Това е магистрала. Трилентова + аварийна... , а не като нашите кози пътеки които след първата година са в ремонт.
Утре бибитко ше обЯсни пред дръжките колко е загрижен, за бг участъка и как отдавна е давАл пари за него, ама президентът му е пречил. Ше фърли две три лакърдии и десетина лъжи, ше се снима като селски бег и ше иде да лющи белот с вальо златев.
До Анонимен 81Я ме светни кой друг строи магистрали? Костов или БСП? Нали всички бяха на власт? Е, нито строеж, нито поддръжка. За Топли дол дори прибраха парите за осветлението и една крушка не смениха. Накрая като падна изгнилото осветление и уби жена, същите скочиха да критикуват и да търсят отговорност. Люлин, ако дойде ББ и днес да си стои недовършена. Тракия при тойната не се разбраха, кой какви пари да открадне и я стопираха. Повтаряйте си мантрата независимо от фактите.
От Ниш до Цариброд се строи от 14 години!!! Само нашата Магистрала до Варна е по-голем резил от техния хахах
Троловете на ГЕРБ наистина си мислят, че Кратун е построил магистралите.Мислят си също, че освен него никой друг не може да строи магистрали.
До Анонимен 70Да. Има пропуквания и пропадания на участъци още не пуснати. Преди месец и половина минах. Ами, Трейс и Актор! Да са ти познати? Смях му се на ББ когато каза в Израел, че ако пътищата в България са като Израел ще го уволнят. Но като минах Сицилия и Сърбия, вече не му се смея. Както за сроковете, така и за качеството. Не, че това следва да е оправдание и не трябва да гоним Германия, Испания и т.н.
До САМО ФАКТИА къде е нашия участък? На чертеж, явно и представа си нямаш за какво приказваш, едва тази година започна да се строи, демек нашия ще е готов най-рано след три, четри години!
До Анонимен 5610 годишна е и тая магистрала до Игуменица, половината време си под земята, виж я и след тива обяснявай
Странно-защо се отложи платеното преминаване за тирове, трябваше от август да е факт. Милиони преминавания има годишно от турски тирове, и днес плащат символични суми. Ако се въведе нормално платено преминаване, и плащане на измитат километър-приходите ще са стотици милиони, само от турските тирове.
Ушшш без ЕС били добре, ми що кандидатстват тогава за ЕС? А? Да се откажат, да ги разбера. А те винаги ако може от три крави да пият мляко. Винаги са били така. И тако, и вако, и онако. Не така!
Цял град Елин Пелин работи в София. Ако им се въведе платена такса-5 лева на преминаване, смятайте годишно какви приходи ще са. А сега плащат 97 лева-годишно. същото и за Перник-нека да им въведат символична такса-5 лева на преминаване до София, а не 97 лв годишно-ще имате пътища като слънце! 20 000 пернишки коли по 5 лева-100 000, и за връщане-200 000 лв на ден, за 200 дни-40 млн! А сега плащат 20 000 по 97-под 2 млн лева.
Ти май от свинарника не си излизал, а? От Солун до Атина ти струва около 60 лв. А ти ми отиваш към 100. Ако са те прекарали е друг въпрос.
Отдавна трябваше да се въведе ТиР овете да плащат колкото на запад. Това ще стане, засега е предвидено от март догодина, освен, ако не го отложат. Милиони за турските тир-пътувания, и ако си плращат, само приходите от такси за преминаване ще са над половин милион лева. Крайно време е транзитното преминаване да е на същите цени, като на запад. И да се сложи край на турските тирове с отлепващи се винетки, и после да ги дават на друг тираджия-това ощетява всички нас.
някои *** на ГЕРБ са като Ал. Матросов на амбразурата! Дава ми бuнака му с бuнак, сравнение с цените на пътни такси в Европа...А заплатите так какви са бе, овча главо?
Сърбия построи пътя: От Белград до България за под 3 часа