72

Селяни и комунисти

преди 3 години

Комунистите никога не са ограничавали заселванвто в София - напротив, те го форсисат, с цел претопяване на старите прослойки. Повтарям: всички панелни комплекси са построени от комунистите за пришълци от провинцията.

71

до 71

преди 3 години

Извинявай, ама да сравняваш Виена със София е малко хммм... Отвори 2 карти на градовете и ще забележиш, че Виена е направена на рингове. Искаш да паркираш в центъра? Няма проблем, но паркингът се плаща. Но можеш да паркираш на някой външен ринг и да отидеш до центъра много по-бързо с метрото. Сега отвори карта на София и ще забележиш, че все едно шизофреник е имал пристъп. Или да ти напомням за оная идея как кораби ще минават през центъра и се бяха впрегнали да копаят канал за десетки милиони.

70

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 84По скоро се търси решение на прблема със прекомерния трафик. Парите са средството, с което ще се постигне подобрение.Трябва всички сеУИани, с техните бараки и както казват тук някои, по няколко, да бъдат "разубедени" по един или друг начин да продължават по този начин.

69

.

преди 3 години

Верровтно обачев цяла Европа няма такъв утрепан транспорт, толкова малко метростанции и толкова смени на пс за да стигнеш до елвментарни места.

68

Анонимен

преди 3 години

герб е дпс и Доган е техния пророк . Българите трябва да гласуват за български партии иначе ще има лафки ,студени резерви тецове ,заливи Росенец а Доган ще казва - няма алтернатива на управлението на герб. герб е дпс.

67

Анонимен

преди 3 години

Не разбрахте ли че всичко е за пари?Пак мажат ските за да дерат хората.Търси се начин да се вземат едни пари.Статистика,дрън,дрън........крадливи ***.Никой не му пука за екологията.

66

джави

преди 3 години

по кола на апартамент е най-честно.А не високи данъци,така че богатите да си джиткат,а ние да не им пречим.

65

Тези статистики

преди 3 години

Са си доста неверни за българските условия - първо тук не е като в Германия и почти никой от новоизпечените софиянци не си прави адресна регистрация, второ - всяка втора кола в София също не е със софийска регистрация. Така че цифрите са съвсем други и анализ върху грешни данни прави грешни изводи.

64

Анонимен

преди 3 години

Заселването в столицата е ограничено още през 1942 г. , а не от комунистите, с Наредба за предотвратяване на жилищната криза в София. Член 1 от нея изрично казва: Забранява се заселването в гр. София и записването на нови софийски жители. Това не се отнася до лица, назначени в София на държавна, общинска или друга служба на публичната власт.Явно е имало защо.

63

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 66Нее тогавашните селяни са били горе долу културни.Бързо се учат да говорят на "Вие".Оставят гайдите и зурлите и дудуците и слушат,рок поп,джаз естрада и класика.Не си трупат отпадъците пред входове не се събират да плюскат и да се наливат с евтина ракия пред жилищните сгради които обитават.Бръснат се и се къпят и дезодорант си слагат.Верно още си слагат вонящо кисело зеле и си пазят гумените ***.След 1990-та обаче в София избухва бясната селяния.И не спира и до днес.

62

Ха-ха-ха!

преди 3 години

Да бе! Ще се кача в някакъв претъпкан автобус, с някакви *** изнервени нещастници, дето се мислят за еколози, защото имат съмнителното удоволствие да сменят по три превозни средства на път за работа и обратно.И докато си пропиляват живота в подрусване, забили нос в телефона си, аз съм си свършил работата и блажено си пия кафето.

61

MaйMyнaтa

преди 3 години

Всички тука сте с коли, и всеки вика другия да слеэе от колата не аэ.От коментарите се личи, не от друго

60

Анонимен

преди 3 години

До vИ двете.

59

Анонимен

преди 3 години

До Православен славянинЦ, в банановите републики много много лични автомобили няма, даже и по-старички. Виж някоя държава като Русия за пример за такава. Вярно, нямат и банани, но да не ти пука.

58

Анонимен

преди 3 години

боко тиквата взема 100 % от ддс и акцизите от регионите . 100 % .Дори един процент не остава за да казва - Аз дадох. А истината е Аз взех от тия които бачкат и дадох парите на тия които са на субсидии на врата на народа. От неговото преразпределение на блага по не пазарни методи България няма нужда .

57

Честен комунист

преди 3 години

Няма значение лъскава кола или смърдяща каруца - пречи ни!

56

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 66Ааааа, ще ме извиняваш, но както има една приказка между нас си, ние кореняците софиянци сме 100тина хиляди. Обаче София не е това, което беше и полека се изнесохме, да не се бутама с новите граждани. Вече можете да ни намерите по разни закътани градчета около София или, в краен случай, в квартали на Виена, Берлин или Париж.:)))))

55

Православен славянин

преди 3 години

В банановата република е престижно да си със стара каляска трета ръка !

54

Бай Хоеяняги

преди 3 години

Оправете си димялниците! Всяка втора кола пуши или черен, или бял дим от ауспуха! Спрях да карам колело, защото първо няма условия и е опасно, второ после сополките са черни... Градският транспорт може да е удобен на места, но в повечето случаи не е и е по-скъп от колата!Задавам въпрос - как от Плиска/4ти км отиваш до Зоопарка примерно... трябва да смениш ! 3 ! автобуса за 4-5км, защото няма една линия от край до край по ГМ-то... а това е само 1 пример.

53

Анонимен

преди 3 години

До Софето,София се пълни през комунизма, когато се строят огромните комплекси Люлин, Младост, Дружба, Надежда и още много, много други!