124

Анонимен

преди 3 месеца

не знам защо се хванахте с Румъния - няма значение какъв е стадарта и дали произвеждат или не. Въпросът е принципен - на запад хората ги стимулират с 10 хил евро, тука вдигат данъците на бедните хора... примерът с Румъния е важен, защото допреди 15 години бяхме по-добре от тях, а сега... и защо цяла източна Европа произвежда автомобили, ние не... ? Средната заплата за 10.2023 е 2800лв според сайта на НСИ, но като се има предвид 300% инфлация от 2020-та, не мисля, че това са много пари

123

Сигурно

преди 3 месеца

До до 117.....Си голям Отворко, та съдиш хората кой какво кара.Всеки кара това което може.А ти вероятно си на мама синчето, на което всичко се доставя на тепсия и затова си толкова ербап!. А след акто навъртиш годинки и стаж ще разбереш, че едина разпоредба или закон е добра когато е добра за всички хора, а не за единици Богу-избрани!

122

???

преди 3 месеца

Второто е, че заради слабата ни икономика и мижави износ България няма валута за внос на нефт за производството на бензин и дизел и като ни отрежат колите, ще се намали потреблението на горивата.

121

Анонимен

преди 3 месеца

проължаваме промяната докато никой не остане тук

120

???

преди 3 месеца

Каква е целта? Трябва да сме наясно каква е целта при ограниченията за автомобилите в България. Очевидно не става дума за по-чист въздух - в България автомобилите са пренебрежимо малък замърсител. Аз се сещам за две неща. Първото е, че поради некадърността и корумпираността на управляващите, организацията на,движението и паркирането в България е много зле и непрекъснато се влошава. Като намалят колите некадърниците се надяват от само себе си това да,се подобри. Второто е, че....

119

Анонимен

преди 3 месеца

"В Испания годишният данък е малко над 1000 евро, в Белгия отива над 2500 евро." ......., когато направите заплатите като тези в Белгия и минималните заплати по 1800 евро , тогава може да претендирате за нещо, хората карат стари автомобили и горят дърва, защото не им стигат средствата. Тези измишльотини с "екологичните" автомобили на производителите на автомобили, се опитаха да ги пробутат и в САЩ, но американците доказаха, че новите им коли не са екологични и осъдиха "Фолсфаген" за измамите!

118

Българин

преди 3 месеца

Оставка и нов народен съд!

117

до 117

преди 3 месеца

Баце, не се обяснявай с тая каруца, много те моля. 8 години никой не кара една и съща барака. Ceлтaк с Мерцедес си, та дрънкаш...

116

до 116

преди 3 месеца

Чистачки не бих казал, че са на нещо по-различно от минимална, но да кажем, че разбрах какво искаш да кажеш. 1.5к взима неквалифициран служител или държавен такъв, факт. Прав си тука.

115

Анонимен

преди 3 месеца

До до 107Тези 13к съм ги дал в продължение на 8 години, за автомобил който притежавам лично, а не за нещо под наем. В момента стойността на тази кола е по-висока от цената за която съм я купил тогава. Да кажем, че целият масраф е излязъл около 25к. Ако бях си купил ново Пежо за 40к, щях да съм платил поне още 10к за каско, и сега стойността му щеше да бъде 15% от това.

114

DO 114

преди 3 месеца

Ся ще дойде да ти пее как масовата заплата в София била 1500лв.. Нищо, че само чистачки я взимат... Нека си вярва.

113

КОНСТАНТИНОВ

преди 3 месеца

БЪЛГАРИЯ Е ЕДНА ФАЛИРАЛА ,ОКРАДЕНА КОЛОНИЯ НА САЩ.ОТ 33Г.СЕ УНИЩОЖАВА ВСИЧКО БЪЛГАРСКО.НИЩО НЕ ПРОИЗВЕЖДАМЕ.УПРАВЛЯВАЩИТЕ НИ ПРЕСТЪПНИЦИ СЕ ЧУДЯТ КАК ДА НИ КРАДЪТВСЕ ПОВЕЧЕ И ПОВЕЧЕ.

112

до 113

преди 3 месеца

Кое са глупости, би ли споделил?

111

Анонимен

преди 3 месеца

До Анонимен 112. Пълни глупости.

110

Анонимен

преди 3 месеца

Нещата са лесни. В София Средната заплата по данни на НСИ е 3200лв.. На всички е ясно, че сумата е много по-висока заради масовия сив сектор. Иначе казано- средната реално е поне 5000лв.. С 5000лв. човек може да живее нормално. Хич не са много за София, за някои хора са пари на седмица, но достатъчни да имате нов незамърсяващ малък автомобил. Вече коли с регистрации извън София и без Евро 6 да не се допускат до града. Елементарно. Така е и по света.

109

Анонимен

преди 3 месеца

Друго, освен нов автомобил, не докосвам. В краен случай нещо от официален дилър още в гаранция. По-евтино от новия автомобил няма. Ей го на тоя долу дал 13000 за ремонт на някаква гробница. Без коментар.

108

до 107

преди 3 месеца

Е с това мислене да купиш тотален дарак на цената на 1 нормална за София заплата и да налееш още 13к в ремонти просто си крещиш, че си т. нар. ceлтaк. Иначе казано- няма да си богат никога с подобно мислене. А дараци като твоите скоро ще бъдат забранени в градовете!

107

Крундел

преди 3 месеца

отново неумности, прикрити под "екология" и "зелени мерки"... 1. няма стари коли, има неподдръжани, кола на 5 години, която чади все едно гори гуми цапа ли като примерно жига(пример за соц возило) на газ?2. сравняваме картофи и круши, къде какви били данъците - сигурно са като цифри големи, но как изглеждат на фона на средният доход?3. става въпрос за съдиране на кожи, ако искат "зелени мерки" едно субсидирано преминаване на пропан или метан, е сигурно 100 пъти по-добра мярка...с екоефект.

106

Анонимен

преди 3 месеца

До до 92. Румънците и си произвеждат автомобили. Не можем да се сравняваме с тях.

105

Анонимен

преди 3 месеца

От 8 години карам Мерцедес W211 E320 CDI, който взех за 10к и налях още 12-13к за оправяне на всичко. В момента тази кола е по-надеждна и с по-свежи консумативи от 5-годишните коли на пътя. Милионер да стана, няма да я сменя и ще ползвам парите за нещо друго.