45

София не е България!

преди 4 месеца

Между другото знаете ли че в повечето градове в България вече няма общински градски транспорт? Тролеите ги нарязаха за скрап. Махнаха и жиците. Само в големите областни градове оставиха по няколко автобусни линии и автобусите вървят през 1 час и през повечето време са празни което значи че е въпрос на време да ги спрат и тях защото работят на огромна загуба. Хората вече не ползват градски транспорт. Дори и учениците вече масово ги карат родителите, и им купуват коли щом станат на 18г.

44

Сидни Ав$тралия

преди 4 месеца

А какво ни интересува това нас нормалните турски гейове:)))

43

Газова е истинатаЕКО

преди 4 месеца

Автомобил на природен газ е по-еко от електричка . Вместо да готвят на газ и шофират на ток да сменят схемата и дана за екологията ще е същия , но в много по-изгоден и щадящ природата вариянт.Батерията отнема много ресурси ,които не могат да се неотрализират от шофирането на ток особенно ако е от ТЕЦ . Хилядите малки батерийки в голямата батерия са потенциално опасни за дефекти и повреда. Дизела е най- вреден особенно без филтри-масова практика в Бг...

42

Анонимен

преди 4 месеца

"За да си конкурентноспособен трябва да имаш знания и умения, а не кола. Не съм чувал за софтуерен инженер да му изискват кола за да го вземат." ----- За софтуерен инженер може и да не му трябва, за много други професиии трябват. Хубаво е жабата да си гледа нейния си гьол, но е глупаво да се изказва за нещо повече от гьола си.

41

Я

преди 4 месеца

Брех тази лелка голям експерт, сигурно не знае, че в момента в Западна Европа инверторите на нови автомобили са пълни и доста фирми продават на загуба да се отърват. При втора ръка също има намаление и тепърва започва. Най голям спад има Януари, леко покачване обикновенно Май Юни

40

Тесла ряпа да яде

преди 4 месеца

Кон + каруца + парконьомясто с коневръз. Гориво в парка бол . Като спечеля от тотото ще си взема файтон.

39

Христо Христов

преди 4 месеца

До 32 "Системата стана такава че ти ако не си мобилен ти не си конкурентно способен." - като си про'с'т и некадърен не си конкурентноспособен и затова си и беден и не трябва да имаш кола. Но как да го вденеш,като си про'с'т?

38

Анонимен

преди 4 месеца

Това е таканот поне 2 години. А ако сметнете очаквана цена, спрямо сегашната, има разлики с по 80-100%. Братовчед ми - Стара C klasse, беше 11600 2019. Очакваше се, сега да е 6500. Айде, имам инфлаци блозо 35%, да речем 9500. Сега същата е малко над 16000-16500 средно.

37

До 34

преди 4 месеца

Май се припозна и се засегна? Живееш още с родителите си?

36

До 32

преди 4 месеца

За да си конкурентноспособен трябва да имаш знания и умения, а не кола. Не съм чувал за софтуерен инженер да му изискват кола за да го вземат на работа и да му плащат по 20 хиляди на месец, но виж, само затова, че имаш кола, няма да те вземат на работа като софтуерен инженер. И да, софтуерните инженери в България взимат по 20 хиляди+ на месец. И познай какво? Работят откъде си поискат. Виж, ако си разносвач на пица, наистина е много важно да имаш кола, защото няма как да си конкурентноспособен.

35

Анонимен

преди 4 месеца

На електромобилите цените падат, на печките цените растат. Изходът би бил ясен, ако ГЕРБ не бяха разтурили сделката за АЕЦ Белене, а ПП и ДСБ дори харизаха реакторите. Така че, по-скоро българинът ще си плаща скъпо за мизерни трошляци от отминала епоха.

34

Христо Христов

преди 4 месеца

Е па никой не е рекъл, че тези дето гласуват за ЕС та да взимат МРЗ, трябва да имат и автомобил!

33

Анонимен

преди 4 месеца

До Хахаха-ДОБРЕ ЛИ СТЕ?

32

Хахаха

преди 4 месеца

Яде само кренвирши, хляб и майонеза. Живеят две поколения в един апартамент/къща. Няма пари за децата му да тренират и да се образоват, но тегли кредити за кола/екскурзия/нов телефон. На 40 години изглежда като бидон, оплешивял и тотално състарен. Пукне на 45 от инфаркт. Това е живота на голяма част от българите, които смятат, че най-голямото богатство е колата и много си постигнал в живота щом имаш скъпа кола.

31

Анонимен

преди 4 месеца

Често срещам тези злобни коментатори които казват че бедните трябвало да оставят старите си коли и да се качат на градски транспорт......и не знам защо говорите такива глупости? В днешно време не може да се живее нормално без кола. Системата стана такава че ти ако не си мобилен ти не си конкурентно способен. На практика човек без личен автомобил няма как да успее в живота защото не може да свърши нищо. Живота му ще се изгуби в това да виси по спирки и тротоари и *** автобуси и таксита.

30

бегай

преди 4 месеца

В щатите цените на колите втора употреба тръгнаха надолу, при нас нещата идват с малко закъснение

29

Фед Красивия

преди 4 месеца

Гледах една Е класа комби 6500 преди 200 км сменено всичко,Колжен слаон фул екстри.Искате да ми кажете,че се е продавала за 4 бона ли? Иначе четем за оня дето си зел нова за 60 000 и броня с фар 18 000 и още не са му я оправили,че е в трети сервиз вече? :)Ама като ги пишете едни...

28

До Исторически парк

преди 4 месеца

то затова нашите родители са хаквали системата, като са заявявали автомобил за децата си още като се родят и дорде станеш на 18 колата е готова. Не е идеално лош вариант, предвид цените за нов автомобил в наши дни.

27

ха

преди 4 месеца

дали ме интересува ? ами НЕ !

26

до 24

преди 4 месеца

Интересна работа :) Написах коментар 26. Преди 4 години взех немска кола за 120к лв.. Чисто нова. В момента дилърът я купи прещастлив за 105к.. Едва 15к обезценяване. Продаде я на клиент ден след това. Не знам каква кола имаш и какво продаваш, но колите около 80-120к се продават като топъл хляб, особено тези от дилърствата на официалните марки, които дават и на кола 2ра ръка гаранция по 2 години.