20

Счети

преди 5 години

Веднага давам едно алтернативно предложение, което ще намали замъсряването от автомобилите. Предлагам всички юридически лица с автомобилни паркове над 5 автомобила да са задължени да подменят парковете си с поне 1/2 електрически. Замислете се колко от шофьорите в София са с лични автомобили и колко са със служебни. За пример в нашата фирма 90 % от колите са дизелови макар ЕВРО 4 и 5. По този начин ще се постави едно добро начало.

19

1

преди 5 години

Накрая да прочета адекватно мнения по въпроса.Ходенето на технически преглед в Бг е като разходка в парка.Качеството на горивото мисля няма нужда да се коментира.

18

Чиновник

преди 5 години

До дрът дизелджияКато искаш такава заплата, заминавай в Западна Европа, вместо да висиш тук и да мрънкаш като ученичка. Визи отдавна няма, а самолетните билети са на символични цени.

17

Чиновник

преди 5 години

Важното е, че няма да се забрани на 20-25 годишни с-ски бекове да правят мазало по пътищата с газови БМВ-та които са им набори.

16

дрът дизелджия

преди 5 години

Ще спре, но минималната заплата трябва да е 2000 ойро на сегашните цени.

15

Елемаг

преди 5 години

Колко дървета на мястото на изсечените ,посадихте законотворци?Колко язовира построихте за ВЕЦ( не депутатските ВЕЦ-ове,да ползват старите големи язовири от комунизма и коригирани корита на реки)?.Колко босове на дървената мафия са в затвора?Изчистихте ли праха и пясъка от улиците на София?Колко незаконни блока в София премахнахте и на тяхно място посадихте широколистни дървета и липи?Въпроса е и за другите градове?Оправихте ли пътищата ,за да стигаме по бързо и с по-малко изгорели газове?

14

Анонимен

преди 5 години

Естествено че ще спре вноса! Дали ще е сага или след 3-5 години предстои да разберем.Но посоката е ясна, има политики и екологични цели които са договорени на международно ниво и България е чренува в тези организации, подписали сме документите и от нас се очаква да си спазваме задълженията. След няколко години ще започнат да навлизат масово електрическите автомобили и просто процесът ще стане необратим. Просто следете какво става на запад! Ние се движим 5-8 години след тях.

13

Веско

преди 5 години

Трябва да си силно ограничен, да си мислиш, че със забрана ще ти се оправи въздуха

12

Анонимен

преди 5 години

Не могат да забранят внос заради принципите на ЕС, това е факт, но спокойно могат да отказват регистрация на подобни коли. Т.е. нека си ги внасят и си ги купуват, но след като КАТ не ги регистрират могат само да си ги държат като мебели собствениците. Малко акъл трябва ама нейсе...

11

Анонимен

преди 5 години

Нищо да не забраняват, просто да вдигнат данъците а центъра се опасва с камери и за влизане плащаш яко. И така никой няма да купува стари дизели. Нямали пари, а пушат по 2 кутии цигари. 300лв за глупусти, това е една нова кола на лизинг.

10

Предложение

преди 5 години

Да забранят движението на дизели под Евро 4 и бензинови под Евро 3 в центровете на градовете, при които има проблем с качеството на въздуха. Друго не могат да направят.Няма да помогне много, щото много от колите са с "оперирани" катализатори, ДПФ-и и ЕГР-и, но все ще е нещо. Може и под Евро 5 да забранят - така просто ще са малко по-нови и с по-работещи екологии голяма част от колите.

9

wer

преди 5 години

Дизелите са отлични коли. България е около 10 пъти по-рядко населена от Англия например и колите се карат много по-малко, така, че проблема е само за 3-4 големи градове, където трябва да се ограничат в централната част. Това, че един трактор 1000 к.с. оре и пуши да село Три могили проблем ли е? Същата емисия правят 500-те коли, които се движат в този район. /карам само на газ/

8

ГеТеПе

преди 5 години

Радков може да вярва в каквото си ще, но пунктовете за ГТП в момента не могат да мерят фини прахови частици (черен дим на дизелаци) и изобщо нямат необходимото за целта оборудване. Не мерят и азотни окиси. Единствено мерят въглероден оксид.С други думи - махнат ЕГР и махнат ДПФ на технически преглед не могат да хванат.

7

Анонимен

преди 5 години

До 4 "Сега какво да я хвърлям ли ?" не карай я още 100 години. Дай, че сия купил преди 11 години нова я карай до 100 години. смехоран :))))))))))))))). То и бащами преди 40 години купи чисто нова лада и кво за това че я купил нова да я кара до 100 години ли.

6

Анонимен

преди 5 години

До 4То и аз съм така колата ми е 2011-а директно от магазина на Мазда и само там се поддържа и колата е в отлично състояние.

5

Анонимен

преди 5 години

Трябваше да бъдат спрени още преди 10 години.

4

Анонимен

преди 5 години

Аз съм си я купил от магазина , вече е 11 годишна ,отлично подържана само в оторизиран сервиз с оригинални части .Нямам намерение да я продавам.Сега какво да я хвърлям ли ?

3

Анонимен

преди 5 години

Трябва да приемат над 10 годишна кола да не се регистрира и над 15 додишна да се спира веднага и в коша. Това е иначе спасение няма. Софето големия град 3 или 4 коли в семейството, повечето забравени от производителя кога са произведени. НЕ се търпи

2

Турбо Бензин

преди 5 години

Нека, кеф, да види сега тея с крадената нафта какъв ше го ядат!Само бензин!

1

Соломон Паси

преди 5 години

Как така ЗАЛЕЗ , бе ?!?! ..... Аз пък ще си "ПЪРПОРЯ" с ТРАБАНТА в пътя ми към ...... НАТО !!!!!!! .... :) ;) :)