82

Анонимен

преди 5 години

Отдавнашна мечта на мафията е, само те да си карат колите, а ние да не им се пречкаме по улиците и при паркиране. За съжаление много хора не разбират какво правят и защитават мафията.

81

Анонимен

преди 5 години

Принципно за град като София, с толкова малко коли и малка гъстота на населението, платени зони за паркиране не трябва да има, така е навсякъде по света. Платени зони за паркиране има в градове с в пъти по-голяма гъстота на населението от София.

80

Анонимен

преди 5 години

По-големи глупости скоро не бях чел. Вие съвсем за коне с капаци ни взехте. Като искате комунизъм билетчето и към Северна Корея, тук е демокрация, уж.

79

Анонимен

преди 5 години

Сега колите в София са около 10 пъти по-малко от възможностите на инфраструктурата, но с своите безумни решения за движението и паркирането, Фандъкова и бандата й, направиха така, че да изглежда за немислещите, че колите превишават възможностите на инфраструктурата.

78

Анонимен

преди 5 години

Удивително е на база на какво Спфия става по-скъпо място от Атина!

77

сеянин

преди 5 години

Нидиейте тъй ва, ши ривеме у наши село за суфиенците

76

Анонимен

преди 5 години

Само да напомня. Регистрираните в София коли са на средна възраст 11,5 години, а в провинцията около 21 години. Хайде да внимавате като пишете трошка, таралясник, кола за 1000 лева и т.н. Някак много нелепо звучи за всеки с поне малко акъл. Това, че една кола е стара, не значи, че е трошка, това не са синоними, както си мислят онези 80%.

75

Край

преди 5 години

Сега колите са 2 пъти над възможностите на инфраструктурата. Средна скорост в пик час - 13-15 км. час, улици градинки, площадки и тротоари засипани с коли. Най хубавите площади в центъра са направени на паркинги. Няма такова нещо в белите страни.Дали българите ще решат задачата - колко коли да има София преди да се заринат с коли и да се блокират напълно. Много се съмнявам като си познавам народа.

74

Анонимен

преди 5 години

Проблемът е в пълната липса на мисъл за организация на движението и паркирането в София. Престъпно е при толкова малко коли по улиците на София, да има такива задръствания. В нормалните държави паркират в пъти повече коли на квадратен километър, но проблеми обикновено нямат.

73

шматка

преди 5 години

До 74Примера с Истанбул е малко нелеп.Този град е 150-200км дълъг и 50 широк.Това е все едно нашето Черноморие да е един град.Огромна площ.

72

Анонимен

преди 5 години

Разберете че за да му е хубаво на човек трябва да си плаща,а не да седи пред телевизора, компютъра или телефона и да мрънка. Успеха на един човек се крие в неговото израстване като човек и личност.Трябва да се учи и работи за да имаш пари, с които да посрещаш нуждите си.Синя и Зелена зона ще се разширяват още освен Лозенец и Възраждане това е с цел хората да имат къде да паркират.Не може да си купиш кола и да я "забиеш"пред блока и да седи с години и после да мрънкаш,че няма къде да паркираш.

71

House M.D.

преди 5 години

Колега, ако отивате някъде, напр. на работа, работодателят трябва да е осигурил паркинг. В противен случай просто не отивате с кола, а с градски транспорт или пеш. Прав сте, пропуснах да уточня това обстоятелство. Но къде тук е дървената философия.

70

Мирослав

преди 5 години

Айде стига с тези глупости! Скъпото паркиране ще ви напълни джоба, нищо друго! Инвестирайте в градския транспорт, велоалеи, тротоари! Така може и да свалите някой друг от колата. Но по принцип българина си обича да ходи навсякъде с кола! Основен проблем - разрешавате строежи навсякъде, без да се мисли къде ще паркират тези хора... Писна ми от неработещи методи!!!

69

Анонимен

преди 5 години

За съжаление в общината от 29 години са пълни некадърници начело с кмета. Нивото им стига само до забрани, както и на много от коментиращите тук. Даже не схващате, че забраните задълбочават проблемите. Примерно редовно някой предлага да се забрани вноса на стари автомобили, примерно на над 10 години. Защо първо не се поинтересува какъв е резултатът в държави, които са го направали? Винаги забраната е водела до по-голямо остаряване на автопарка, което е логичния резултат,но който не може да мисли

68

Анонимен

преди 5 години

Със скъпите зони за паркиране, трябва и да има голям паркинг леко извън идеален център за да се поемат колите. Всеки европейски град е така, но проблема е, че във София, такива паркинги не съществуват. Помислете имот гледна точка на туристите, как ще се справят, ако идват в София.

67

Armagedon

преди 5 години

До Мда.Ограничаване на колите,застрояване на градинки Синя,зелена,пембена и по комунистически червена зона.Това е въпиюща некадърност,защото ако погледнем поне една от съседните ни страни ще се убедим че е така.Ами какво да кажат съседите край Босфора,като само Истамбул е колкото 2 Българии( 9-10 милиона)и задръствания като в София няма.А колите там са поне 5 пъти повече от тези в БГи колелетата и пешеходни зони няма.Изнесете всички държ.учреждения извън София и я оставете на софиянци,бе ***

66

До 71 House

преди 5 години

Забрави да напишеш, че и навсякъде, където отидеш с колата си трябва да имаш собствено паркомясто или гараж, защото "така било в белите държави". Писна ми от дървени философи като теб.

65

Контраинтуитивно

преди 5 години

Напротив направете го абсолютно безплатно и пуснете повече коли, по 2 на човек, да не излязат от задръствания да закъсняват по 5 часа до като търсят място за паркиране, и хората сами ще изберат колело и метро.

64

House M.D.

преди 5 години

Решението е просто. Право да притежава автомобил ще има само този, който има собствено или взето под наем паркомясто/гаражна клетка.

63

Тялото

преди 5 години

Трабва да се направи нещо. Освен да се намалят, много е важно да се спрат тези 20 годишни таратайки, които бълват черни облаци. Всеки град си има капацитет и като има повече желаещи за коли, се вдигат таксите, докато намалеят достатъчно.Паркирането в зона трябва да стане 100-150лв на месец и целия град да се зона.