не знам защо се хванахте с Румъния - няма значение какъв е стадарта и дали произвеждат или не. Въпросът е принципен - на запад хората ги стимулират с 10 хил евро, тука вдигат данъците на бедните хора... примерът с Румъния е важен, защото допреди 15 години бяхме по-добре от тях, а сега... и защо цяла източна Европа произвежда автомобили, ние не... ? Средната заплата за 10.2023 е 2800лв според сайта на НСИ, но като се има предвид 300% инфлация от 2020-та, не мисля, че това са много пари
До до 117.....Си голям Отворко, та съдиш хората кой какво кара.Всеки кара това което може.А ти вероятно си на мама синчето, на което всичко се доставя на тепсия и затова си толкова ербап!. А след акто навъртиш годинки и стаж ще разбереш, че едина разпоредба или закон е добра когато е добра за всички хора, а не за единици Богу-избрани!
Второто е, че заради слабата ни икономика и мижави износ България няма валута за внос на нефт за производството на бензин и дизел и като ни отрежат колите, ще се намали потреблението на горивата.
Каква е целта? Трябва да сме наясно каква е целта при ограниченията за автомобилите в България. Очевидно не става дума за по-чист въздух - в България автомобилите са пренебрежимо малък замърсител. Аз се сещам за две неща. Първото е, че поради некадърността и корумпираността на управляващите, организацията на,движението и паркирането в България е много зле и непрекъснато се влошава. Като намалят колите некадърниците се надяват от само себе си това да,се подобри. Второто е, че....
"В Испания годишният данък е малко над 1000 евро, в Белгия отива над 2500 евро." ......., когато направите заплатите като тези в Белгия и минималните заплати по 1800 евро , тогава може да претендирате за нещо, хората карат стари автомобили и горят дърва, защото не им стигат средствата. Тези измишльотини с "екологичните" автомобили на производителите на автомобили, се опитаха да ги пробутат и в САЩ, но американците доказаха, че новите им коли не са екологични и осъдиха "Фолсфаген" за измамите!
Баце, не се обяснявай с тая каруца, много те моля. 8 години никой не кара една и съща барака. Ceлтaк с Мерцедес си, та дрънкаш...
Чистачки не бих казал, че са на нещо по-различно от минимална, но да кажем, че разбрах какво искаш да кажеш. 1.5к взима неквалифициран служител или държавен такъв, факт. Прав си тука.
До до 107Тези 13к съм ги дал в продължение на 8 години, за автомобил който притежавам лично, а не за нещо под наем. В момента стойността на тази кола е по-висока от цената за която съм я купил тогава. Да кажем, че целият масраф е излязъл около 25к. Ако бях си купил ново Пежо за 40к, щях да съм платил поне още 10к за каско, и сега стойността му щеше да бъде 15% от това.
Ся ще дойде да ти пее как масовата заплата в София била 1500лв.. Нищо, че само чистачки я взимат... Нека си вярва.
БЪЛГАРИЯ Е ЕДНА ФАЛИРАЛА ,ОКРАДЕНА КОЛОНИЯ НА САЩ.ОТ 33Г.СЕ УНИЩОЖАВА ВСИЧКО БЪЛГАРСКО.НИЩО НЕ ПРОИЗВЕЖДАМЕ.УПРАВЛЯВАЩИТЕ НИ ПРЕСТЪПНИЦИ СЕ ЧУДЯТ КАК ДА НИ КРАДЪТВСЕ ПОВЕЧЕ И ПОВЕЧЕ.
Нещата са лесни. В София Средната заплата по данни на НСИ е 3200лв.. На всички е ясно, че сумата е много по-висока заради масовия сив сектор. Иначе казано- средната реално е поне 5000лв.. С 5000лв. човек може да живее нормално. Хич не са много за София, за някои хора са пари на седмица, но достатъчни да имате нов незамърсяващ малък автомобил. Вече коли с регистрации извън София и без Евро 6 да не се допускат до града. Елементарно. Така е и по света.
Друго, освен нов автомобил, не докосвам. В краен случай нещо от официален дилър още в гаранция. По-евтино от новия автомобил няма. Ей го на тоя долу дал 13000 за ремонт на някаква гробница. Без коментар.
Е с това мислене да купиш тотален дарак на цената на 1 нормална за София заплата и да налееш още 13к в ремонти просто си крещиш, че си т. нар. ceлтaк. Иначе казано- няма да си богат никога с подобно мислене. А дараци като твоите скоро ще бъдат забранени в градовете!
отново неумности, прикрити под "екология" и "зелени мерки"... 1. няма стари коли, има неподдръжани, кола на 5 години, която чади все едно гори гуми цапа ли като примерно жига(пример за соц возило) на газ?2. сравняваме картофи и круши, къде какви били данъците - сигурно са като цифри големи, но как изглеждат на фона на средният доход?3. става въпрос за съдиране на кожи, ако искат "зелени мерки" едно субсидирано преминаване на пропан или метан, е сигурно 100 пъти по-добра мярка...с екоефект.
От 8 години карам Мерцедес W211 E320 CDI, който взех за 10к и налях още 12-13к за оправяне на всичко. В момента тази кола е по-надеждна и с по-свежи консумативи от 5-годишните коли на пътя. Милионер да стана, няма да я сменя и ще ползвам парите за нещо друго.
Със скок на данъци не става: Нови коли се карат там, където има пари