До ДзъЛичния парк е проблема, не фирмения. Повечето фирми си осъвременяват колите редовно, щото имат данъчни инициативи да го правят.
Нека първо почнат с бараките на разни общински дружества - камиони, рейсове и незнайни МПС от 60-те с които разкарват ремонтни бригади и кво ли не. След това да се фокусират върху камиони, бетоновози на строители, после да се огледат в баничарки, бусченца и камионетки разкарващи по 2 кутии вафли и пакет дъвки из цяла София ....иииии тогава да се вглеждат на хорицата в колите
Когато ГЕРБ тръгнат да правят нещо по европейски стандард *** ПИЩИ, че искат да го изкарат от Ориента, но иначе обича да натяква къде сме в Европа.
въпреки небивалите им закони все мисля че пак прашоляка и мръсотията от строежите и неправилното замитане също и липсата на настилка също правят ситуазията с финните частици доста сериозна!
Да се забранят всички таралясници нямащи поне евро 4.Не усещате ли ,че почва еко изнудване ?
за тея еко категории първо трябва на ГТП да се измерва реално колко замърсява колата, а не да се разчита на евроХ категорията, защото има изключително много стари коли без катализатори, но на газ, както и адски много дизеляци, дори и нови, които оставят по 10 метра облаци след тях... Също така, да може по записи от авто-видеорекордери да се подават сигнали за замърсяване. Всичко останало е лобизъм в нечия полза.
Започва се. Не след дълго коли изобщо няма да се карат. А предвижването ще е с екоколи, които няма да са достъпни за масата, а само за свръхбогатите. Същото ще е с полетите и превоза по море. Хората ще бъдат за крепостени към едно място, а елитът ще бъде мобилен.
Да забранят старите коли по принцип (над определени години да могат да се регистрират само поддържани ретро автомобили). Не може всекидневно да дишаме дима на хиляди 15-20-годишни прогнили кошници. От една страна е вредно, от друга заемат ценно място. Когато колите са по 1000 лв., всяко семейство е с поне две.
ГЕРБ: Да се забранят старите коли в дните с мръсен въздух