо място.
Подвеждащо заглавие за пореден път. Вчера прочетох нормалната статия за статистиката, Северозападна България като регион е първа със 153/милион. Резултатите са такива защото карат по останки от пътна настилка. По такива пътища се кара с 20 км, увеличиш ли на 25 вече си с опасност за живота.
Оглавихме класация: Румънците и българите са най-лошите шофьори в ЕС!