Така е баце.....курдисали са се в парламента и министерствата едни кавали и кукумявски дето и те не знаят какво правят там. Те ако можеха да разли4ават тия неща дето си ги изброил, нямаше да се 4удят какви абсурдни закони да приемат.
аман от тези управляващи,всичко обърнаха наопаки,и живота и народа,славейков- не сме народ а ***
поредната идиотщина на герберастите в парламента която обслужва петролното лоби .при включени фарове се увеличава разхода на гориво а от това печели онзи *** златев шефа на лукойл но нали е спонсор на герб и тиквата му прави реверанс.абе как в тази партия герб няма един читав член а само ***.ако чакат катастрофите да спрат като светим с фарове значи в тъпите им глави има само вятър.
По-голямата част от мрънкачите сигурно си нямат дори собствена кола, ама се напъват като *** на буца. В тоя сайт много отчаяни бедняци се събрали, най вече ***
Еййй ***,оправете дупките по пътищата,да гниете в ада дано,ще свърши вашата хегемония и ще отговаряте пред народа !
Супер са го гласували, айде и на пешеходците по една миньорска каска с фенерче и батерия сега да не са капо, а ?
"Всички нови автомобили след 2008 година, които се произвеждат, са с включени фарове. От запалването на двигателя се включват и фаровете. Така че тенденцията е да се кара на фарове в целия ЕС", мотивира промяната Иван Вълков.Боже Господи, шефът на транспортната комисия в парламента не може да направи разлика между ДИОДНИ ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ и ФАРОВЕ. Направо съм стъписан какви *** ни управляват !!!
Ти въобще кола карал ли си някога.Твърдо за каране целогодишно на фарове.Другото са селски тарикатлъци.
Премиер и министри със слугински манталитет; министър-председателят и първото му вице - бивши милиционери; депутати, наречени от бившата посланичка на САЩ garbages (***); некадърни колкото си искаш и с некадърно ръководство! Повече какво да говорим! ЕС допълни тази диагноза с корупция във всички власти, остава ние да кажем, че ни управляват ***...
уж екология се гони? Нали уж по-малко вредни емисии да се отделяли, по-малко енергия да се хар4и??? а тоя закон - то4но обрантото диктува. И като е навън жега и слънце, каква файда да пуснеш фаровете? *** работа..., а за преразхода на гориво да не говорим.
Това което налива милиони в джобовете на корпорациите, което зашеметява очите и пречи на възприемането на пътната обстановка, това което започна като чиста гъзария на новосъздадените мутри и състезателчета по пътя, ... та, точно това ми било мярка за сигурност!? Уникално!
ДИСКУСИЯТА за включване на фаровете се води по ДНЕС.БГ всеки път, когато наближава 1 ноември. Повечето писачи се кълнат, че няма да пукат фарове, напук на изискването на закона.Така ли е наистина? Всеки път, на 1 ноември се забавлявам, като броя по улиците колите с включени фарове и колко са другите- дето се правят на герои по форумите.Каква е моята статистика- от 100 коли, само 3-4 не са с включени фарове. Всички други са редовни.
По-просто и неадекватно правителство България не е имала досега!! Тези хора сами създават проблемите, а горивото все повече расте...И животът все по-скъп, и безработица все повече...
За градско няма смисъл като цяло и закона би бил по-добър,ако важеше само за извънградско,но ако бяхме нормална европейска държава.Но понеже доста хора тук си карат без фарове и в сумрак рано сутрин,вечер или при намалена видимост в дъжд под предтекст че е ден, закона си пасва идеално и за градското.Цената на разхода отгоре е смешна-20-30 мл/100 е равно на 6.5 лв на 10 хил. км или към 10 лв на 15 хил. км среден годишен пробег-и един живот да се спаси на година си струват тези 10 лв.
Че аз така или иначе си карам на фарове, какъв е проблема не знам.. хората дето пишат гневни коментари тука са направили толкова действия да напишат гневен коментар колкото ще стигнат в продължение на 2 години да си пускат фаровете.. ***..
Според мен е глупаво да се кара цяла година на фарове - първо не сме северна държава, в която има малко часове слънвце и второ не е никак екологично - а нали именно се стремим да сме малко по-природосъобразни.
Поредната герберска простотия. В Германия, по-точно в бившата ГФР, се практикуваше колите със сребрист, бял или някакъв светъл напр. екрю цвят да карат денонощно на къси светлини, понеже са слабо забележими и при изпреварване или завиване в обратна посока може да стане катастрофа особено при силно, заслепяващо, слънце или кормуване в ранните, съответно късните дневни часове. В БГ основните причини за катастрофите са много ниската култура на водачите на МПС, особено на коли с твърде много конски сили, карането в пияно състояние, както и чувството за безнаказаност на водачите с много пари. Там служителите на КАТ да обърнат внимание, а не депутатите слугински да си подлагат *** на някое разпореждане на неадекватни висши чиновници, вкл. еврокомисари, от ЕС.
Депутатите решиха: Караме с фарове през цялата година