И да четем договора, и да не го четем, за да хванем уловките ни трябва нещо повече от време и спокойствие. Например, глобалните предлагат 1500 мин. към обаждания в мрежата и 1500 смс и ммс и 30 мин. към другите оператори, но никъде не се споменава, че смс-те към другите оператори са почти на цената на едно обаждане и съвсем по невнимание, покрай "безплатните" хващаме бонуса от платните. А едно обаждане до оператора при всичките включени минути се таксува като "услуга с добавена стойност"...
ми и аз не съм доволен от виваком, макар, че в момента услугата е добра, преди година също си троших нервите с тях. Интернет имаше но с прекъсвания, следваше мейл до съпорта -> "модема синхронизирал в норма", смених мрежова карта, взех компютъра на комшията - без подобрение, на следващите няколко мои запитвания - дори не получих отговор ?! Кво ли да очакваш.. хвани единия - удари другия
Като сте толкова прости и не си четете договорите ще се гаврят с вас колкото и както си искат. Защото 90% сте свикнали да се подписвате преди да прочетете условията. Като не ви харесва питам КОЙ ВИ КАРА ДА СКЛЮЧВАТЕ ДОГОВОР? НЕ СТЕ ЛИ ЧУВАЛИ ЗА ПРОБЕН ПЕРИОД НА УСЛУГА? И плюс това как може да си мислите, че качеството на интернета при мобилен оператор ще е по-добро от на интернет доставчик?
Аз съм доволен .. имам нон стоп бърз интернет за 20 кинта и домашен телефон .. това , че Мтел пак плащат за статия насочена към конкуренцията е друг въпрос .. И КАТО ТОЛКОВА НЕДОВОЛСТВА ТАЯ КРАВА ДА МИНЕ НА МОБИЛТЕЛ СЪС "СВЕТКАЧИВНИЯ" ИМ ИНТЕРНЕТ , КЪДЕТО И СКАЙП НЯМА ДА МОЖЕ ДА ИЗПОЛЗВА !!!
Напълно те разбирам, и аз имах подобен случай със сметка навъртяна с 'безплатен' номер... В крайна сметка не платих, но до скоро ме прехвърляха от една финансова компания на друга въпреки уж приключеният случай! Надявах се поне те да са различни, но уви...В същото време имам приятел който работи за въпросната компания който си върши перфектно работата и е голям професионалист, но уви малко останаха добрите кадри в нашата малка България! :(
След толкова измамени и прецакани в нормална държава тази "фирма" щеше да е отдавна фалирала, а активите и щяха да бъдат разпродадени за обещетения ! Не и в ***, която за съжаление населяваме !
Какво очаквате от БТК - продадена криминално от Симеон Крадливи и ползваща се от тотална закрила на следващите правителства?? Защо да работят, когато могат да мамят и никой да не ги закача ?
ХАХАХАХАХХАХАХАХХАХАХАХАХизвинявайте, вече на всяка простотия в нашата територия ме избива на смях :Д:Д:Д:Д:Д, няма едно нещо което в *** да работи както трябва, няма една институция на която да можеш да вярваш, всеки гледа да те излъже, измами, подхлъзне и на всичко отгоре очаква да си му благодарен за това :D:D:D:D. Всички са големи селски терикати
Служителите на трите компании са всичко, но не и компетентни или професионалисти.В повечето случаи са, както пише в изискванията за подбор на служители, "проактивни", което според мен е някаква тежка форма на ментална болест, кръстоска между дебилизъм и олигофрения.
С тези селски номера БТК (Виваком) щяха да просъществуват в Западна Европа и Щатите точно 2 месеца. След това щяхме да ги скъсаме от дела и да фалират. Тук обаче се радват на закрилата на властимащите и нищо няма да им се случи. Единственото, което можете да направите е да не ползвате услугите на тези лъжци ! Рано или късно ще ви излъжат, заложено е в "бизнес модела им" ! Без лъжи, измами и изнудвачество те са пълна НУЛА !
