132

Статистик

преди 1 година

То се вижда, че масово старите дизели с изтърбушени катализатори бълват след себе си мизерия...

131

Анонимен

преди 1 година

Кажете нещо и за нивото на пътната инфраструктура. Даже една Дачия да взема вече е 30 бона най-базов модел и не може да си изкара гаранцията по тия стълбища къде ги караме... Отделно ще я чакам 3 години да я сглобят като Лада по соца...

130

Име

преди 1 година

Проблема е по-скоро не, че колите са стари, а че не се поддържат. То не може, без дасе поглежда съвсем. Един познат изобщо не си гледал водата и после му заминала гарнитурата, главата на двигателя.... И после старите коли били виновни. Немците имат автомобилна индустрия и изкуствено стимулират търсенето на по нови коли, да движат индустрията, но това е за сметка на потребителя, плаща повече, отколкото е нужно.

129

До Чад

преди 1 година

Ако си чичко Паричко естествено, че е по-добре нова кола.Ама ако я вземаш на лизинг или със заем,които ти натоварват бюджета, по-добре кола на старо.

128

Рамбо

преди 1 година

Немските чичаци благославят България, че без нашия пазар няма как албанските автокъщи да им плащат по 2-3 бинки за стария волкс, който иначе го биха дали за скрап.

127

Чад

преди 1 година

Българан брани най-много домашната парцуца и старата талига. По-хубави от тях няма, а новото е за балъц.ите

126

Име

преди 1 година

В германия например доста хора избягват да си купят чисто нова кола, особено първата година цената пада рязко - пък си е почти нова. И те си правят сметката. Чисто нови се купуват като фирмени коли, или на лизинг - хора с по-високи доходи или които нямат възможност да ремонтират сами. При тях ремонтите в сервиза струват двойно и тройно, сравнени с бг. При нашите по ниски цени си струва и по-стара кола. И не ми казвайте, че един мерцедес до 8 години е качествена кола, и след това изведнъж трошка

125

Анонимен

преди 1 година

Карам кола,произведена 2009г.Т.е на 14 година.Купих я преди 5 години за 10 бона и не съм правил ремонт, само сменям масло. И я карам по 20 хиляди км на година. И от какъв зор да се набутвам за нова кола. Номерът при покупка на автомобил на старо е да се купи някоя не толкова престижна марка като цената е доста по-евтина от аналогичен автомобил от престижна марка.

124

Анонимен

преди 1 година

До 132 - В моя случай често са пубшични данни а политици и хора извършели престъпления, чиито имена не биват разлривани тук ... Няма нишоннезаконно в това, впрочем :)

123

Анонимен

преди 1 година

До 133 - Първо синът ти беше на 18, сега изведнъж ти помагал от 15 години по фирмите. Сега ще му купуваш кола, която предполагам е много скъпа и шикозна (не се интересувам от автомобили), кето с оглед на цените на образованието в България и повечето страни от Европа, фактът че имате успешен бизнес (как се казва фирмата?) ме навежда на мисълта, че не е "или или" ситуация. Ако синът ти е тошлкова умен, би трябвало да е осъзнал този факт. Вероятно или лъжеш или синът ти те манипулира емоционално.

122

Вихо

преди 1 година

Каквито пътищатата , такива и колите!

121

Анонимен

преди 1 година

До 134 - Търсил съм кола в чужбуна. В Западна европа, всичко двто е под 6-7000 км на годона е било на някой възрастеб човечец, само двто в 9/10 случая е малка градска кола, без много екстри и е инала периоди на по 7-8 месеца, без да е палена. В редките случаи, когато е по-хубава и скъпа кола, е по-вероятно да я гражне някой местен ром, дето се газарее кат баш ***, отколкото дилър на автомобили. Да имаш едно на ум. Нанповепето коли лесно се пренаписва километража и на компютъра.

120

Име

преди 1 година

В едно немско автомобилно списание четох сравнение на разходите, и там излезе, че да се купи чисто нова кола излиза най -скъпо и неизгодно. Цената пада най-бързо първите няколко години, затова най-изгодно било да се купи кола на 4 години - хем още не е остаряла, и няма много ремонти, хем вече и е паднала цената. Това сравнение при техните цени в сервизите, пък и много хора не си ремонтират сами колите. При нашите цени на услуги и части излиза още по-стара кола изгодна - икономическа логика

119

Анонимен

преди 1 година

До 138 - Не съм сигурен, на кого отговаряш, но друфия път запопни с това, какви екстри има, каква е возията и визията. Ускорението е безсмислено мерило. Само невротични момченца имат желание, да "бягат". Йралрте не бързат за никъде.

118

Анонимен

преди 1 година

Не ще станем.Вече сме....

117

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен - ами като ти е кисело гроздето, не ускорявай бе, кой те кара да ускоряваш. Купи си Дачиа за 30 хиляди долара да ти ускорява за 14 секунди, вместо Lynk&Co с 3 секунди ускорение почти на същата цена и с обурудване почти като на E клас мерцедес.

116

Бай Лазар

преди 1 година

Защо да купувам нова кола?! Кое е предимството на новата, кола?! Може ли да се сравни една Дачия с един Lexus LS?! 1. При новите коли плащаш КАСКО около 5% на година. 2. Пазиш я да не я жулнеш, а все ще се намери някой, който да ти удари приона. 3. Плащаш на оторизираните сервизи, а те не ти сменят филтрите, защото са тарикати. 4. Скъпи части, защото не са масови. Как може да сравниш атмосферния 6-так с 3 цилиндров ***, който ще се строши след 5 години.

115

Мукавей

преди 1 година

И какъв проект е реализирал бе глупи? Да ти пусне кафенце и да ти донесе вода ли? муаахахаххаха

114

Работник

преди 1 година

На работодателите като не им харесват работниците, работодателите да се махат и да си търсят други фирми където да им работят работници по техен кеф, никой не ги кара да стоят във фирмите.

113

Тиквоний Велики

преди 1 година

Може да са 15 годишни но са нов внос и са на по 60-70хил километра,тъкмо разработени! И летят по магистралите дето ви построих лично е с тея двете си ръце...със 200.... :)