До до 25Жалиш се от тежките батерии - а знаеш ли колко са тежали първите магнетофони от 30-те на 20 век?Става дума за автомобили, а не за магнетофони, и сега сме 21 век, а не началото на 20 век.
До ReptileЛадата е един двигател в ламаринена кутия и едно кормило. Нищо повече. Ко няма да пали то няма нищо в нея.
Ако всички почнат да зареждат електически коли, ще трябва да се произвежда повече ток, а ток се произвежда най-вече като се горят въглища, атомни централи не се строят от днес за утре, а и те са обявени за вредни. Това означава ако всеки почне да кара ел-кола планетата да се покрие със смог от сажди заради изгорелите въглища в ТЕЦовете.
Тук пак се напълни с инжинери и специалисти ... аман бе. Я се съберете всичките и покажате на Тесла как се прави :)
Дааа, и Ладичката замръзване, ама след няколко шута се отваряш и при - 20 палеше без проблем... цената не коментирам. Навлизането на електричните няма да е толкова без облачно, не и със тази технология на бактериите.
Жалиш се от тежките батерии - а знаеш ли колко са тежали първите магнетофони от 30-те на 20 век? Десетки килограми! А сега звукозаписните устройства са грамчета! Бъдещето е на електромобилите и мирният атом...
По принцип на всяка стока може да се наложи акциз, и компютрите които печатат фактури и сметки печатат графа акциз ако има евентуално, ако няма печати 0. В момента няма акциз на тока, но ако много хора минат на автомобили на ток и не плащат акциз за бензин държавата няма друг изход освен да въведе акцизи на тока и тока ще скочи баснословно.
Собствениците на Тесла доказано не замърсяват околната среда- лятно време с колата, зимно време- пеш.
Това което си написал е вярно . Ако си разгледате фактурата за ток ще се изненадате - има графа Акциз . За сега тази графа е 0 , но явно Държавата мисли в перспектива .
Минат ли всички на коли на ток и държавата почне ли да губи от акциза на бензина, тогава ще наложи акцизи на тока и тогава всички ще плащат многократно повече за ток, не само шофьорите на ел-коли.
Колата е натъпкана навсякъде с батерии, клетките са навскякъде, шаси, под седалки, врати. Трабва да си безумец да караш такова чудо, цялата енергия на двигателя отива да вози "горивото", тонове тежат батериите. А след 4-5 годико когато трябва да се сменят се ръсиш 10 хил долара за нови батерии и още 2-3 хил за смяната.
До ИнтерпретатораИмператоре на глупостта, такова нещо като воден двигател няма и никога няма да има, има двигател работещ с водород, а за да го добиеш трябва да използваш ел.енергия за електролиза. Да не говорим, че водорода е доста опасен газ, много лесно запалим, дори при контакт с въздуха.
Голяма част от теглото са батериите. На практика енергията се изразходва да носи батериите. Цялата идея е сбъркана още от началото, такива коли нямат бъдеще с тези батерии, нови батерии няма а Тесла не са мръднали и милиметър да разработят нови технологии за батерии, а продават въздух под налягане на еко-снобите.
Тези коли и технологии тепъва навлизат. Карам електромобил от няколко месеца е и просто страхотно. Няма звук в двигателя. Няма шум, няма зелена/синя зона.
Един от спасителите на тайландските деца му беше казал на Мъск къде да си завре продукцията.
Докато балканския селянин се присмива на Елон Мъск (сякаш те създават нещо нали...) , Тесла ще използва данните от тези проблеми за да направи колите си още по-добри. Ама българина той му дай да плюе и да се радва на чуждото нещастия докато той самия тъне в мизерия :) пропаднал нацийка.
Зимата идва: Студът едва настъпи, а Tesla вече заспа зимен сън