... Не ми е за парите, но защо да ги давам за нещо, което не съм ползвал заради някого, който не си е свършил работата?? Кой ще ми компенсира трите дена през които съм ходил до офиса на Виваком ?? Вече ми писна от тия мобилни оператори и с техните проблеми !
О, неразумни юроде! Поради что се срамиш да се наречиш Болгарин?...Или не са имали Болгаре царство и господарство? Ти, Болгарино, не прелщайся, знай свой род и язик..." Паисий (1762)Защо ли,защо?
... и аз му викам като не са много да ги плати той. И излиза, че успугите ми са спрени, "защото не съм си платил телефона". И аз направо като гръмнат седя. И излиза, че съм подал молбата и някой е отказал уж да я пусне... После някаква мацка ми обяснява, че има някаква техническа грешка и да отида да си платя 12 лв. Аз реших да ги платя, че да не се занимавам и вчера отново получавам писмо да си платя другите 18 лв хахаха и смятам да се обърна към Комисията за защита на потребителите....
Бях абонат на Виваком - нет в продължение на 1 година и това беше един безкраен кошмар. В 70 % от случаите нет просто нямаше. И не помогнаха обаждания, жалби и заплахи - нищо. Ще си призная, че и мен ме домързя да ги съдя, а и нямах излишни пари за харчене. С нетърпение изчаках да мине 10 месец и отидох и подадох молба за прекратяване.. Ама защо? - питат служителите. Дори не си напнравих труда да отговоря. Но никога не бих казала добра дума за техния нет. Последната такса ще я платя в жълто.....
Същите са и близу. Исках да си увелича скоростта на и-нета, като имат оферта за тази цел, с доплащане от 10 лв. към цената на пакета. Е, исках, ама се оказа, че не можело. Бил съм на старите планове, то важало за нови абонати и т.н. Окзазах се, ама и от тях ще се откажа, както и от М-тел и всички такива доячи.
В крайна сметка .. ако не сакате да сте роби има лесно. Много е лесно даже. Хвърляте мобилния, дърпате кабела на нета и си заживявате мирно и щастливо. ;-)
Аз имам подобен случай, но със сметката ми към мобилния оператор Виваком. Януари месец подадох едномесечно предизвестие за спиране на договорните ми отношения с Виваком и дори предплатих една месечна такса напред за да няма проблеми и нямам нито едно обаждане през последния си месец. Ония ден (2 месеца по-късно) получавам писмо, че дължа 30 лв (месечна такса за 3 месеца) и отивам да ги питам "Защо така?" и от там служителя ми каза, че това са 30 лв и какво толкоз - да си ги платя хаха
Госпожо служителка, сигурно и Вие си вършите също толкова перфектно работата. Която, в основната си част, се състои в това, как най-бързо и безболезнено да измамиш поредния клиент. Почти в нито един офис на който и да е от операторите няма дори удобствата, от които да се възползва клетият клиент, за да поседне и да си прочете договора. Да не би да е случайно, също така, и това, че по-важните за клиента клаузи са принтнати с изключително дребен шрифт.Има още много примамки под формата на промоции
Смешки ! Тук ми говорят за входящи номера и т.н...."И ако не ти дадат ще викаш органите" АХАХЙАХАХАХ ХАХАХАХАХАХ ХАХАХАХАХ вие сте се напушили яко бе смешници ! Аз работя с входящи номера и такива карикатури като вас са ми всеки ден на гишето. ЗАПОМНЕТЕ ! Всички соц и не соц *** да си набият в кратуните, че ВХОДЯЩ НОМЕР е нещо което засяга САМО и ЕДИНСТВЕНО вътрешната организация на едно предприятие. Това е частна компания и ако има проблем с услугата си има КЗП ! Обръщайте се към тях.
Просто Генади!