Снимка: Reuters

Първата зима на Tesla – Model 3 дойде и проблемите започнаха, а температурите дори не са паднали толкова много.
В Канада и САЩ, където автомобилът е най-разпространен студът още не е в своя пик, но собствениците му вече се оплакаха от проблеми.

Доставките на Model 3 започнаха точно преди година, но най-вече в Калифорния, където зима практически няма. През лятото колата стигна северните части на САЩ, както и в Канада и така и не бе тестван на студено. Според екипа на Tesla автомобилът би трябвало да работи чудесно в такива климатични условия, без да се налага стартирането на автоматичното подгряване на батерията, необходимо за нормолнато й функциониране.
Да, ама не.

Проблемите на електромобила бяха обяснени във видео, публикувано в интернет-блока electrek, който по принцип е сред най-сериозните поддръжници на Tesla. Не помага дори предварително дистанционно загряване на машината, което продължава 10 минути. При това температурата навън е -7 градуса, а в колата е -1 градус, като не би трябвало да е проблем.

Повечето собственици на автомобилите се оплакват, че имат проблем с отварянето на вратите, прозорците, като и на портовете за зареждане.
Историята за Фреди Ламбърт има щастлив край – той все пак успява да отвори поне порта за зареждане. Друго обаче не успяват да сторят това. А сервизите на Tesla вече се напълниха в търсене на решение на проблема.
 

Още за автомобилите четете в сайта на Аутомедия.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase